Думки про смерть
Останні кілька тижнів мене мучають думки про смерть близької людини. Людина жива здорова, але цей страх про її відхід у вічність не дає мені спокою навіть уві сні. Я боюсь цими думками нашкодити близькій людині і собі
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Анна Автондилова
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день, с такими страхами сталкиваются рано или поздно все люди, его важно прожить и тогда наступит ясность и облегчение. Мыслями этому человеку вы не навредите, но себя чувствовать будете дискомфортно. Можно это сделать с психологом для максимального эффекта
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Здравствуйте. В какой момент появился этот страх? Какие события вашей жизни могли его спровоцировать?.
психолог онлайн
Доброго дня
Що відбувається у вашому житті впродовж останього місяця?
психолог онлайн
Доброго дня, Mirka.
Скажіть, будь ласка, як давно Ви помітили у собі такі думки? Чи сталися, за цей час, у Вашому житті, яекісь стресові події (наприклад, втрати) чи кардинальні зміни?
Дополнение от автора
За останній місяць ніяких змін не відбулось, які б могли спровокувати таку поведінку. Але людина живе досить далеко, ми не так часто бачимось і я відчуваю, що можу її втратити.
психолог онлайн
А за рік-пів року? Я правильно Вас зрозуміла: ця людина живе далеко і, можливо, такі думки виникли після її переїзду? Скажіть, будь ласка, які у Вас стосунки із цією людиною?
Дополнение от автора
Це моя бабуся, в нас дуже близькі і теплі стосунки
психолог онлайн
Чи є у вас можливість більше спілкуватися?
Дополнение от автора
Телефоном кожен день, бачимось кілька разів у два місяці
психолог онлайн
цитата:
Це моя бабуся, в нас дуже близькі і теплі стосунки
Можливо такі думки почали виникати із початком пандемії?
Дополнение от автора
Я розглядаю такий варіант, тому що бабуся знаходитьсЯ в групі ризику. Але від цього ще більша тривога. Я розумію, що в більшій мірі від мене нічого не залежить, але неспокій інколи бере верх і я починаю накручувати ст, пророблять якісь ситуації, що зовсім призводить до депресивного стану. Відволіктись допомагає розмова з бабусею, що в неї все в порядку та фізична робота
психолог онлайн
Скажіть, будь ласка, а у Вашому житті були випадки втрат значимих для Вас людей (наприклад, від захворювань)?
Безумовно, фізична праця і розмова допомагають Вам переключитися, але щось лежить в основі Вашої тривоги і важливо розібратися детальніше, що саме.
Дополнение от автора
Ні, не було.
психолог онлайн
Мария Александровна Костюкевич
Mirka, доброго времени суток!
Когда появляются страх и тревога очень важно для себя разобраться - насколько реальный страх и насколько обоснованная тревога. То, что Вы переживаете за бабушку - Ваша тревога и переживания - они понятны и обоснованы. То есть в такой ситуации важно понимать, что мои чувства не надуманные.
Второй шаг, проанализировать,что в этой ситуации я могу контролировать и как могу о себе позаботится. Что в моей власти, а что нет.
И шаг третий, взять во внимание то, что я могу делать и как могу позаботится о себе.
Эти простые шаги смогут создать фон понятности и контролируемости ситуации и значительно понизить уровень беспокойства.
В идеале - поработать с психологом, стабилизировать своё состояния, определить свои ресурсы и выработать формы самопомощи.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Мария Александровна Костюкевич
Добрый день!
Скажите, а в связи с чем у Вас появился этот страх? Были ли у Вас предпосылки к этому? Как себя чувствует бабушка?
психолог онлайн
В психології розрізняють корисні не корисні переживання. Якщо Ви ніяк не можете повпливати на ситуацію, то це переживання не корисне.
Але мені здається що Ви хвилюєтесь, що самими думками можете нашкодити бабусі, чи я не зовсім вірно зрозуміла?
психолог онлайн
Добрий день! Думки - це тільки думки, якщо ми їх не думаємо, вони нам не можуть нашкодити. Чим Ви займаєтесь ,на що можете переключитися?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день, мыслями навредить нельзя, поэтому этого можете не боятся. Естественно, что вы опасаетесь за жизнь бабушки в это время. Ваш страх и желание избавиться от этих мыслей только еще больше их провоцирует. Попробуйте не бороться с этими мыслями, они естественны и нормальны.