Чоловік закохався в іншу, але цього не визнає
Дізналася, що чоловік таємно переписується із жінкою на 20 років молодшою за нього. Він все заперечує, стає агресивним, якщо я у нього про це питаю. Це я сприймаю дуже чуттєво. До мене ставиться добре, навіть краще, ніж раніше. Складається враження, що відчуває провину. Не знаю, як впоратися з власними емоціями і припинити ревнувати.
Вопрос от: ; Возраст: 44

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий вечір!
Що саме вас зараз турбує більше – його можлива закоханість чи відсутність чесності між вами?
Які саме почуття вас переповнюють, окрім ревнощів? Можливо, це біль, страх втрати, злість чи відчуття зради?
Якщо вам зараз складно впоратися з власними емоціями, це може бути хорошим приводом звернутися до психолога, щоб розібратися у своїх почуттях і зрозуміти, чого ви тепер хоче від цих стосунків і отримати підтримку.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Одна з найпоширеніших причин криз у стосунках – це ревнощі.
У Вас є відчайдушне бажання кохати і при цьому, як би не було добре,
Ви впевнені, що стосунки приречені і Ви можете залишитись одна.
На підсвідомому рівні у Вас сильний страх самотності.
З цим треба працювати. Потрібна допомога психолога.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю.
Те, що Ви зараз відчуваєте — це природна реакція на ситуацію, яка викликає сумніви, біль і невпевненість. Ревнощі, образа, злість, розгубленість — усе це нормальні почуття, адже йдеться про довіру у відносинах.
Важливо не придушувати емоції, а зрозуміти, що саме Вас зачіпає найбільше: страх зради, почуття недостатності, сумнів у щирості чоловіка?
Ревнощі часто підсилюються уявою. Запитайте себе: "Які факти у мене є? Чи можливо, що я зараз сприймаю ситуацію надто емоційно?" Зосередьтеся на тому, що Ви знаєте точно, а не на припущеннях.
Його агресивна реакція на запитання може свідчити про почуття провини або небажання говорити на цю тему. Спробуйте пояснити, що Вас не цікавлять виправдання чи звинувачення — Вам важливо зрозуміти, що відбувається у Ваших стосунках. Спокійний діалог може допомогти прояснити ситуацію.
Дайте зрозуміти чоловіку яка ситуація у спілкуванні з жінками для Вас є прийнятною, а яка ні, і розкажіть де проходять Ваші особисті межі.
Важливо усвідомити, що Ви маєте право висловлювати свої почуття та очікувати чесність у відповідь.
Ревнощі часто пов’язані з тим, що ми боїмося втратити любов або відчуваємо себе менш цінними. Якщо Вам важко впоратися з почуттями самостійно, зверніться до психолога який допоможе розібратися у емоціях і допомогти визначити подальші кроки. Головне — пам’ятати, що Ви не повинні жити у стані постійної тривоги. Ви заслуговуєте на відкриті й чесні стосунки.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
ЧОЛОВІК ЗАКОХАВСЯ В ІНШУ, АЛЕ ЦЬОГО НЕ ВИЗНАЄ
Звучить як ствердження - закохався. Та чи насправді закохався? Можливо, затіяв інтрижку?
До речі, варто прояснити декілька важливих деталей, аби можна було реально вам допомогти.
Перший аспект. Що передувало виникненню його листування з іншою жінкою? Маю на увазі стан взаємин між вами...
Другий аспект. Яким чином ви дізнались по таємницю чоловіка?
Третій.
цитата:
Він все заперечує, стає агресивним, якщо я у нього про це питаю. Це я сприймаю дуже чуттєво.
Поясніть, наскільки зможете, в якій формі ви намагаєтесь з'ясувати факт листування? Це прямі питання? Натяки? Висловлення підозр чи щось інше?
цитата:
До мене ставиться добре, навіть краще, ніж раніше. Складається враження, що відчуває провину.
Можливо, що є провина. А, може, опасіння втратити вас і сім'ю... а що потім робити?..
цитата:
Не знаю, як впоратися з власними емоціями і припинити ревнувати.
Спочатку доцільно власні емоції усвідомити. Які вони, окрім ревнощів? Обурення? Образа? Почуття жалю? Страх?
Якщо почати з ними розбиратись, то вийдемо на ваші прагнення, очікування від взаємин, на самооцінку і гідність, здатність діяти попри сладний виклик, гнучкість і мудрість тощо. Власне, це і буде процес відповідального (екологічного) ставлення до емоцій, який має на меті дійти до ВИЗНАЧЕННЯ своєї позиції і, відповідно, до адекватних дій(!)
цитата:
припинити ревнувати
Припинити ревнувати? Тобто змиритись? От для чого припинити ревнувати - у вас є відповідь?
Втамувати біль - я розумію. А біль як може вщухнути без розв'язання проблеми? Без винесення її на сонячне світло розуміння і подальшого вирішення?
Вважаю, що вам доречно попрацювати з психологом в індивідуальному форматі.
психолог онлайн
Вы хотите просто перестать чувствовать и чтобы вам было все равно переписывается ли муж с другой или нет?
психолог онлайн
Доброго дня.
Як Ви дізналися про переписки?
Що Ви відчуваєте у зв'язку з цією ситуацією?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Ви пишете "Не знаю, як впоратися з власними емоціями і припинити ревнувати"...
Тому, перш, ніж спробувати дати якусь відповідь, необхідно, як на мене, спробувати розібратися, а що таке ревнивість загалом.
Коли людина відчуває ревнощі?
Як правило, тоді, коли почуває себе дуже невпевнено, коли у порівнянні з кимось, здається собі якоюсь не такою, негарною, неправильною, малоцінною... І не дуже потрібною... А отже, достатньо приниженою.
Тобто, насправді, питання, як на мене, не стільки в молодій дівчині, скільки у Вашому сприйнятті себе як людини, жінки та дружини... А це, до того, ще й може бути питанням надмірної прив'язливості до чоловіка, можливо, страху залишитися самою... Адже, чим сильніше ми боїмося когось втратити, тим стаємо менш привабливими для цієї людини.
"Він все заперечує, стає агресивним, якщо я у нього про це питаю. Це я сприймаю дуже чуттєво..."
Скажіть, а що Ви хочете, щоб Ваш чоловік сказав Вам? Що Ви, насправді, хочете від нього почути? Ви готові вислухати правду? І як це може вплинути на Ваше подальше життя?
Ви зможете впоратися з правдою?