Як повернути дівчину що сказати щоб вона пробачила і повернулася
Доброї ночі мені дуже потрібна ваша допомога познайомитися з дівчиною спілкувалися два місяці я в неї закохався дуже сильно так вийшло що у неї на роботі є колега якому 54 роки ну і він до неї проявляє увагу їй 26 років ну проблема в тому що я її дуже сильно ревную і в цей раз преревнував подумав що в них був секс вона мене обізвала хворим на голову і всюди розблокувала сказала не дзвонити їй і не писати а я не можу без неї жити порадьте будь ласка як її повернути які слова сказати у неї це другі стосунки у мене теж
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ксенія Сергіївна Тальянцева
Саша, насамперед, заспокойтеся.
Не варто вирішувати конфлікт відразу після його виникнення. Розбіжності та емоції можуть спровокувати помилки та нашкодити стосункам ще більше.
Продумайте бесіду. Важливо грамотно донести до дівчини свій жаль про слова та вчинки. При цьому будьте конкретні та висловлюйте думки максимально чітко. Щирі вибачення здатні пробити стіну між партнерами та подарувати шанс на гармонію надалі.
Примирення з листування - поганий варіант. Електронна листування часто викликає нерозуміння і роздратування.
Тому говоріть особисто.
Вибачайтеся, скажіть, у чому Ви не маєте рації, що розумієте почуття дівчини і готові виправитися. Усвідомлення провини - запорука швидкого примирення.
Подаруйте квіти або квіти та цукерки. Сказати «Пробач» допоможуть кремові, білі або ніжно-рожеві троянди.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Соломія Лехіцька
Володимир Анатолійович Тарасенко
Валентина Михайловна Жемчужникова
"ЯК ПОВЕРНУТИ ДІВЧИНУ ЩО СКАЗАТИ ЩОБ ВОНА ПРОБАЧИЛА І ПОВЕРНУЛАСЯ"
Сказати, що дуже шкодуєте, просите вибачення та головне- працююєте над проблемою ревнощів з психологом. Тому, сподіваєтесь, що дівчина дасть Вам другий шанс.
Важливо,щоб це були не пусті слова. Бо, " жити без неї не можу" через 2 місяці після знайомства та занадто великі ревнощі- це 100 відсотковий привід звернутися до фахівця.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Сашо!
цитата:
як її повернути
Вважаю, що в тому стані, в якому зараз перебуваєте, сподіватись на повернення дівчини не варто(!) Ви занадто схвильовані, емоції здійснялись наче цунамі - тому не можете сприймати ситуацію об'єктивно. А вам це вкрай необхідно.
Як заспокоїтись, як повернути собі рівновагу?
Для цього потрібно розібратись із власними поглядами, переконаннями та способами побудови стосунків. І почати з дослідження ваших перших стосунків. Чому вони завершились? Через які причини? Які уроки і висновки ви винесли?
До речі, в тих стосунках ви теж ревнували?
І з оцим "яскравим" моментом
цитата:
проблема в тому що я її дуже сильно ревную і в цей раз преревнував подумав що в них був секс вона
теж потрібно уважно розібратись. Ви, дійсно, вважаєте, що маєте ПРАВО звинувачувати дівчину в зраді вам? Вона ваша дружина? Вона вам клялася у вірності?
Здається, що ревність для вас як ахілесова п'ята, що свідчить про невпененість в собі. А також про сильні почуття власника щодо дівчини. Визнаєте, є таке?
В разі, якщо є, то дайте відповідь - як ви уявляєте перспективу відновлення спілкування і побудову здорових стосунків в подальшому за наявності такого "негативного багажу"?
цитата:
вона мене обізвала хворим на голову і всюди розблокувала сказала не дзвонити їй і не писати
Мені видається, якщо ви почнете атакувати дівчину, пропустивши крізь вуха її слова, то отримаєте ще гірший результат.
