Тривожний розлад та панічні атаки
Страждаю 5 років, постійно відчуваю тривогу через все: теперішнє, майбутнє, через минуле не тривожусь, не можу бути одна, постійно прислухаюсь до тіла та сканую його, шо цього разу болить, що цього разу не так… мучить тахікардія, постійно напружені всі мʼязи, хвилююсь за серце та інші органи…дуже прошу допомогти вийти з цього стану, живу закордоном
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Ваш стан зрозумілий. У Вас невротичний розлад (невроз).
А невротичний розлад - не вірус, що прийшов і пішов. Невротичний розлад - це період, який треба прожити.
Потрібно зрозуміти, чому він з'явився у Вашому житті.
Невротичний розлад - це наслідок Вашого життя, реакцій, поведінки
Панічні атаки, тривожність є проявом невротичного розладу..
Коли виникає невротичний розлад, люди, як правило, .концентруються на симптомах, а не на причинах, що за цим стоїть.
Потрібно зрозуміти важливу річ – а що зі мною не так? Чому в мене 5 років тому цього не було.
Невроз - це внутрішня релігія (наші принципи, переконання. що приводять нас до неврозу).
.І з цим треба працювати. Вибирайте на цьому сайті психолога для подолання Вашої проблеми.
Усі психологи працюють он-лайн.
Відредаговано автором 28-02-2025 03:53:45
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго дня. Якщо Вам діагностували тривожний розлад, то зазвичай найкращій шлях, це медикаментозна терапія і психотерапія. Звичайно потрібно дослідити вашу історію і причини того, що є зараз. Наскільки я розумію, в вашому випадку, найбільший прояв у вас - це психосоматичні симптоми.
Саме з ними непогано працюють ліки. Але вони не прибирають причини. Причинами займається терапія. Тому звертайтеся. Буду рада допомогти.
Відредаговано автором 28-02-2025 08:07:42
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня. Ви вже 5 років страждаєте від тривожного розладу, різноманітних симптомів і проявів, які впливають на Ваше життя. Постійна тривога може дуже втомлювати і виснажувати, це постійно з Вами і Ви не можете розслабитися — це справді важко витримувати. І Ваше бажання отримати допомогу щоб вийти з цього стану цілком природнє.
Що Вас найбільше турбує зараз?
Які події відбувалися у Вашому житті 5-6 років тому, до того як почався тривожний розлад?
Як Ви справляєтесь ці 5 років? Чи були періоди полегшення?
Чому саме зараз вирішили звернутися по допомогу? Чи були якісь суттєві зміни нещодавно?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
ТРИВОЖНИЙ РОЗЛАД ТА ПАНІЧНІ АТАКИ
Прийміть мої слова співчуття і підтримки.
цитата:
Страждаю 5 років, постійно відчуваю тривогу через все: теперішнє, майбутнє, через минуле не тривожусь
Звернув увагу на цікавий аспект - минуле вас не тривожить. Чи є у вас ідея, чому воно вас не тривожить? З чим це пов'язано?
цитата:
живу закордоном
Мушу уточнити, як давно ви живете за кордоном? Чим займаєтесь? І чи є у вас можливість проходити терапію?
цитата:
не можу бути одна
Для вас бажано, щоби ХТО саме був поруч і надавав вам відчуття безпеки і передбачуваності?
цитата:
дуже прошу допомогти вийти з цього стану
Вихід, означає, РУХ до здорового психо-емоційного стану в процесі психотерапії. Шлях, між іншим, може бути досить тривалим.
Цей шлях передбачає лікування медикаментами для приборкання симптомів, що, зрештою, дозволяє ефективно взаємодіяти з психологом. Тобто одна складова обумовлює і забезпечує результат другої.
Отже, вам належить зробити вибір спеціаліста і звернутись до нього особисто.
Пораджу пару своїх відео. Вони не лікують, проте доможуть сформувати більш-менш об'єктивне бачення проблеми.
Тревога как прерванное возбуждение.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653
Панические атаки. Как приручить "дракона"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня.
Можу тільки уявити, наскільки складно справлятись з подібними станами протягом такого тривалого часу. Проте, нажаль, на такому етапі впоратись з цим самостійно неймовірно складно. Тому першою рекомендацією буде власне звернутись до психіатра або терапевта, щоб дослідити історію Ваших станів, що їх провокує, як можна екологічніше з цим обходитись і якщо говорити про діагностику тривожного розладу, можливо медикаментозний супровід значно спросить психологічну роботу із цими афектами.
