У мене некрасива зовнішність.
Я навчаюсь у 10 класі.У моєму класі всі дівчата красивіші за мене.Але я всеодно хочу, щоб мене любили, цінували.Я хочу , щоб зі мною дружили.Як мені себе вести в класі, в школі, щоб я була дружньою і для всіх приємною?Що робити із зовнішністю?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Доброго дня,
тривога і страх з приводу своєї зовнішності - це абсолютно нормальні почуття у віці 15 років. Дуже хочеться підтримати вас і сказати, що зовнішність - це не лише певні форми та те, що нам подаровано природою, а й наше психологічне сприйняття себе і навіть певний образ, який ми створюємо самі.
Приємні почуття стосовно свого тіла, його форм і обрисів можна створювати за допомогою різних технік і методів, також можна поділитися з кимось уважним і тим, кому можна довіряти, своїми переживаннями. Тоді якраз вони можуть трошки змінитися на більш спокійні, приємні.
Допомагає також прийняти своє тіло - спорт, йога, танці, різні вільні рухи під музику, пілатес, різні фізичні приємні вам особисто активності. Також допомагають обійми близьких і рідних. Якщо у вас є друзі - можна звернутися за підтримкою до них. Якщо немає - саме час з кимось подружитися і зблизитися.
Також ви маєте розуміти, що "з лиця воду не пити". Тобто за красу вас не полюблять, не подружаться з вами. Адже люблять за те, хто ти є і як себе проявляєш до інших. А не за те, як ти виглядаєш. Тому краще зосередити увагу на внутрішньому своєму житті, а також внутрішньому житті інших. Робити разом із однокласниками те, що вам і їм цікаво і доставляє задоволення, в чому є сенс і що приносить користь оточенню. Це може бути музика, будь-яка творчість, благодійність чи соціальна активність (захист і турбота про тварин, незахищених людей) і т.ін.
З повагою,
до побачення.