Почуваюсь набагато молодшою
Доброго дня. Я чомусь інколи почуваюсь набагато молодшою ніж я є, ніби то інколи мені 5 років, хоча більшість часу такого немає. Мені здається що це через моє дитинство, я з буквально 4 років була вимушена вчитись готувати, прибирати, доглядати за молодшими братом та сестрою та якимось чином жити самостійно, бо матір постійно працювала а коли була вдома то не звертала увагу на батьківські обов'язки, а відчим взагалі вдома не бував. Також в дитинстві і аж до 13 років я жила в жахливих умовах (домагання й гвалтування від відчима, голодовки бо для матері я занадто товста й звичайно побиття до такого стану що задихалась від болю). Зараз на щастя все більш менш, але я помітила що після важкого дня або стресу я починаю почуватись наче дитина й хочеться поводитись неначе дитина. Буквально, хочеться погратись з іграшками і взагалі робити щось, що б робила приблизно п'ятирічна дитина. Чому так?
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Добрій вечер!
цитата:
Мені здається що це через моє дитинство, я з буквально 4 років була вимушена вчитись готувати, прибирати, доглядати за молодшими братом та сестрою та якимось чином жити самостійно, бо матір постійно працювала а коли була вдома то не звертала увагу на батьківські обов'язки, а відчим взагалі вдома не бував.
Возможно, Вы сами знаете ответ на Ваш вопрос и Вы это написали. Вам не хватило детства своего, потому что приходилось брать роль взрослого человека на себя. К сожалению, так как Вы несовершеннолетняя, то консультирование возможно только с разрешения родителей по закону. Если Вы хотите с этим разобраться, то стоит обратиться индивидуально к специалисту.