Боюсь не соціалізуватись, як мої батьки
Зимовий святковий період для мене завжди болючий. Думаю про родину, про майбутнє. Мої батьки - літні, не здорові, не успішні люди. Не знаю, наскільки це їх самих турбує, не бачу сенсу питати, щоб не доставити дискомфорту, і моє питання нічого не змінить. Це моя оцінка - я не хочу стати такою в старості, як вони. Я молода, і ніби в мене все попереду, але зараз період, коли не заробляю достатньо і батькам можу допомагати матеріально дуже мало (фінансової змоги майже немає, просто бути поруч, спілкуватись - не хочеться, не відчуваю це потрібним для них і для мене). Здається, все мало б бути інакше - діти мали б підтримувати своїх батьків, спілкуватись, допомагати матеріально і фізично. Я цього майже не роблю, не можу себе змусити. В батьків є діти крім мене, які теж трохи допомагають. В цілому батьки не голодні, в теплі, більшменш в комфорті, хоча я б не назвала це якісним життям. Вони не мають друзів, якихось соціальних зв'язків. Я теж не маю друзів, хоча більше можливостей для спілкування, зустрічей, якогось проведення часу. Я відчуваю себе такою ж білою вороною, як мої батьки. В мене багато часу, щоб змінити це. Але відчуття таке, що просто не можу. Не здатна подружитись з кимось близько. Обираю роботу, яка не передбачає спілкування з людьми. Не займаюсь якоюсь громадською активністю. Хотілося б жити цікавішим, повнішим життям, робити щось для людей, соціалізуватись, мати хороших знайомих, друзів. Але таке відчуття, що не здатна. Що зі мною не так?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
По какой причине вы не особо хотите общаться с родителями?
Почему-то возникла мысль, что вы за родителей сами решили, что они не сильно довольны жизнью и несчастны. Но вполне может быть так, что они себя такими не считают и не особо нуждаются в активностях и большом количестве общения. Ведь не все должны иметь большое количество друзей и вести активный образ жизни.
Чем ваши родители занимаются?
Че бы вы хотели заниматься?
Что мешает воплощать желания в жизнь?
психолог онлайн
Доброго дня, Олено! В кожної людинивласна потреба в кількості та глибині соціальних контактів, рівні досягнень. Не впевнена, Що з вами "щось не так", але очевидно, що ви страждаєте. Чи є у вас на даний момент, якщо неблизкі друзі, То хоча б добрі приятелі? З ким ви плануєте зустрічати Новий рік?
консультация психолога
Здравствуйте, меня зовут Руслана, я психолог и консультант по личностному росту. Вы говорите о том как бы вы не хотели стать такими как ваши родители. А с чего вы взяли, что вы станете такой?
Вы это вы, а ваши родители - это ваши родители. Безусловно навык коммуникации и выстраивания длительных, крепких взаимоотношений - привязывается нам в детстве. И возможно, в следствии того, что у вас не было такого примера у вас сейчас сложности с этим. Но, нет ничего невозможного! Навык общения - это навык, который можно приобрести! Есть много психологической литературы посвященной этому. Если говорить конкретно о развитии навыка коммуникации - лучше всего это сделать на групповых тренингах.
А для начала, можете составить список тех мест и увлечений - которые интересны вам и где вы бы могли найти знакомых по интересам. И вперед действовать!!!
Также, рекомендую сделать следующее упражнения:
- составте табличку, в которой запишите, то чем вы похоже с мамой (отдельно сделайте и для отца) и то чем я отличаюсь (внешность и внутренние характеристики, черты характера). Для того чтобы наглядно увидеть на сколько на самом деле у вас есть сходство.
Желаю вам удачи!
психолог онлайн
Добрий ранок! Батьки мають право жити так, як ім подобається. Але Ви росли у родині зі своіми батьками, які не соцілізували Вас,
Тому шо самі не вміли. Прийшов час вчитися цьому. Чи ж у Вас можливість попрацювати з психологом?
психолог онлайн
цитата:
Що зі мною не так?
Олена, з Вами "не так" хоча б те, що Ви нічого ще не відповіли колегам-спеціалістам на їхні запитання. Хоча пройшло вже 3 дні і зараз свята.
Може це Вам зовсім не потрібно? Або чогось боїтеся?
Дополнение от автора
цитата:
Може це Вам зовсім не потрібно? Або чогось боїтеся?
Павло Леонідович, дякую за інтерпретацію і такі влучні питання.
Зовсім не потрібна соціалізація? Можливо. Або потрібна не така, як я її собі уявляю. Точніше -- я зараз взагалі погано уявляю, як я б могла соціалізуватись, щоб це було для мене ок, а не просто втиснутись в середньостатистичний шаблон нормальності (який, можливо, існує тільки в моїй хворобливій уяві).
Чи зовсім не потрібна допомога психологів? Потрібна, інакше б не зверталась. Але якщо дійсно потрібна, чому я не знаходжу можливості звернутись індивідуально? Може тут не вистачає рішучості, відповідальності, стабільності в бажаннях. Найбільше -- стабільності, зосередженості, щоб перевести бажання в намір і дію.
