Відносини
Ніяк не можу знайти дівчину. Знайти її не проблема, справа навіть в іншому. Зі мною не хочуть мати відносини дівчата які подобаються мені(симпатичні фігуристи, ну не 90-60-90(такі то і взагалі в мою сторону не дивляться), а такої може худенькі просто з милим личком і так далі, може сиредньої статури), а от пишички так ті зі мною спілкуються, як би я хотів так і не проблема зустрічатися ба навіть більше, але я не можу бачити біля себе дівчину жирненьку, мені стидно з такими находитися, всі знайомі мають дівчат так сказати без зайвих кілограм. Да, скажите не важливо яка людина, головне душа. Я не спору, пишички такі є що будь яка стройна дівчина і мізинця її не варта. Але от так якось виходить. Поки молодий, хочеться бачити біля себе доглянуту дівчину. Але виходить так, що доглянуті дівчата не хотять бачити біля себе мене. Що робити мені, може чимось допоможете?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго вечора, Олександр
З того, що ви написали, мені зрозуміло, які ви маєте критерії для вибору дівчини: вона має бути стрункою і доглянутою, з милим обличчям. Що ви, в свою чергу, готові запропонувати від себе такій дівчині. Чи маєте ви також критерії до себе, щоб красивій доглянутій дівчині було з вами приємно бути?
Чому серед ваших критеріїв немає ні слова стосовно характеру дівчини, діяльності, якою вона займається, соціального статусу, внутрішнього світу?
Як ви собі пояснюєте, по якій причині бажані вами дівчата не звертають на вас уваги?
психолог онлайн
Почему-то у вас стоит знак равенства между полненькой и ухоженной. А это достаточно разные понятия. Можно быть стройной, но не особенно ухаживать за собой.
Кроме того, кроме лишних килограмм на что вы обращаете внимание? Почему так зациклены на лишнем весе?
Что вы девушке можете предложить?
психолог онлайн
Олександр, добрий ранок! Згодна, що у людини усе повинно бути прекрасне і душа, і тіло. Але чи не дуже високі вимоги 90-60-90? Може трохи знизити стандарт і орієнтуватися на почуття, спільні цінності і цілі, ітернеси, тощо? І звичайно попрацюйте над самооцінкою "мені стидно з такими находитися". Удачі Вам!
Дополнение от автора
Ви трішки мене не зрозуміли. Про 90-60-90 вчитайтесь правильно(можливо я не так подав свою думку). Я не кажу що вона має бути саме таких параметрів тіла. Худа - без проблем, трішки зайвої ваги не проблема теж, наголошую трішки, бо коли цієї ваги так би мовити трохи лишє, це не естетично. Ну звичайно попри вагу, дівчина не має бути стервом, дружити з головою(нині такі дівчата, що з головою в них явно не все в порядку). Щодо того що я можу дати дівчині , ну найперше це свою любов, повагу, турботу... У фінансовому плані поїздки на Балі я не потягну, звичайно.
Але от чому так виходить, що ніодна які мені підходять, не іде навіть на контакт. А от лиш такі пишички. Да вони в деяких параметрах ідеальніші остальних, але зайва вага... І при тому що да виглядає красиво, має вкус свій, але от з цими кг нічого робити не хоче.
психолог онлайн
Вибачте, я не взяла у лапки 90-60-90 - мала на увазі "високі стандарти". Скільки "Пишечок" хотіли побудувати з Вами стосунки?
Дополнение от автора
На разі є одна.
Дополнение от автора
Да, я розумію що це неправильно судити про людину за її лишні кг. І можливо якщо буду гнатись за ідеалами своїми, то залишусь один.(в сім'ї був випадок, дядько не жинився на пишичці""думав так само певне як і я нині, в кінці кінці так і залишся один. А та пишичка вийшла заміж і в неї все добре). Можливо зі мною бути те саме. Але от чому ніодна з середньою статурою нічого не хоче мати зі мною? Чому всі друзі зустрічаються , чи просто так би мовити на раз, з дівчатами з середніми статутами і в них все норм. А от в мене не виходить і все.
психолог онлайн
Але одна - це не усі...
психолог онлайн
Якщо ми зациклюємось на чомусь - притягуємо таким чином до себе те, чого не хочемо. Причини страхів "І можливо якщо буду гнатись за ідеалами своїми, то залишусь один.(в сім'ї був випадок, дядько не жинився на пишичці""думав так само певне як і я нині, в кінці кінці так і залишся один. А та пишичка вийшла заміж і в неї все добре). Можливо зі мною бути те саме". Про наслідки їй Ви знаєте самі.
психолог онлайн
Загалом, дуже добре, що ви знаєте чого хочете і маєте свої критерії до підбору дівчини. Я ні в якому разі не хочу сказати, що таких критеріїв не має бути, чи що їх мати погано. Я хочу сказати, що якщо ви шукаєте людину по певних вимогах, то маєте бути переконані, що ви теж відповідаєте певним критеріям, щоб бути цікавим для такої дівчини.
