Як налагодити відносини
В відносинах 4 роки, нам по 24
Минулого року розходились по ініціативі хлопця і зійшлись за місяць також по його ініціативі
Зараз він знову вже декілька місяців каже про те щоб розійтись
Пояснював що не бачить майбутнього, але я переконувала його що все в нас буде добре
Ще його мама чомусь проти мене та наші з ним поглядати наприклад на фінанси не сходять, але я зрозуміла що готова йти на компроміси заради нас
Ми разом не живемо бо раніше я хотіла щоб він повністю оплачував оренду житла, зараз готова і 50/50, але йому це вже не цікаво
Нещодавно він знову сказав що краще бути порізно бо йому щось в середині не так хоча і любить
Підкажіть як налагодити відносини
Як довести йому що все таки якшо люди люблять один одного то вони впораються зі всіма складнощами і нарешті мати стабільні відносини, а не щоразу думати чи буде він казати про те щоб розійтись
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю!
Неможливо змусити когось повірити у ваші переконання. Психологи не впливають на партнерів, особливо якщо людина закривається і потребує відокремлення. Зараз це насущна потреба вашого коханого, якби вам не було це неприємно. Якщо хлопець дійсно любить, то навіть пауза і окреме проживання будуть на користь вам обом. Кожен зможе переосмислити і зрозуміти що він хоче і що готовий давати/нести в стосунки. І вже після цього почати з новими силами ваші відносини.
Я рекомендую вам залучитись особистою терапією, яка допоможе пережити цей етап невизначеності, бо вам потрібна підтримка зараз. Ви ніби боретесь за його увагу, схильність, але це може зіграти протилежну тенденцію, бо ніби він вам зараз потрібніші ніж ви йому, і ваша наполегливість може відчуватись як нав‘язливість.
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Ваши слова звучат так, как будто ваши желания, потребности не важны, главное, что МЧ хочет.
А вас устраивают отношения?
Точно ли вы согласны с финансовым вопросом или компромисс только ради того, чтобы МЧ остался?
Почему он решил уйти, потом вернуться и снова не уверен?
Взрослые люди не бегают туда-сюда, а садятся, обсуждают проблемы и решают их. Беготня еще ничего не помогла решить.
Я бы предложила вам все же честно и откровенно для самой себя ответить, что вас не устраивает в отношениях и не страх ли быть брошенной сейчас затмевает все?
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора!
цитата:
ЯК НАЛАГОДИТИ ВІДНОСИНИ
Слушне питання. Проте черга до нього доходить після визнання, що обидва цього прагнуть.
А що ми маємо в реальності - неодноразові спроби хлопця то зійтись, то розійтись. Причому з його ініціативи. Тобто в нього такого бажання як у Вас - налагодити відносини - нема(!) Він коливається
цитата:
Нещодавно він знову сказав що краще бути порізно бо йому щось в середині не так
На сьогодні
цитата:
він знову вже декілька місяців каже про те щоб розійтись
І при цьому всьому Ви щось маєте відчувати. Які у Вас емоції з приводу його тривалої невизначеності?
Яке значення надаєте його озвученим думкам, мовляв, краще розійтись? Якій вплив на Вашу жіночу і людську самоцінність чинять його слова?
Зрештою, що спонукає Вас триматись за того, хто не дуже-то у стосунках з Вами зацікавлений?
Маю припущення, що подібний досвід добиватись прихильності, уваги і любові від значимої людини переживали в далекому минулому. Тобто в роки дитинтства.