цитата:
Або чогось боїтеся?
Боюсь, що найбільше це питання якраз про мій страх залишитись зрештою покинутою і нікому не потрібною (такою, якими зі сторони мені здаються мої батьки, хоча, можливо, все не так, як я бачу). І тут ні слова щодо турботи про батьків (а це погано!?) і я звичайнісінька егоїстична дитина.
психолог онлайн
Якщо Ви хочете змін у житті - потрібна індивідуальна робота з психотерапевтом!
Дополнение от автора
цитата:
Тетяна Дмитрівна, дякую. Згодна. Постараюсь менше тривожитись і скиглити, більше працювати і знайти для цього можливість.
психолог онлайн
Що конкретно плануєте робити?
Дополнение от автора
цитата:
Що конкретно плануєте робити?
Знаходити проекти і таки виконувати роботу дистанційно, можливо ранками або вечорами, коли діти сплять і я можу цьому приділити увагу. Зібрати кошти, оплатити психотерапію і винайняти житло в місті, де живуть мої сестри, які можуть побути з дітьми, коли я проходитиму психотерапію або винаймати на цей час няню. Перший варіант ніби простіший. Другий надійніший і більше шансів найняти професійну няню саме в той час, коли мені це буде потрібно. Або відкладати проблему на той час, коли закінчиться коронавірусне мракобісся, і діти зможуть в нормальному режимі відвідувати садок/школу, а в мене буде час на роботу і на вирішення своїх проблем. (Але невідомо коли це буде. І чи не буде інших обставин, які перешкоджатимуть цьому, і я буду відчувати себе безпорадною і безсилою з своїми проблемами/комплексами. )
психолог онлайн
Удачі Вам!
Дополнение от автора
Дякую!
психолог онлайн
Стоит рассмотреть варианты, как уже сейчас вы можете начинать что-то менять. Потому что пока вы соберете деньги на психотерапию или пока закончится ситуация с ковидом это про откладывание решения проблемы на непонятно какой срок. А это будет давить, что вроде как обстоятельства сейчас не те, буду ждать лучших времен. Лучше расписать, как уже сейчас вы можете маленькими шажками продвигаться в том направлении, как вы хотите.
Дополнение от автора
цитата:
Або чогось боїтеся?
Визнати, що
я батькам не потрібна
я залежу від їхньої думки, ставлення
і досі потребую від них підтверджень своєї значимості
цитата:
По какой причине вы не особо хотите общаться с родителями?
Бо не відчуваю себе потрібною батькам, цінною, важливою і не відчувала раніше. А відчуваю себе зайвою. Дякую за запитання.
цитата:
Навык общения - это навык, который можно приобрести!
Чи не буде це штучним, поверхневим і беззмістовним? Навпаки, все ж не хочу спілкування для вигляду, говорити, тільки щоб не мовчати і т.д. Мабуть, спершу таки треба розібратись, для чого я тут, і чому мене зачіпає питання соціалізації, що справді потрібно? Дякую.
цитата:
Згодна, дякую. Не зустрічала Новий рік традиційно з нічними посиденьками і т.п., а відзначила цей день взагалі тільки для того, щоб поставити діткам подарунки під ялинку, з ефектом чуда. Хоча насправді не впевнена, що це мені підходить, і що потрібно дітям нав'язувати маячню про діда мороза, а не пояснювати як насправді влаштований світ, наскільки я це розумію... Подумаю до наступного року про це, щоб щось змінювати.
Є чоловік, сестри, з якими періодично спілкуюсь, є знайомі по інтересах, чоловікові родичі, є колеги і є поверхневе спілкування. Близьких друзів немає. Більшої близькості, дружби, особливих, глибоких стосунків хотілося б.
цитата:
Чем бы вы хотели заниматься?
Что мешает воплощать желания в жизнь?
Чомусь немає зараз жодних думок, ідей. Важко відповісти.
цитата:
Дякую! Можливо й так. В мене вже були періоди відкладанння життя до кращих часів. Зараз немаю розуміння, чого хочу, в якому напрямку я хочу рухатись, Чого хочу в цілому.
психолог онлайн
цитата:
Соціалізація пов'язана не з вписуванням у шаблони, а у знаходжені для себе такої спільноти, в якій Ви будете відчувати безпеку і з якою Вам буде комфортно спілкуватись. Такий собі осередок своїх людей.
цитата:
Боюсь, що найбільше це питання якраз про мій страх залишитись зрештою покинутою і нікому не потрібною
Це саме про це:
цитата:
Визнати, що
я батькам не потрібна
я залежу від їхньої думки, ставлення
і досі потребую від них підтверджень своєї значимості
І cаме з цим і треба буде працювати на терапії, а це дуже боляче, і Ви це відчуваєте, тому -
цитата:
Чи зовсім не потрібна допомога психологів? Потрібна, інакше б не зверталась. Але якщо дійсно потрібна, чому я не знаходжу можливості звернутись індивідуально? Може тут не вистачає рішучості
Ви і відкладаєте початок роботи зі спеціалістом. Тому що після того Вам вже буде треба щось із цим робити...