І от що тут я цікаве помітила. Коли мова йде про ваші вимоги до дівчини, то ви більше говорите про зовнішні речі: стрункість, доглянутість, краса. А коли говорите про вимоги до себе, то тільки про внутрішнє (а про зовнішнє тільки те, чого дати не можете) - любов, повага, турбота - це немає жодного стосунку до статури. Любити, поважати та турбуватись про вас може як пишна дівчина, так і струнка.
«У фінансовому плані поїздки на Балі я не потягну, звичайно.» - чому це звичайно? Зараз відбувається глобалізація світу і майже кожна людина хоч раз в житті може собі таке дозволити. Життя на Балі дешевше, ніж в нас.
Так от, подумайте про те, що ви все-таки, дівчині запропонувати можете.
«мені стидно з такими находитися, всі знайомі мають дівчат так сказати без зайвих кілограм» - тобто якщо ви шукаєте дівчину, яку можна з гордістю демонструвати знайомим (тобто вона має відповідати традиційним критеріям суспільства для дівчини), то для того, щоб така дівчина вами цікавилась, ви теж маєте відповідати традиційним критеріям суспільства для чоловіка. Щоб ця дівчина могла з гордістю представити вас свом знайомим.
«Але от чому ніодна з середньою статурою нічого не хоче мати зі мною?» - от я і запитую, чи ви є доглянутим, може тренований у спортзалі, слідкуєте за власним зовнішнім виглядом?
Дівчина може вас з гордістю представити своїм знайомим?
психолог онлайн
Вы так и не ответили почему такой акцент на лишнем весе?
Плюс вы писали, что ,,пышечки,, с вами готовы общаться, строить отношения, а по факту это про одну девушку речь идёт.
Тогда я бы уже по другому смотрела на ситуацию - у вас в принципе нет отношений и нет девушек, которые проявляли бы к вам внимание и симпатию, нет взаимности.
А это уже не про вес девушки речь.
По поводу того, что вы можете предложить любовь и заботу, так и те девушки с лишним весом могут ее предложить. И? Вам же такое не интересно.
А вот про себя вы ничего не пишите ни про внешность, ни про фигуру. Как у вас с этим дела обстоят?
Как обстоят дела с образованием, работой, успешностью?
Дополнение от автора
Одна це зараз, бо вона плюс мінус мені подобається. Просто інших я ігнорив.
Зовнішність хороша, не довстий, середня чоловіча статура як би. Освіта вища, заробляю не тисячі ує, менше чим хотілося звичайно, але ще все впериді як би. Поганих звичок не маю.
психолог онлайн
Про зацикленность на лишнем весе вы так и не пишите. Откуда она?
психолог онлайн
«Але от чому так виходить, що ніодна які мені підходять, не іде навіть на контакт» - скажіть, буд ласка, що це означає? Яким чином ви намагаєтеся зав’язати контакт і як реагують на це дівчата? Скільки приблизно дівчат вам відмовили і як саме?
Дополнение от автора
Більшість сприймає як друга.
От тільки там починаю робити більш серйозні кроки так, все - френдзона, ти хороший, но ми друзі. В принципі таке ще зі школи. Дівчата відносились краще до однокласників які їх принижували більше(починаючи від смикання за косички, ляснути по попі і так далі), дівчата таку поведінку завжди переводили в жарт, а от коли таке я робив то залишався крайнім, не правильним так би мовити.
Тай впринципі нині таке ж. Дівчата наркоманам, алкоголікам бистріше дадуть чим мені.
психолог онлайн
"Дівчата наркоманам, алкоголікам бистріше дадуть чим мені" - що маєте на увазі?.
психолог онлайн
У вас как будто обида на девушек есть за то, что на вас не обращают внимания те, кто вам нравится.
Но с другой стороны, вы не замечаете и то, что могли бы построить отношения с девушками, но зациклились на лишнем весе по какой-то причине
Дополнение от автора
Те, що дівчата краще відносяться до тих хто їх ображає, хто веде більш розгульний спосіб життя.
психолог онлайн
Звіди у Вас така інформація.
психолог онлайн
«Те, що дівчата краще відносяться до тих хто їх ображає, хто веде більш розгульний спосіб життя.» - звучить дуже дивно. Я згідна з тим, що жінки часто обирають сильних,брутальних, впевнених в собі чоловіків, але ж не тих, хто їх ображає. Якщо жінка обирає чоловіка, який її справді ображає та принижує, то вона, як мінімум, страждає неврозом.
«Дівчата наркоманам, алкоголікам бистріше дадуть чим мені.» - по якій причині, на вашу думку, так може відбуватися. Дівчина вибере страждати у стосунках з наркоманом, тільки вам на зло? Чи чому так відбувається?
Дополнение от автора
Досвід, плюс спостереження. Ви придивіться на молодих людей, теж це побачите)
психолог онлайн
Каждый свое порой видит, то, что ему ближе
Если хотите разобраться, почему у вас не складываются отношения, то стоит обратиться индивидуально к психологу. Поймете, как вы общаетесь, строите отношения, как рядом с вами.
