Зриви на дитину
Доброго дня, інколи можу накричати на свою дочку 3 роки і я розумію як це погано і ненавиджу свою поведінку, кожен раз я думаю, що більше ніколи так не зроблю і потім наче не контролюю, наче я не можу повпливати на це коли виходить з-під контролю
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Добрий день, Віта. Причинами того, що Ви можете кричати на доньку можуть бути: втома, відсутність нормального відпочинку і сну, тривожність, неможливість отримати ресурс, подбати про себе, побути наодинці, щоб відновитися, незадоволені емоційні потреби.
Замало інформації, щоб надати рекомендації. Чи одружені Ви, чи є у Вас допомога рідних, чоловіка? Чи задовольняються Ваші фізичні та емоційні потреби?
Запрошую на консультацію, а можливо і в терапію, щоб розібратися в глибинних причинах такого стану.
Перше, що Ви можете зробити, це прийняти те, що Ви не можете 24/7 бути в чудовому настрої та завжди володіти своїми емоціями.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375521 для Тетяна Олександрівна
Дякую, так хочеться більше часу для себе, нажаль, в моєму населеному пункті тільки один садок, який працює до обіду, але це теж добре, ще дитина так як перший пік в садку частіше хворіє, потрібно забирати через півгодини тривоги, бо погане укриття , підстрахувати з дитиною чоловік не може бо він дуже багато працює, стараюсь бути спокійною, але 24/7 не виходить і розумію що дитина не винна в цьому, думаю якби не війна все склалося б по-іншому, але вже як є
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375521 для Тетяна Олександрівна
Моя дочка дуже темпераментна і активна, тому разом з нею важко робити якісь справи, але я стараюсь, плюс поки в садочку намагаюсь щось зробити по дому, щоб облегшити час після того як заберу, більше погратись з нею, вона постійно мене потребує і недовго може проводити час сама в грі
психолог онлайн
Так, війна змінила і продовжує змінювати життя...
Подумайте, як Ви можете знайти час для себе? Чи є можливість звернутися до рідних? Бабусі? Можливо надмірна пильність за дитиною та тривожність призводять до емоційного виснаження?
Причинами нестабільного емоційного стану можуть бути відносини в сім'ї і те, якими були відносини з батьками в дитинстві, але це вже робота з психологом.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375526 для Тетяна Олександрівна
Дякую, можливо пошукаю ще якісь дрібниці, які б мене радували щоб якось наповнювати свій ресурс
психолог онлайн
Це чудово, що у Ви можете знайти таку можливість)
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375528 для Тетяна Олександрівна
Дякую)