Постійний срач дома
Добрий день . В мене постійно дома не прибрано , прибираю тільки тоді коли знаю , що хтось прийде , мені неприємно жити в срачі , але в мене одяг розкиданий , посуд не митий , на столі грязно . Вже дійшла до того , що прихожу додому і куртку кидаю на пол (( . Памʼятаю раніше мені хотілось робити порядок , все вилизувала , але тримати порядок мені завжди було важко . Цей срач забирає в мене енергію , я весь час думаю , що треба зробити порядок . Є думки визвати клінера, але розумію , що день два і буде таке саме . Я із за цього не можу собі поставити інші цілі в житті , якщо я не можу навести лад в квартирі , то як я можу схуднути наприклад , чи виглядати гарно . Як себе заставити до дисципліни , і тримати квартиру в чистоті , в чому можуть причини , що я така засранка . Я ще й одягаю що попало , бо не можу найти речі , одягнутися гарно , на краситися
Вопрос от: ; Возраст: 41
нравится: 2 из 2

психолог онлайн
Добрий день. Причин може бути багато, що саме заважає Вам доглядати за собою та прибирати. Як довго це відбувається з Вами? Відсутність бажання або сили щось робити, може бути пов'язана з емоційним вигоранням, тривогою, постійним перебуванням в стресовому стані, депресією. А безлад призводить до ще більшого виснаження. По-перше, потрібно розібратися з причинами, чому так відбувається, звернувшись до психолога та, можливо, до психіатра. По-друге, почати з малих дій. Заплануйте прибрати одну кімнату, в інший день іншу, або частину кімнати. Якщо є кого попросити допомогти Вам, запросіть до себе родича або подругу. Не очікуйте від себе ідеальних результатів і хваліть за кожне маленьке досягнення, яке Вам вдалося зробити. Дозвольте собі відпочинок, вийдіть в парк, або ще кудись, де Вам буде приємно і Ви зможете відпочити та поміняти картину безладу і бруду. Отримавши ресурс через відпочинок, можна починати маленькі дії.
психолог онлайн
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375714 для Тетяна Олександрівна
Дякую . Мені просто лінь , я дивлюсь на це все бачу непочатий край роботи , і лягаю . Я ходжу до психіатра кожних 2 місяці ( в мене була депресія , але зараз все добре ) , час від часу до психолога звертаюсь , але поки не вирішила своєї проблеми . Мені здається , що мені просто лінь , немає мотивації . Але коли я пишу свої цілі : то там є порядок дома , гарно одягатися . Можу прибрати , але день два і знову все розкидано . Я розумію просто що потрібно прибирати щодня , щоб був порядок , або привчити себе все зразу ставити на свої місця . Але таке враження , що мені потрібна інша людина , щоб в мене була мотивація. Бо коли до мене гості мають прийти , то я за півдня можу зробити супер порядок , а для себе не роблю
психолог онлайн
Розбийте великі цілі на маленькі, і їх буде реальніше досягти. Так, ставити все на свої місця буде простіше, ніж потім знов складати, але і тут почніть з малого.
Це чудове бажання, щоб інша людина була поряд. Почніть приділяти собі увагу, знову маленькими кроками і все потрохи почне змінюватися. А допомога спеціаліста не завадить.
Дополнение от автора
Дякую )
психолог онлайн
Как долго и как давно была депрессия?
Если все прошло, как вы пишите, зачем вы каждые 2 месяца ходите к психиатру?
К психологу, а лучше к психотерапевту, ходить не время от времени, а какой-то период. Просто ходить иногда это не эффективно, особенно с учетом того, что была депрессия, а значит важно понять, что к ней привело и решить этот вопрос.
Понятия лени не существует в психологии. Причины что-то не делать могут быть разные - нет ценности для меня в этом действии, приоритеты в других вещах, выгорание, депрессия и тп.
