Отношения с мужчиной
Добрый День
Уже спрашивала подобное, но ответа не получила
Мы с мужчиной в отношениях 8 лет
Но последние 2 года у нас затяжная ссора
Сейчас он просто все читает и молчит, он читает, утром вечером, заходит если я день не пишу, не игнорит, но отвечает и не приезжает ко мне
Я уже извелась отчаялась и не знаю как быть
Стоит мне просто забыть и бросить? или тоже не писать как и он?
мы так общаемся, но не хочу разрывать контакт
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрий день.
Дякую Вам за довіру. Те, що Ви переживаєте зараз, дійсно непросто - тривалий емоційний зв’язок, який переходить у мовчання, може викликати відчай, розгубленість та сильне внутрішнє виснаження.
Ваші почуття цілком зрозумілі: Ви не хочете остаточного розриву, але й відсутність зворотнього зв’язку, тепла й реальної близькості дуже болюча. Важливо звернути увагу на те, що стосунки, в яких є тільки одностороннє зусилля, з часом починають виснажувати й формувати глибоке емоційне спустошення.
Те, що партнер читає Ваші повідомлення, але не проявляє ініціативи до відвертого діалогу чи зустрічі - це теж форма відповіді. Мовчання - це іноді дуже гучне повідомлення. І Вам важливо чесно відповісти собі: чи влаштовує Вас такий формат стосунків зараз і в майбутньому? Що Ви від них очікуєте та чи готова інша сторона це дати?
Я не можу сказати, що Вам робити: розірвати чи зберегти зв’язок, бо це вирішуєте тільки Ви. Але можу підтримати Вас у тому, щоб Ви зробили вибір, який буде турботливим щодо Вас самої. Іноді варто дати собі паузу не як спосіб гри у "хто перший зламається", а як простір для того, щоби відчути себе, свої потреби та свої кордони.
Ви завжди можете звернутися до психолога особисто, щоб пройти цей непростий період з підтримкою.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381923 для Діана Саркісова
дякую
тобто ви думаєте, що раз він мовчить то це він е хоче стосунків значить? я мовчала 2 місяці, але мені було тяжко дуже чекаті, і він так і не написав
я думаю, що може взашалі не написати, а може мало часу пройшло, але і чекаті мені дуже яжко без зв~язку, і пісати йому. я дуже виснажена мені не вистачає підтримки
психолог онлайн
Мовчання може означати різне, але важливо думати не лише про нього, а й про себе. Якщо чекати важко і ви відчуваєте, що це виснажує, можливо, варто звернути увагу на свої потреби. Ви заслуговуєте на підтримку та відносини, які дають вам емоційну рівновагу. Чи готові ви відкрито поговорити з ним, щоб зрозуміти, що буде далі?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381929 для Діана Саркісова
так я з ним постійно відверто розмовляю, це не допомогає, тобто від читає, мовчить, коли сварюсь - не читає
мені в мовчанні повному теж важко
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381929 для Діана Саркісова
коли ми були разом,я теж особливо відвертих відповідей від нього не мала, від уникав визначеності завжди, та і чоллвіки такі розмови не люблять
психолог онлайн
Спробуйте чесно відповісти собі: чи готові Ви бути в стосунках, де Вас не чують і не включаються у діалог?
психолог онлайн
Добрый день!
Вы находитесь в ситуации неопределённости, это действительно утомляет и поднимает много тревоги. Вам важно получить ясность, но вы сталкиваетесь с молчанием, с отсутствием ответа извне. Тогда вопрос становится внутренним: что для вас будет менее разрушительно прямо сейчас? Взять паузу в переписках, дать пространство партнеру, может он созреет к диалогу (одновременно обозначив временные границы ожидания? Или честно признать, что ожидание стало слишком болезненным и уже из этого выстраивать свои последующие действия?
Каждый может предложить «свой» вариант, исходя из своего опыта и характера. Но важно не то, что подошло бы нам, а то, что подойдёт именно вам. Вы - тот человек, которому жить с этим решением. А значит, и выбрать важно вам.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381935 для Діана Саркісова
чоловіки рідко відкриті до діалогу про стосунки
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Отчего не стоит забыть и бросить? Попробуйте и определенно что-то почувствуете... И только потмо будет ясно, стоило или нет.
А если не писать, как и он, означает, играть в прятки и продолжать надеяться. Но вот вопрос - надеяться на что?
А если с психологом сотрудничать, то, конечно, избегая формата, как мне буквально поступить. Там задача будет иной - разобраться в том, что вас саму заставляет 2 года сидеть на крючке отношений, которые, видимо, никуда не ведут?
Відредаговано автором 12-05-2025 19:46:56
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381937 для Анна Автонділова
он уже год так себя ведет, молчит і я не знаю сколько еще ждать
потом я молчала 2 месяца, январь февраль, он не написал
мне и так и так плохо, если я день не пишу, он ищет заходит проверяет, то есть не хочет чтоби молчала, но сам вот так себя ведет
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381941 для Володимир Анатолійович
ну вы грубо говоря пешете что отношения никуда не ведет и я на крючке, и стоит забыть и бросить
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381937 для Анна Автонділова
я уже не знаю что выбрать , разные варианты пробовала
психолог онлайн
цитата:
чоловіки рідко відкриті до діалогу про стосунки
Чому Ви так узагальнюєте?
Як Ви прийшли до цього висновку?
Все залежить від людини. Є чоловіки, які дуже відкрито і зріло говорять про стосунки та почуття.