цитата:
Якщо хлопець не бачить спільного майбутнього, то які аргументи (віра - не аргумент) і обставини змушують Вас переконувати його і, напевно, саму себе, що все буде добре?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372777 для Алла Володимирівна
Ну все таки якщо я буду не така категорична як колись та показувати діями зміну світогляду то можливо це допоможе йому повірити в те що я відхожу з дитячої позиції та хочу бути партнером у відносинах, що бачу те світле майбутнє разом ? Щодо паузи то як краще її зробити ? На скільки часу ? Взагалі не спілкувались ?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372780 для Валентина Михайловна
Люди цінують коли втрачають, тому скажу що мене влаштовують ці відносини, звісно ж можна і покращити їх подарунками, подорожами, частішою зміною обстановки
Але загалом, я відчуваю як він мене любить і це, напевно, найважливіше, відчуваю як хоче та бачу ті компромісні дії, які він робить тільки тому що я цього забажала
Я впевнена що він буде хорошим татом тому і хочу з ним сім'ю
Звісно це неприємно бути кинутою і є страх невідомості, шо не знайду когось краще чи що він буде щасливий з іншою
Але думаю якби ми стільки не пережили та не любили один одного то я б відпустила ці відносини, а не так ретельно намагалась врятувати
Я згодна з фінансовими питаннями заради нас бо коли я стараюсь для нього, він старався для мене у відповідь, лиш основне шоб це не було запізно та він це цінував
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372788 для Володимир Анатолійович
Відчуваю невпевненість у цих відносинах, але дуже хотілось б стабільності
Він дуже мене ображає такими своїми словами, у такі моменти відчуваю ніби не зовсім цінна для нього
Змушує триматись у стосунках розуміння що він мене любить та ті дії які він робив для мене раніше
Я розумію що зараз на практиці все буде по інакшому чим те про що я мріяла наприклад роки 2 тому бо на той час була інфантильною дитиною та не зовсім розуміла цей світ, але він дуже запам'ятав ті мої думки і тепер боїться що звішу ноги
психолог онлайн
Отношения это усилия и желание быть вместе двух людей.
Но если нет стабильности в отношения и уверенности, то увы, не будет ничего хорошего, потому что быть постоянно в напряжении это выматывает, теряешь себя и постоянно тревога.
Я не говорю, что МЧ вас не любит. НО. Беготня туда-сюда это не про взрослые отношения. Это просто отложить проблему на позже и наступать раз за разом на одни и те же грабли, пока кто-то из партнеров не устанет и не скажет "хватит уже, расходимся".
Вы обсуждали с МЧ причины, по которым он уходит?
Знаете ли вы какие сложности в отношениях у вас есть?
Что вас не устраивает в отношениях?
психолог онлайн
А Ви, дійсно, вважаєте себе інфантильною дитиною? Чи це зі слів хлопця?
В чому саме проявляється інфантильність?
Ви з ним ніби разом, а ніби і нарізно.
Відчуйте себе, наскільки вистачить Вашої віри і терпіння?
Чи була між вами доросла розмова про те, що конкретно влаштовує і не влаштовує кожного?
Які розбіжності неподолані?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372809 для Валентина Михайловна
Ось в мене останні місяці 2-3 весь час тривога, якраз після перших його слів що треба розійтись
Але потім ми мирились та на мою думку все було непогано , тому тривога відходила, я думала в нього зникали думки про розхід, але згодом він ще раз і ще раз це казав, я його переконувала в протилежному і ми класно проводили час
От я не розумію якщо людина дійсно хотіла розійтись то для чого давати надію, можливо через те що коли ми розмовляли на цю тему то я плакала і мене тошнило, а він це бачив
Але для чого він виконував мої забаганки (ми пили каву, ходили по закладам, разом проводили час як я хотіла), чому хотів приходити до мене в гості, зранку цілував перед роботою - я думаю і відчуваю що він це робив бо любить
Але виникає питання, як людина яка любить може хотіти розійтись і казати що я йому ще подякую за це рішення, але я не хочу дякували, я хочу бути разом
Його не влаштовує мій погляд на гроші, але я готова його змінити, лиш йому чомусь це вже нецікаво
Ми вирішили не спілкуватись тиждень, поставити відносини на паузу, мені дуже важко і я живу з надією, що да тиждень він скаже що скучив і ми будемо парою, хоча він казав що за тиждень нічого не зміниться
Краще цей тиждень не нагадувати про себе ? Чи дати йому більше часу ? Як діяти ? Писати що сумую чи краще не нав'язувати і чекали ініціативи з його боку, але я боюсь що її не буде (
психолог онлайн
Я так и не поняла ни причина расхождения на время и как это помогает отношениям.
Какой смысл расходиться?
Это выглядит как манипуляция. Это поведение человека, который хочет вас наказать и сделать так, чтобы вы боялись его потерять.
