Після інтиму жінка стає не цікавою. Хоча перед цим хотілось бути разом, спільно жити, створити стосунки.
Чому після інтиму втрачається інтерес до жінки? Не хочеться вже нічого серйозного, ні стосунків ні нічого. Не розумію чому так. Хоча казав їй на початку, що мене цікавлять серйозні стосунки, сім'я, а потім якось сказав ти мені подобаєшся, мені приємно з тобою, інтим отримав, і все не зацікавлює. Ні писати не хочеться, ні дзвонити. Чому не знаю. Що робити в такому випадку? Я боюсь, що це може проявлятись до кожної жінки, а я так і буду самотній.
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Віталія Юріївна Мельник
Яна Кіркеснер
Доброго ранку, Володимире!
цитата:
Чому після інтиму втрачається інтерес до жінки?
Це складне питання. Однак не настільки, щоби намагатись знайти на нього відповідь фантазуванням і квітучою уявою. Потрібно дослідити справжні причини такого явища. Розібратись в них, розкрити для себе свою модель побудови близькості.
Наразі можна позначити, що для Вас прагнення отримати інтимну близькість з жінкою затьмарює усі інші бажання.
Розкажіть, чи було так завжди?
Чи були ви у шлюбі?
Можете навіть спробувати завершити речення - подружнє життя для мене - це ...
Ви зазначили
цитата:
Не хочеться вже нічого серйозного, ні стосунків ні нічого.
І сексу з нею теж?
цитата:
Що робити в такому випадку?
Звернутись до психолога, аби краще пізнати природу власних бажань.
цитата:
Я боюсь, що це може проявлятись до кожної жінки, а я так і буду самотній.
І ці побоювання теж несіть на прийом спеціаліста. Страхи пригнічують, можуть ставати нав'язливими через нав'язливі думки.
Коли ви визнаєте такі побоювання, то це може свідчити про певну сталість поведінкових моделей, відповідних результатів щодо якості стосунків і життя в цілому. А також емоційних станів, сповнених самотністю і відчуттям, ніби я нікому не потрібен або мені ніхто не цікавий і не потрібний.
Припускаю, що попри декларації про бажання мати сім'ю, ви можете сумніватись у власній здатності цю сім'ю створити, жити в ній, дбати про неї, розвиваючи стосунки і справжню, а не декларовану близькість з дружиною.
І наостанок питання. Що ви узяли в доросле життя з прикладу взаємин між вашими батьками? А чого ні за яких умов брати не хотіли?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Яна Кіркеснер
Доброго дня Володимире!
Згодна з колегою щодо можливої наявності якихось особистісних причин.
Але окрім цього, є ще і загальні причини, які стосуються законів стосунків. У ВСІХ чоловіків спершу включається до жінки лише сексуальний потяг. Який вони плутають з коханням. Бо щоб з'явилося кохання, необхідно докладати зусилля по поглибленню, насамперед, душевних стосунків, дружби, турботи один про одного... І якщо інтимні стосунки стаються занадто рано, сексуальна потреба задовольняється і все...інтерес повністю зникає... До речі, це відбувається так само, як і у тварин. Але у тварин секс потрібен лише для розмноження. Тому зустрілися, і розбіглися...
Як на мене, у Вашому випадку є необхідність дуже серйозно дослідити можливі особистісні проблеми, наприклад, попередній травматичний досвід, або приклад таких само поведінкових моделей...
І плюс, більш глибоко почати вивчати питання стосунків чоловіка та жінки...
А для цього я б Вам радила індивідуальні консультації, а не переписування на сайті... Якщо, певне, хочете створити повноцінну щасливу сім'ю.
психолог онлайн
Какой у вас опыт отношений с женщинами?
Были ли с кем-то длительные отношения?
Любили ли кого-то? Если да, то как сложились ваши отношения?
Как быстро у вас происходит интим?
Чем вас эти женщины привлекали? Какие к ним чувства были?