цитата:
я уже не знаю что выбрать , разные варианты пробовала
Як Ви дивитесь на те, щоб обрати себе?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381945 для Діана Саркісова
так зазвичай є, що не дуже вони люблять обговорювати стосунки
як обирати себе? залишитись одній, я так не хочу
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381945 для Діана Саркісова
якщо просто мовчати і не писати то це розрив, значить розставатись
тому ми підтримуємо переписку, але це не то що потрібно
психолог онлайн
цитата:
ну вы грубо говоря пешете что отношения никуда не ведет и я на крючке
А по вашим ощущениям КАК?
цитата:
и стоит забыть и бросить
За вас точно решать никто не имеет права. И я в том числе.
психолог онлайн
Обирати себе - це не про "залишитись одній".
Це про внутрішню опору та турботу про себе. Це про самоцінність. Це про кордони. Це про чесність із собою.
Обирати себе - це чути себе, свої потреби, бажання та почуття.
Це не грати ролі, не зраджувати собі заради того, щоб "не втратити" когось.
Це знати, що з тобою все ок, навіть якщо хтось не обирає тебе.
Обрати себе - це сказати:
"Я важлива. Я цінна. Я не повинна розчинятись, щоб мене не покинули"
І тільки побудувавши живий, чесний, підтримуючий зв’язок із собою, ми можемо створити по-справжньому здорові стосунки з іншими.
Це про те, щоб бути з собою поруч. Завжди.
психолог онлайн
Вы сейчас зависимы от его реакции и именно это делает ваше состояние таким болезненным. Всё ваше самочувствие зависит от того, напишет он или нет, от его шагов и тогда пульт управления от вас у него. Это очень уязвимая и изматывающая позиция.
Важно не столько разорвать или забыть, сколько попробовать встать из этого ожидания и понемногу возвращать себе ощущение опоры внутри. Хорошим следующим шагом может быть работа с психологом, чтобы понять, откуда у вас такая сильная зависимость от чужой реакции, почему отклик другого человека становится настолько значимым и как научиться опираться больше на себя.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381951 для Володимир Анатолійович
по моим я не знаю
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381953 для Діана Саркісова
це виходить треба признати що він не обирає мене, я не хочу залишатись одна з сама з собою, мени це не потрібно
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381955 для Анна Автонділова
так отношения от двоих зависят, потому сейчас зависят от него
психолог онлайн
Що саме лякає Вас в думці "він не обирає мене?"
Що для Вас означає "залишатись одній з самою собою?"
Коли Ви говорите "мені це не потрібно", що саме Ви маєте на увазі?
Що важливіше для вас у цій ситуації: бути з ним чи не бути самій?
психолог онлайн
цитата:
по моим я не знаю
Это-то и заметно. От этого, к сожалению, и страдаєте.
Выходит, пришла пора УЧИТЬСЯ доверять своим чувствам. Восстанавливать способность, суммируя факты реальности, делать вывод и брать ответственность за свое собственное решение. По-другому НИКАК(!)
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381959 для Діана Саркісова
що не любить лякає
я не хочу лишитись одна, з своїми думками, я і так одна по суті
важливіше стосунки
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381961 для Володимир Анатолійович
я не могу опираться на себя, а виводи делать только по фактам реальности тоже не совсем про отношения
психолог онлайн
Доброго дня.
Чого б Ви хотіли від нього — щоб що зробив чи сказав зараз?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381967 для Ірина Василівна
я маю багато до нього претензий, щоб пояснив свою поведінку і вчинки, щоб приїхав помиритись і признав що винен, виправив ситуацію
психолог онлайн
Щодо Ваших претензій:
Що саме Ви хотіли б йому сказати?
Що саме Ви хотіли б від нього почути в поясненні про його вчинки і поведінку?
Якби він признав що винен і виправив ситуацію — що б Ви робили далі?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381969 для Ірина Василівна
претензії я йому озвучую, але те що він мовчить, я додумую за нього, все виглядає так ніби він кинув мене
він же не робить нічого і не зрозуміло що він думає
психолог онлайн
Отношения действительно зависят от двоих, и это проявляется в том, что оба партнера принимают участие в них, делают шаги навстречу, обсуждают даже когда сложно, решают и берут на себя ответственность. Я слышу, что вы делаете шаги в его сторону, но получаете в ответ молчание, оставаясь в одиночестве и продолжая зависеть от его реакций. Ожидание того, что он изменит свое поведение, к сожалению, может быть нереалистичным, учитывая его текущие действия и поведение.
психолог онлайн
Анна Автонділова
Я помітила, що Ви не відповіли на мої запитання.
Ми не можемо вплинути на нього, але можна допомогти Вам розібратися з Вашими переживаннями і потребами.
А це в свою чергу може вплинути і на стосунки або посприяти тому, щоб Ви могли реалізувати свої потреби доступним чином
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381972 для Анна Автонділова
не всегда отношения так прости, а что реалистично и что нет тоже не так просто, тем более что он делант шаги
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381973 для Ірина Василівна
я відповіла, мене цікавлять пораді про стосунки, а не про мене
які мої потреби я і так знаю
психолог онлайн
Розумію, що Вас цікавлять стосунки.
Справа в тому, що ці стосунки, в першу чергу з Вами і на 50% залежать від Вас.
Мої питання здалися Вам не корисними щодо Вашого запиту?
В Вашій відповіді чую деяке роздратування чи розчарування. Це пов'язано з тим, що Ви почуваєтеся непочутою?
І Вам би хотілося отримати більш конкретно рекомендації,
як все ж зробити так, щоб він визнав свою провину, пішов на примирення і все виправив?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381978 для Ірина Василівна
мені важко сказати куди він піде, бо він дивно веде себе довгий час і образлива для мене
від мене не залежать, тому що тяжко впливати на нього