Вы пишите "помирились". А как примирение прошло? Вы обсудили проблему, нашли компромисс? Или сделали вид, что все ок и проехали, живем дальше?
До тех пор, пока вы для себя не осознаете свою ценность, не научитесь не соглашаться на то, что вам не подходит, будете панически бояться потерять МЧ, до тех пор будут эти качели с уходами-приходами. Но это не про взрослые отношения
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372821 для Валентина Михайловна
Я сподіваюсь що за цей тиждень він встигне засумувати та зрозуміє що не готовий мене втратити просто через страх майбутнього
Але як себе поводити ті декілька днів що не будемо спілкуватись ? Не нагадувати про себе ? Чи краще питати як проходить день, казати що сумую ?
І я дійсно дуже боюсь його втратити адже знаю що у нас може бути щаслива сім'я через ту шалену любов яка є між нами
Я казала йому що ті мої думки які були півроку тому вже неактуальні та казала як бачу нашу фінансову взаємодію і ми робили вигляд шо ніби не сварились, але як він сказав тупо відтягували час
Але між тими його пропозиціями розійтись ми проводили разом час і отримували задоволення, все було добре, він дивився на мене очима повними любові
Але потім виникала якась ситуація, чи я хотіла кудись поїхати (а він був проти бо любить бути вдома та не хоче витрачати гроші), чи замовити якусь доставку, чи от мама йому сказала шо не хоче щоб я приходила до них додому коли вона є і він знову пропонує розійтись
Бо як я здогадуюсь боїться що я вилізу на голову в фінансовому плані і буду мати погані відносини з його сім'єю, а він не хоче бути між двох вогнів (це з того що він казав мені раніше, я це бачу причинами розриву, але коли питаю в нього що конкретно йому не так то він каже що не може пояснити бо не розуміє сам, просто якесь внутрішнє відчуття)
Я згодна на компроміси звісно ж і через те що боюсь його втратити бо любимо один одного , але і з іншого боку через те, що сама розумію що мої бажання не дуже реальні і потрібно виходити з того що є і ніхто зараз не подарує мені наприклад машину за гарні очі
А навіть і якщо знайду партнера який буде задовольняти мене в фінснову плані то я чомусь впевнена що не буде такої любові та такого турботливого ставлення
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372811 для Володимир Анатолійович
Це з слів хлопця, але завдяки ним я почала розуміти істину і зараз також важааю що моє бачення світу було не зовсім реальним
Я вважала що він повинен мене фінансово забезпечувати, дарувати подарунки, купувати нам їжу, оплачувати подорожі в які він їде заради мене, а свої гроші я на нього не витрачала зовсім, навіть якщо щось треба було купити нам то тільки за його гроші
Але я змінила свою думку, я готова фінансово вкладатись у відносини, тільки от він вже у це не вірить, думаю що звішу ноги, як переконати його ? Як довести що якщо ми любимо один одного то можна знайти купу компромісів ?
Зараз ми вирішили поставити відносини на паузу на тиждень, я б хотіла щоб за цей час він зрозумів що не хоче мене втрачати, але боюсь що йому буде лиш краще без мене
Якщо взяти наші відносини ще декілька місяців тому то моєї віри та терпіння вистачить на все життя, а коли він почав казати про те щоб розійтись то моя впевненість у завтрашньому дні втрачалась, я боялась коли він не брав трубки чи не відписував
Думаю що за тиждень поговоримо, точніше сподіваюсь що адекватно поговоримо розуміючи хто чого хоче, точніше сподіваюсь що вдвох захочемо бути разом
А ці рази коли він пропонував розійтись мені ставало фізично погано, він злився і ми залагоджувати ту ситуацію
психолог онлайн
Если вы не научитесь обсуждать проблемы, а будете только паузы делать - счастливых отношений не видать, увы.
Учитесь проговаривать, что кого не устраивает и находите компромисс.
Вам в эту неделю жить свою жизнь, а в идеале хорошо бы начать разбираться и снижать свой страх потери отношений. Это очень портит отношения и ставит вас не как равных партнеров, а в какую-то низшую, заискивающую позицию. А отношения это про оба равны