Якщо такої змоги немає, зверніться до літератури по самостійній роботі з тривогою. Зверніть увагу на режим та графік дня, для початку нормалізувати режим сну, відмовитись від кафи, цигарок чи алкоголю, якщо вживаєте, або принаймні зменшити їх кількість, бо кожний продукт підсилює та провокує підвищену тривогу.
Спробуйте почати практикувати м*язові розслаблення, їх легко можна знайти в інтернеті, наприклад Джейкобсона, щоб зменшити фізичні прояви тривоги на напруги. Краще робити їх щодня, можливо декілька разів, незалежно від того чи є в той момент тривога чи ні. Це також корисно з точки зору переживання за своє здоров*я, адже покращення базового догляду за здоров*ям буде корисно впливати на загальний стан. З самими переживаннями треба працювати комплексно, тут складно описати все.
З тим, що не можете бути одна, важливо розуміти а що тоді відбувається? Чим Вам так важлива присутність іншої людини? Або якщо маєте на увазі і стосунки, то що відбувається з Вами коли Ви без них?
І останнє, напевне, подивіться як Ви з цими тривогами обходитесь. Розкручуєте багато, намагаєтесь ігнорувати, відволікатись на справи, втікати в зайнятість чи спілкування від них - якщо щось з цього, спробуйте поступово, з найменших страхів, роздивлятись їх, зупинятись в цих переживаннях і дивитись а що в цьому такого страшного для Вас? Чи змогли б Ви впоратись, якщо б це сталось? На що можна покластись і опертись в тих ситуаціях?
Але робити це потрібно обережно і коли, та якщо, є сили стикнутись з ними. Зазвичай такак робота проводиться з терапевтом, психологом.
психолог онлайн
Доброго дня!
Згодна з колегами щодо того, що потрібно з'ясувати, насамперед, які події чи ситуації могли викликати у Вас на стільки сильний дистрес, що у Вас з часом з'явився тривожний розлад (невроз), наслідки якого вже перейшли на рівень психо-соматики: "мучить тахікардія, постійно напружені всі мʼязи, хвилююсь за серце та інші органи..."
Окрім того, лише одна медикаментозна допомога Вам однозначно не допоможе. Бо, знову ж таки, - задіяний вже рівень психо-соматики. Ліки можуть на деякий час приглушити або прибрати больові симптоми, але аж ніяк не приберуть саму проблему.
Тому, як на мене, найголовніше, розібратися в "корінні" Вашої тривожності: "...постійно відчуваю тривогу через все: теперішнє, майбутнє...".
Ви пишете що живете закордоном. Чи є у Вас там близька людина, яка б могла Вас підтримати, вислухати, допомогти в разі потреби? Адже, така тривожність може бути пов'язана з відчуттям беззахистності, небезпеки, самотності...
Окрім того, високий рівень тривожності - може бути наслідком, як це не дивно, але і неправильно сформованого світогляду людини.Чим сильніша у нас внутрішня опора та тіло, матерію та его, тим вищим буде рівень переживань та страхів.
Як давно Ви живете закордоном?
психолог онлайн
Помочь на сайте, к сожалению, невозможно.
Вам нужна медикаментозная помощь для того, чтобы уменьшить или убрать симптомы и психотерапия, чтобы разобраться с тем, что привело вас к такому состоянию, возможно прожить какие-то чувства и переживания, которые вы не смогли переварить и отпустить, научиться справляться со своей тревожностью, на какие-то вещи научиться смотреть по другому.
Онлайн работа возможна сейчас со всеми психологами, поэтому сложностей не будет.
Что происходило в последние 6-7 лет?
Как давно вы заграницей?
С кем вы живете?
психолог онлайн
Вітаю
Ваше тіло потребує уваги, наприклад, пілатес, його - ці практики допомлжуть розслабляти тіло.
Природу тривогу варто дослідити, що саме тривожить.
Якщо майбутнє, то спробуйте скласти певний план, чого вам хочеться, якого майбутнього і рухайтеся в цьому напрямку.
Тпкож, було б добре налагодити соціальні контакти, мати хоча б одну людину, з якою можете з довірою говорити.
З тривогою добре допомагає творчість, пошукайте, що з творчості вам рриносить задоволення