Поэтому тут хорошо бы детально разбираться, что в вашей жизни и с вами происходит. Это про индивидуальную работу с психотерапевтом
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375750 для Валентина Михайловна
В период депресии ходила к психологу , и есть опыт терапии до этого , но психолог не заметила депрессии и стало вообще очень плохо, плюс довела до нервного срыва можно сказать так . Потом меня накрыло , и я обратилась к психиатру , где то 8 месяцев назад , ну прихожу к нему раз в 2 месяца , чтоб он видел мое состояние и чтоб уйти с таблеток . Мы с ним общаемся, поддерживает. Я ему все рассказываю , состояние стабильное
психолог онлайн
Что говорит психиатр?
Вы уже готовы завершить прием таблеток и депрессия закончилась?
Что стало лучше с момента начала депрессии?
Какая причина депрессии?
Что в вашей жизни происходило до начала такого состояния?
Чем вас психолог довела до нервного срыва?
С каким изначально запросом вы обращались к психологу?
Опыт терапии был с этим же психологом или раньше еще?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375753 для Валентина Михайловна
Да, в березні завершимо . Зараз немає депресії все добре .
Змінила роботу на більш оплачувану . Почуваюся себе в середньому добре .
Причини депресії , було почуття провини що я не допрацьовую на роботі . Плюс ще після терапії , я була зла на психолога і по міцно про те думала , подавлена агресія . Психолог попросила написати їй листа як мамі , коли я написала вона сприйняла все на свій рахунок , і почала на мене кричати і що в мене психіка стоїть . Це був інший психолог . Запрос був що в мене тривога , почуття вини
психолог онлайн
Если я правильно поняла, то причиной депрессии стало ваше чувство вины, усталость от работы и того, что вы переживаете, что не дорабатываете?
Что сейчас изменилось по этим вопросам?
Какие симптомы были депрессии?
Что сейчас изменилось?
психолог онлайн
Что сейчас изменилось по этим вопросам?
Какие симптомы были депрессии?
Что сейчас изменилось?
психолог онлайн
Что сейчас изменилось по этим вопросам?
Какие симптомы были депрессии?
Что сейчас изменилось?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375758 для Валентина Михайловна
Так ( в мене тоді на роботі сталася панічна атака , коли директор на мене на рівному місці накричав за якусь ерунду , но я тоді сприйняла це , що він відчуває що я не доробляю і так показав свою злость . В мене почався тремор , я вийшла на вулицю , повернулася вся біла і сказала що погано себе почуваю . Через пару днів директора сказали що їж злякала моя така поведінка . Що я займаю посаду головного бухгалтера і повинна бути стресостійкою . Сказали що я хороша людина і тд , але змушені мене звільнити . Я найшла нову роботу , попроще , пропрацювала трохи , і найшла роботу заради більш оплачувану
психолог онлайн
Если вы не проработали те темы, которые озвучили+пишите про лень, усталость и отсутствие желания убирать даже элементарное, как повесить куртку, то очень много сомнений про то, что у вас нет депрессии и стало лучше.
Я бы рекомендовала вам психотерапию.
Вы своему психиатру рассказывали про то, что сейчас есть? Как вы это описали тут на сайте
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375764 для Валентина Михайловна
Так розказувала . Але я розумію, що це лінь , тому що якщо я знаю що до мене хтось зайде в гості , то я швидко роблю порядок. Це просто вже звичка жити в срачі . Відчуваю що зараз немає депресії , є з чим порівняти . В вересні коли змінила роботу я була дуже ефективна і на роботі і дома . А як буде проходити терапія в такому випадку ?
психолог онлайн
Вы не пишите изменилось ли ваше отношение к работе, что с чувством вины.
Я предположу, что с этим нужно работать.
Плюс вы описываете, что и на работе на вас накричали и психолог. И тут важно разбираться в том, как вы себя чувствуете в контакте с другими, почему теряетесь так, что случаются панические атаки, как научиться по другому реагировать и отстаивать границы, чувствовать себя на равных
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375767 для Валентина Михайловна
Дякую , хочу в терапію, але є страхи , що терапії не вийде і гроші тільки потрачу , це в кращому випадку , а в гіршому , що психолог зможе мені нашкодити знову . Подумаю над терапією