цитата:
я не можу без неї жити
Звучить красиво, та чи, насправді, все так критично?! Окрім відносин з дівчиною у вас було своє життя, чимось наповнене. А тепер ви все звели до стосунків з нею, перекресливши решту. Хіба це виважено і розумно?
Я раджу вам звернутись до психолога і разом з ним допомогти собі вирівнятись у житті, розкривши істину про природу своїх почуттів, а також, навчившись обережно і вдповідально виражати свої емоції.
психолог онлайн
Доброго дня, Саша
Виглядає, що вас переповнюють емоції, є багато тривоги і ви хочете чим швидше отримати дівчину назад, щоб заспокоїтись. Але, нажаль, життя так не працює.
Ніхто ще не придумав кращого способу щось сказати, ніж «словами через рот». Але справа не в цьому, важливо розуміти, що у стосунках є дві сторони: ви і дівчина. Дівчина теж має певні інтереси, бажання, думки і в цілому власне життя. Звісно, якщо вона вам дорога, то варто спробувати помиритись. Але чи допускаєте ви, що вона може обрати не відновлювати з вами стосунків? Якщо це буде так, то чи готові ви з повагою віднестися до її такого рішення?
В яких стосунках ми б не були, чи зустрічаємось, чи одружені, інша людина нам не належить, то її вибір бути з нами чи ні. Вона належить собі. Чи можете ви це прийняти?
Дівчина незаміжня, мабуть красива, цікава, то природно, що чоловіки проявляють увагу до неї. Вона не несе відповідальності за бажання та поведінку чоловіків, лише за власну поведінку. Якщо ви їй подобаєтеся, є почуття, то незважаючи на знаки уваги інших чоловіків, вона буде з вами, якщо це її вибір. Є чоловіки, які проявляють увагу і до одружених жінок, то жінки ж в цьому не винні.
Подумайте про те, чому саме дівчина вирішила з вами припинити спілкування? Мабуть образилася на ваші ревнощі та недовіру. Чи готові ви в майбутньому спокійно реагувати, якщо чоловіки будуть виявляти увагу до вашої дівчини, довіряти їй і не влаштовувати сцен ревнощів?
Ревнощі - це завжди про невпевненість в собі. Це саме по собі не зникає. Суть не в тому, щоб обмежити дівчину від спілкування щ іншими чоловіками, а в тому, щоб бути спокійним, що серед усіх вона обирає вас. А якщо не обирає - то це не ваша дівчина. Над цим рекомендую вам попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Вы можете извиниться и попросить второй шанс.
НО. Если спустя 2 месяца вы не можете жить и ревнуете к коллеге, который еще и старше девушки в 2 раза, то извинений не хватит, чтобы построить отношения, даже если девушка даст вам второй шанс. Вам нужна психотерапия, поскольку вы явно склонны залипать в отношения, а сильная ревность говорит и о других проблемах, которые нужно решать.
В целом, увы, нет никаких волшебных слов или средств, чтобы другой вас простил и захотел дальше общаться. Вы можете сделать шаг на встречу, но захочет ли его делать девушка - зависит от нее.
Вам же в любом случае нужно проанализировать ситуацию, сделать выводы и проработать проблему, чтобы больше такое не повторялось. Думаю вам и самому неприятны такие переживания и хочется спокойствия и ровных отношений
Дополнение от автора
Готовий тільки б її повернути
психолог онлайн
Працювати над собою варто в першу чергу для себе, щоб ви не згорали від ревнощів, мали хороші стосунки з собою, були хорошим партнером для стосунків з жінкою.
Але якщо готові, то оберіть собі психотерапевта і працюйте. З дівчиною спробуйте помиритися, але після того як заспокоєтесь. Попросіть вибачення за недовіру, скажіть, що розумієте чому вона образилась і почали працювати над собою з психотерапевтом, щоб такі ситуації більше не повторювались.
психолог онлайн
Доброго дня Сашо!
