Страх брать деньги у людей за работу
Добрый день
Столкнулась с некоторыми неприятными ситуациями, и у меня требовали вернуть деньги
Потом сейчас мода на обвинения в мошгеничестве, то есть люди перечисляют деньги, а потом подезпквают или обвиняют в мошеничестве
Много такого, и я стала теперь бояться брать деньги за работу, потому что у меня работа длительная, платить нужно, и гарантии результата нет
Нет клиентов, и я боюсь работать если появляются что обвинят
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго часу доби, 😊 Молі.
Дякую, що поділилися своїми переживаннями. Те, що ви описали, дійсно викликає тривогу, і ці страхи не безпідставні — на жаль, такі ситуації трапляються часто.
Ваше питання складається з кількох важливих аспектів:
1. ЮРИДИЧНИЙ — щодо звинувачень і повернення коштів.
2. ПСИХОЛОГІЧНИЙ — страх брати оплату та працювати.
3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ — як захистити себе і свою роботу.
👉Щодо ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ: потрібно розуміти, за яких умов це сталося. Якщо ви виконали роботу, але вам все одно довелося повертати гроші — варто перевірити, чи був у вас укладений договір, і чи була оплата зафіксована як оплата за послугу (це обов’язково потрібно зазначати при банківському переказі). Це стане захистом у випадку будь-яких звинувачень.
👉Щодо ЗВИНУВАЧЕНЬ У ШАХРАЙСТВІ — на жаль, зараз таке дійсно трапляється. Саме тому ЮРИДИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ СПІВПРАЦІ (навіть у простій письмовій формі) і чіткі умови оплати — найкращий захист. Можна також зберігати листування з клієнтами.
👉СТРАХ БРАТИ ПЕРЕДПЛАТУ — це нормальна реакція на негативний досвід. Але страх зменшиться, коли ви будете впевнені в своїй захищеності: тобто, матимете договір, чіткі умови, зафіксовані платежі. Якщо клієнт погоджується працювати без гарантій результату — це теж варто прописати в договорі або підтвердити письмово.
Ви вже зробили перший крок — поділилися ситуацією та шукаєте рішення. Це говорить про вашу відповідальність. А правильна організація процесу допоможе вам відновити впевненість.
При потребі звертайся.
З повагою,🌿
Тетяна Іщенко
психолог онлайн
Моли, доброго времени суток!
А чем конкретно Вы занимаетесь? Что производите?
Моя коллега выше весьма точно и развёрнуто Вам дала ответ. В ситуациях, что Вы описали есть несколько составляющих и важно с каждой разобраться.
А для работы с психологом у Вас, на мой взгляд, есть конкретный запрос - выстроить самооценку. Именно отсутствие аутентичной самооценки влияет на финансовую сферу. В формате сайте с этим не разобраться, так что рекомендую выбрать специалиста и поработать с психологом.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383197 для Татьяна Александровна
Немає впевненості у захищеності, страшно що любий неадекват може поскаржитися і тд
Я адвокат
Зараз не можу знайти клієнтів, з бізнесом працюю, роблю холодні дзвінки і немає замовлень, постійно відчуття що нікому нічого не треба, не потрібна моя робота і за неї не хочуть платити
психолог онлайн
👉 Це знову питання до психолога — для роботи зі страхами — та до фахівця, який допомагає просувати послуги. Обидва напрямки зараз можуть бути дуже важливими для вас.
👉 Стосовно відчуття незахищеності — страху, що "будь-який неадекват може поскаржитися" — я частково торкалась цього у своїй попередній відповіді. Важливо створити для себе внутрішню і професійну опору: знати свої права, мати базові юридичні шаблони захисту, і при потребі — підтримку колег або юрспільноти.
Це теж частина психологічної стабільності.
👉 Що стосується просування юридичних послуг — не здавайтеся. Так, зараз складно, конкуренція велика, а ринок змінився. Але ваша компетентність і впертість — це вже половина успіху. Раджу не лише робити «холодні дзвінки», а й пробувати створювати свою експертність: публікації, соцмережі, короткі відео, консультації через знайомих. Люди йдуть не просто на послугу — вони йдуть до особистості.
👉 Томас Едісон казав, що зробив понад 1000 невдалих спроб, перш ніж створити лампу, яка працює. Але кожна спроба була кроком уперед — і у вас теж так буде 💡
З повагою 🌿
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383239 для Татьяна Александровна
Все є, просуваю через соцмережі, але зона геть мало, за рекламу не плачу, раніше звертались, зараз в ого немає, навіть вони в розшуку Тцк і не хочуть платити за консультацію
Не знаю чи справа в ринку в клнкуиенії
Кожного дня десь півгодини годину дзвоню і толку немає
Соцмережі клієнтів не дають лише підписників
Якийсь відчай
Намагаюся не дзаватися, але коли сидиш без грошей і навіть каву не можу собі купити і коли я того клієнта знайду не знаю
Дістало