Не маю постійного заробітку, не вмію заробляти
Добрий день. Вже 4й рік підряд моя ситуація с заробітком майже не змінилася: щось заробляла, але тих грошей не зовсім вистачало навіть на базові потреби. Усі ці роки я займалась чимось своїм: спочатку онлайн магазин моб аксесуарів, потім пробувала себе у графічному дизайні, потім як ріелтор (нічого не виходило), потім як тренер по танцям (дуже туго йшло з клієнтами), потім сталася війна і я згадала про настільну гру, яку створила у 2020 році. Почала збирати людей, знайомити між собою. Гроші почала заробляти, проте мало. Потім підняла цінник, але ситуація майже не змінилася. Мені постійно не вистачало і не вистачає грошей. Я втомилася, бо хочу змінити цю ситуацію, але не бачу чому не виходить. Йти на звичайну роботу в найм не мій шлях, мені ближче робити щось своє, від цього я отримую задоволення. Працювала чи я колись в наймі? Звісно. З 18 до 20 років. Зараз я відчуваю сум фоново, зверталась до психолога, та виявили вигорання, прописали вихід з цього, стало трохи краще, проте ситуація с заробітком не змінюється. Зараз запускаю ту саму гру як товар в надії, що вийде. Проте моє бажання виявити що мені заважає досягати цілей та заробляти більше ніж на базові потреби. Буду вдячна допомозі. Я не знаю що мені робити.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Как думаете сами, почему не получается?
В чем наибольшая сложность? Не получается организовать продажи? Не хватает дисциплины? Нет достаточно средств для старта хорошего?
Кто вы по образованию? Почему не вариант идти в найм, чтобы набраться опыта?
Вы написали, что у вас было выгорание. А причина какие были? Что изменилось в вашей жизни с тех пор?
Какое у вас отношение к деньгам было в вашей родительской семье?
Какие установки по поводу денег есть?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Вже 4й рік підряд моя ситуація с заробітком майже не змінилася: щось заробляла, але тих грошей не зовсім вистачало навіть на базові потреби. Усі ці роки я займалась чимось своїм: спочатку онлайн магазин моб аксесуарів, потім пробувала себе у графічному дизайні, потім як ріелтор (нічого не виходило), потім як тренер по танцям (дуже туго йшло з клієнтами), потім сталася війна і я згадала про настільну гру, яку створила у 2020 році.
Если Вы хотите с этим разобраться, то лучше обратиться индивидуально, чтобы вникнуть в Вашу ситуацию больше. Скажите, а после чего Вы выгорели? Рассматривали ли возможность работать по найму и вести свою игру, чтобы обеспечить базовый уровень для жизни. Где Вы до этого работали?
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю. З того, що ви описуєте склалось враження, що ви чекаєте гроші вже на етапі формування власного бізнесу. Бізнес будь-який спочатку з мінусу має вийти в ноль і лише потім в плюс. Вам потрібно попрацювати з структурою та з очікуваннями, можливо саме вони не дають вам пройти ці тернисті періоди вашої справи.
Робота по найму - це стабільна та чітка структура, і якщо ви хочете працювати самі на себе, то у вас це має бути це на відмінно з урахуванням форс-мажорів.
Будь-яка робота розвиває ваш світогляд і іноді є необхідність працювати на інших роботах, щоб мати ресурси підіймати свою власну справу.