Ваші почуття зрозумілі і викликають співчуття. Бо коли в душі киплять пристрасті та ревнощі, жити дуже важко. Тому зрозуміле і бажання якомога швидше повернути дівчину, але... На превеликий жаль, в таких випадках, просто вибачитися не достатньо. Адже, якщо є схильність до ревнивості, позбавитися цих почуттів просто так не вдасться. Тим паче, що той самий дорослий чоловік нікуди не дівся, а отже буде і надалі відігравати роль певного тригера, змушуючи Вас реагувати на дівчину так само.
То що ж робити?
Якщо Ви реально хочете не лише тимчасово повернути стосунки з дівчиною, а і стосунки зробити тривалими, поглибити та зробити їх гармонічними, потрібно дуже серйозно розібратися з тенденцією до "залипання" на коханій людини. Бо саме надмірна прив'язливість і може викликати от той самий болючий стан ревнощів.
Бо прив'язливість і кохання - це дуже різні речі. І дівчата таке одразу відчувають. От уявіть собі, що хтось міцно вчепився в Вашу руку і не відпускає. Яка буде Ваша перша реакція? Вирватися і втекти подалі, правда? Те ж саме відчуває зараз і Ваша дівчина. Тому просто вибачитися і попросити відновити стосунки може не спрацювати. Адже, ми не лише бачимо та чуємо одне одного, ми коханих людей відчуваємо.
Тому, щоб допомогти Вам, потрібно набагато більше інформації про Вас. Щоб зрозуміти звідки така тенденція до залежності від коханої людини. Бо саме вона викликає, як правило, таке силье почуття ревнивості.
Які стосунки між Вашими батьками?
Чи було достатньо Вам в дитинстві тепла та уваги батька та мами? І хто найбільше займався Вашим вихованням, коли Ви були маленьким?
Відредаговано автором 28-01-2025 12:34:44
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Я бы предложила с этого и начать - сходить хотя бы раз-два к психологу, выдохнуть, потом поговорить с девушкой и сказать, что начали работать с психологом.
Но в любом случае, делайте это в первую очередь для себя. Даст вам девушка второй шанс или нет, но терапия нужна вам, чтобы снова не наступать на те же грабли. Уж очень много чувствуется в вас сейчас отчаяния и паники, что девушка не хочет общаться
Дополнение от автора
Я зрозумів свою помилку я був не правий у цій ситуації я розумію я не мав права її ревнувати я мав їй довіряти допоможіть будь ласка знайти якісь такі слова після яких вона б мені повірила що я її люблю зрозуміла і дала шанс на стосунки я розумію ревнощі це погано я готовий мінятися тільки б вона пробачила і дала шанс
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Нет никаких волшебных слов, к сожалению. Просто потому, что важны еще чувства и желания другого человека. Не только ваши слова решают, как будет. Захочешь ли девушка или нет - узнаете, когда поговорите с ней.
А еще, я бы не торопилась говорить про любовь, потому что спустя 2 месяца это период знакомства, симпатии. Тем более, я так поняла, что отношений у вас не было, просто общение?. Вы так еще больше пугать будете девушку, потому что даже через экран чувствуется, как будто одержимость и хочется отстраниться. Поэтому просто попросите прощения и выразите готовность к работе. Но это важно, чтобы было потому, что вы понимаете проблему, а не лишь бы она вернулась.
психолог онлайн
Насправді, Ви сказали ті слова, які і можуть Вам допомогти повернути дівчину "я готовий мінятися тільки б вона пробачила і дала шанс".
Якщо я правильно зрозуміла, Ви вже намагалися з нею поговорити? Але вона не хоче, так? Щоб дівчина захотіла до Вас повернутися, вона повинна повірити, що Ви реально змінилися. А це ніякими словами довести неможливо, окрім власної поведінки. Тому може скластися ситуація, при якій чим більше Ви будете шукати з нею зустрічі, тим менше вона буде хотіти Вас бачити, і тим паче, говорити. Це принцип тої самої руки, за яку вчепилися і не відпускають. Людина слабка та принижена навряд чи комусь може бути до вподоби, тим паче, молодій гарній дівчині. І, як на мене, єдиний шанс для Вас - це, насамперед, привести себе до тями. Я Вам раджу записатися на індивідуальну консультацію, щоб заспокоїтися, знайти внутрішню рівновагу, а отже, відновити втрачене почуття гідності і вже разом з психологом, крок за кроком іти до своєї мети. Реалізований та впевнений в собі чоловік, не залишить жодну дівчину байдужою до себе, в тому числі і Вашу кохану. У Вашій ситуації поспішність та знервований стан тільки все може погіршити. Ви ж не хочете втрати і свій останній шанс?