Вы семью хотели вообще или с какими-то конкретно женщинами?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375276 для Володимир Анатолійович
Так був у шлюбі 18 років. Я розлучений 5 років. Подружнє життя для мене це бути разом, виконувати все спільно без поділу обов'язків на жіночі чи чоловічі. Після 2-3 разів сексу потім вже і сексу не хочеться. Почуття які вони зберігають протягом стількох років подружнього життя. Вміння бути спокійним при сварці, не проявляти емоції...тощо
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375282 для Валентина Михайловна
Мій досвід 18 років шлюбу. Ні не було. НЕ скажу що любив мабуть більше подобалась, зацікавлювала жінка. Десь на 3-5 побачення. Не має конкретики у цьому питанні. Все це індивідуально, і коли жінка захоче і не проти. Не знаю просто був потяг до них, було бажання проявляти увагу, доторкатись, цілувати. Ну сім'ю я хочу, але і хотів сім'ю саме і з цими жінками до яких були такі почуття (які нажаль минають після інтиму)
психолог онлайн
По какой причине вы развелись?
Кто был инициатором?
Как давно это было?
Как пережили развод?
цитата:
Не знаю просто був потяг до них, було бажання проявляти увагу, доторкатись, цілувати
Вы описываете влечение.
Но при этом пишите, что хотели семью с ними.
Как вы определяете, что хотите семью с конкретной женщиной?
Правильно ли я понимаю, что у вас 3-5 свиданий, случается секс и чувства пропадают.
С какого момента вы начинаете хотеть семью?
психолог онлайн
цитата:
Так був у шлюбі 18 років. Я розлучений 5 років.
Не можу не спитати (для вашої ж користі), чому ваш шлюб навчив? на що розкрив очі? Чи побачили ви себе - свої вади і свої сильні строни, перебуваючи у подружніх стосунках?
цитата:
Подружнє життя для мене це бути разом, виконувати все спільно без поділу обов'язків на жіночі чи чоловічі.
А відмінності ви визнаєте між ролями чоловіка і дружини? Між покликаннями? Сутністно? І це не про обов'язки. Радже про місію і призначення.
цитата:
Після 2-3 разів сексу потім вже і сексу не хочеться.
Так що ж, насправді, вас зупиняє від продовження взаємин, від бажання краще пізнати жінку? Чи вважаєте, що про жінок все знаєте. І це знання вас не радує?
цитата:
Вміння бути спокійним при сварці, не проявляти емоції...тощо
Не проявляти емоції - це про їх заморозку. Тобто про бажання не бути собою. Звідки це у вас? З кого перейняли цей доволі хибний патерн?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375290 для Володимир Анатолійович
Не знаю не можу сказати, що заважає продовжувати стосунки. Так завжди було, я так завжди поводився, намагався себе контролювати, не вступати у сварку
психолог онлайн
цитата:
намагався себе контролювати, не вступати у сварку
У сварку іноді потрібно вступати, але це можна робити конструктивно, обстоюючи свою позицію.
Насправді, скоріше за все, уникали діалогу, в якому потрібно розкриватись і виявляти свої бажання, думки та емоції. Без цього по-справжньому міцних стосунків не збудувати(!) І стосунків без ризику не буває. Якщо без ризику, на 100% безпечні, то вже не стосунки - то імітація, зображення стосунків.
цитата:
Не знаю не можу сказати, що заважає продовжувати стосунки.
Тобто є перешкода і перепона на шляху стосунків, а розуміння, в чому вони полягають нема. Натомість є бажання створити сім'ю. А як її створити, якщо не вступати в стосунки?!
От тому вам потрібно індивідуально працювати з психологом, який допоможе відкрити істинні причини. І, напевно, доведеться шукати причини в минулому, тобто у вашому дитинтстві, коли формувались базові уявлення про себе і про відносини, а також модель поведінки з іншими людьми, зокрема, жінками.
Раджу подивитись у бік взаємин між вашими батьками - наскільки вони були теплими і щирими? Як до вас ставилась мама? На що наставляв батько?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375304 для Володимир Анатолійович
Взаємовідносини між батьками є на мій погляд добрими. Мама ставилась добре, батько був більш серйозніший і строгіший від мами, але теж добрий
психолог онлайн
Похоже на "стиль охотника", характерный для нарциссичных или психопатичных людей.
Получил, что хотел - и уже не интересно. Ищем дальше. На глубокие отношения обычно не мотивированы. Эмпатия снижена, настоящее чувство любви - не знакомо. Максимум симпатия или влечение.
И да, в данном случае риск остаться одному - велик.
Еще, как вариант, СТРАХ душевной близости и реальных отношений. И замена отношений суррогатом - сексом.
Обычно подобное появляется после психологического травмирования в браке.