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здравствуйте, Саша!
Советы по нахождению "волшебных" слов НЕ ПОМОГУТ в принципе. Это что-то детское, из фантазий и веры в волшебство.
Потому что неадекватные проявления ревности и появление сильных чувств через всего! 2 месяца к человеку, которого толком еще НЕ ЗНАЕТЕ (100% не знаете) - это мягко говоря НЕ здоровые проявления. А какая-то тотальная ОТОРВАННОСТЬ от реальности.
С этим можно (если можно) что-то сделать ЛИШЬ на психотерапии с психологом.
Дополнение от автора
Що ж їй сказати таке щоб вона хоч захотіла спілкування знову щоб пробачила а я вже б по трохи змінювався тільки б вона була поруч хоча б по спілкуванню я так скучаю за нею
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
А как вы изменились уже?
Даже тут видно, что вы не замечаете, что вам отвечают, а где-то на своей волне в ожидании волшебных средств, как вернуть девушку. А значит изменений никаких нет, даже микроскопических.
Дополнение от автора
Да замечаю и готов меняться просто я так по ней скучаю и хотелось бы хотя б слышать ее голос
психолог онлайн
Сашо, перечитайте, будь ласка, ще раз і більш спокійно та вдумливо все, що було для Вас написане раніше.
В тому стані, в якому Ви зараз перебуваєте, жодні самі правильні слова, на мою думку, Вам не допоможуть. Бо чоловіка психо-емоційно залежного від коханої жінки, з втраченим почуттям власної гідності, поважати і сприймати серйозно дуже важко, а інколи, і неможливо.
Ви б захотіли спілкуватися з тою дівчиною, яка хапається Вам за ноги і ладна на все, навіть на втрату себе, аби лише бути з Вами поряд? Навряд чи. Бо така людина виглядає жалюгідно і нічого, окрім жалості, викликати до себе не може
Окрім того, така психо-емоційна залежність як у Вас зараз, небезпечна ще й тим, що як тільки почнете знову зустрічатися з тою дівчиною, образи, претензії та ревнощі можуть "вийти на поверхню" з новою силою і Ви нічого з собою зробити не зможете. Так діє закон пристрасті та психо-емоційної залежності.
Ще раз повторюся, єдиний шанс щось виправити - це серйозна робота над зміною своїх рефлексів та установок із психологом.
Дополнение от автора
Просто важко без неї дуже хоть би почути привіт або голосом або в смс я розумію я перед нею дуже сильно винен і я справді готовий мінятися просто я дуже хочу бути з нею і виправити цю ситуацію мені просто дуже важко без неї
психолог онлайн
Если бы вы замечали, то не писали бы одно и тоже.
Ваше состояние одержимости напугает любую адекватную девушку. И если вы хотите шанс, то для начала нужно выдохнуть, успокоиться и перестать думать, что без голоса девушки или разговора с ней вы умираете и жить не можете.
А потом заняться собой и тем, чтобы уже начать решать проблему. А когда вы немного придете в себя, то тогда уже писать, звонить девушке.
Дополнение от автора
Я понял а не подскажите что можно написать после такой ситуации чтобы она хотя бы выслушала меня спокойно
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Я предлагаю оставить девушку в покое, пока вы сами не успокоитесь и не займетесь немного собой.
Тогда больше шансов, что вы спокойно что-то сможете говорить, а она выслушает
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377028 для Валентина Михайловна
Я все понял просто не знаю как потом написать ей какие слова сказать что бы она мне поверила
Дополнение от автора
Спасибо вам я все понял но страшно что даже когда я успокоюсь она не выслушает даже меня вот поэтому интересно какие слова нужно сказать с психологической точки зрения что бы хоть объяснить ей почему я так поступал
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 376999 для Соломія Лехіцька
Готовий спокійно реагувати тільки би повернути шанс я готовий мінятися заради неї я розумію я був не правий я не мав так думати і так себе поводити як думаєте чи є шанс повернути її
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
На разі виглядає, що, незважаючи на велику кількість схожих коментарів психологів, ви їх слова не взяли до уваги, а продовжуєте панікувати. опанувати себе вам не вдається, очевидно.
Ви не можете впоратися з тривогою, а продовжуєте багато раз просити про якісь конкретні слова, які допоможуть повернути дівчину і хочете щоб вам гарантували шанс її повернення.
Вам варто зрозуміти таку цікаву річ, що дівчина розірвала з вами стосунки, бо ви панікували через ревнощі (ревнощі - це страх втрати), а зараз ви панікуєте через втрату. Але суть в тому, що далі ПАНІКУЄТЕ.
А дівчині, швидше за все, потрібен емоційно стабільний чоловік, біля якого можна розслабитися, який зберігає тверезий розум та стабільність навіть в складній ситуації, біля якого можна навіть самій іноді впасти в паніку і цей чоловік матиме сили заспокоїти.
Тому суть не в конкретних словах, а в стані. Якщо вам вдасться заспокоїтися і ви перестанете думати, що без цієї дівчини ваше життя закінчиться, то слова знайдуться самі собою. А якщо не вдасться - то ви саме в тому стані, через який з вами вирішили розірвати стосунки.
Дополнение от автора
Яб хотів стосунки з нею родину вона така хороша добра ніжна
психолог онлайн
Як думаєте, чого хоче вона ?
Дополнение от автора
Вона спочатку хотіла стосунки ну з часом але мої ревнощі все зіпсували вона навіть прийняла мої проблеми зі здоров'ям деякі є але ревнощі не витримала
психолог онлайн
Саша, Ваша переписка с психологами затянулась. И все же, Вы можете ответить на вопрос, почему возникла ревность?
У Вас есть факты или это только Ваши предположения?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377065 для Ирина Константиновна
Предположение никаких фактов нет она просто как она сказала в шутку сказала что бы чуть чуть позлить о колеге а я себя накрутил и пою ещё и ее начал ее доставать я понимаю я был неправ но как исправить ситуацию я пока не понимаю
Дополнение от автора
Хотя очень хочу все исправить что бы она простила поняла меня
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Це доволі дивне бажання дівчини, щоб вас позлити. Для чого це може бути потрібно - не зрозуміло. Звідки в неї взялося бажання вас злити і ревнощі викликати.
Тим не менше, ваша ситуація - це на роботу з психотерапевтом, с не для переписки на сайті. А далі - ваше рішення: працювати і щось змінювати чи залишити все як є.
психолог онлайн
Дополнение от автора
Хотів би змінити ситуацію
психолог онлайн
Ваша ситуация проясняется.
С какой целью девушка Вас провоцировала ревновать?
Складывается впечатление, что она манипулятор и хотела посмотреть на Вашу реакцию.
Тем самым она пытается проверить, как далеко Вы готовы пойти, чтобы вернуть ее расположение. Если хотите общаться — то обязательно отреагируете на ее молчание и начнете всячески обхаживать.
Обычно так поступают эгоцентричные особы с завышенной самооценкой.
В результате у Вас возникло невротическое состояние.
Мои рекомендации.
1. Вы успокаиваетесь и берете паузу для того, чтобы проанализировать то, что в последнее время происходило в ваших отношениях. Все ответы там.
2. Обращаетесь к специалисту, который сможет выслушать Вас и понять со стороны, в чем причина поведения девушки. Пока мы не поймем ее, лучше ничего не предпринимать.
Відредаговано автором 29-01-2025 18:58:31