Пока замечаю, что вы очень выборочно отвечаете и что-то комментируете. Хотя по идее вы заинтересованы должны быть в том, чтобы побольше получить информации про себя и свою ситуацию
Дополнение от автора
Повернемся до повнити. Це не красиво молодій дівчині мати повноту, ладно коли там трохи масивна попа є такий вид фігури. Але ж не коли масивне все особливо живіт.
психолог онлайн
«Це не красиво молодій дівчині мати повноту» - краса є суб’єктивним поняттям, комусь подобається одне, а комусь інше. Кожна людина виглядає так, як їй хочеться, як має можливість та розуміння.
Немає жодного значення, чому дівчата залишаються повними. На скільки я розумію, вони вашої думки щодо свого зовнішнього вигляду у вас не питають, а ви, в свою чергу, їх не розглядаєте як потенційну супутницю. Тому такі роздуми вам не допоможуть влаштувати особисте життя.
Ви маєте повне право надавати перевагу струнким дівчатам. Ваше завдання - з’ясувати, чому ці стрункі дівчата вами не цікавляться. Інакшими словами, що є у вас такого, що їх відштовхує.
Думайте саме в цьому напрямку, якщо справді хочете влаштувати своє особисте життя, а не просто поскаржитися, що одні дівчата повні, а інші вибирають не таких чоловіків, тому вам партнерки не залишилося. Повірте, скарги не принесуть вам жодної користі.
Взагалі, пошук причин невдач в інших, а не в собі, рідко допомагає вирішити проблему і задовольнити потреби.
психолог онлайн
Из ваших ответов так и не понятно, почему такая зацикленность на полноте. И что вы можете предложить девушке, которая ухаживает за собой. А стоит критично глянуть на себя и понять, что в вас есть такого, чтобы ухоженные, подтянутые девушки, следящие за собой, обращали на вас внимание и хотели с вами отношений.
Дополнение от автора
Я не кажу там прямо аж про моделей так званих фітоняшок. Є і звичайні ну десь трохи повненькі, наголошую трохи - то нормально. Но нажаль і такі чомусь теж не хочуть. Я можу дати все дівчині.
психолог онлайн
«Но нажаль і такі чомусь теж не хочуть» - вот ваше завдання і зрозуміти, що є такого в ВАС, що вони не хочуть. Що ви маєте таке, що відштовхує дівчат.
«Я можу дати все дівчині» -
::biggrin::
психолог онлайн
Ну как же вы можете дать все, если вы выше писали, что зарабатываете не тысячи долларов?) Уже много чего не можете дать
психолог онлайн
Дополнение от автора
Да да, ладно не все дам. Нажаль достатньо незабезпечений у фінансовому плані. Але я над цим працюю. Але до бідніших чим я всеодно дівчата ліпше відносяться.
Но да, я забув що для вас жінок фін план на першому місці.
психолог онлайн
Так ось до вас питания: що є у вас такого відштовхуючого, що інших хлопців дівчата відносяться краще, незважаючи на їх невисокий дохід.
психолог онлайн
Уже достаточно долго идёт переписка, но вы ничего не делаете, чтобы хоть немного приблизиться к тому, чтобы понять почему происходит так с девушками. Ощущение, что вам больше пожаловаться хочется, чем проблему решить.
Дополнение от автора
Як би ж я знав, що в мені не так. Я то виправив би, і мав би дівчину.
психолог онлайн
Для начала было бы хорошо ответить на вопросы психологов, при чем не просто, лишь бы было, а прислушаться к себе, подумать, почувствовать. А то ответы про полнота это некрасиво и я могу дать все это как будто вам нужно ответить для "галочки".
Дополнение от автора
Добре, почнем зпочатку. Відповім на питання . "Кроме того, кроме лишних килограмм на что вы обращаете внимание? Почему так зациклены на лишнем весе? Что вы девушке можете предложить?"
1. Окрім лишніх кг звиртаю увагу на поведінку, характер
2.бо з лишніми кг незручно як би. Це ж як дійде до інтимну, ну я навіть не можу уявити що з лишніми кг робити, куди їх перекочувати щоб щось знайти. І це не я не про сексуальну повноту. Бо є в людини реально лишні кг, а є сексуальна повнота.
2. Що я можу запропонувати дівчині. Ну грошей пока не можу, як би міг запропонувати гроші то певне проблем не було б, більшість жінок меркантильні, тільки помани грошиками і вони твої. В мене особливо відносин не було, тому я не що дівчатам потрібно, но як би в мене була дівчина, яб робив для не ї все.
психолог онлайн
цитата:
як би міг запропонувати гроші то певне проблем не було б, більшість жінок меркантильні, тільки помани грошиками і вони твої.
Ощущение, что в этом и проблема может быть.
Понимаете, человек с установкой "все бабы жадные до денег" и "все мужики козлы", чаще всего, не могут построить отношения. Потому что за этими словами прячется, как правило, человек с кучей обид на противоположный пол, с большим количеством злости, которая просто отпугивает других.
Какой у вас вообще опыт общения с девушками?
Каким вы себя ощущаете рядом с привлекательными, успешными девушками?
Чувствуете ли вы себя успешным, интересным?
Какие у вас отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
Чем наполнена ваша жизнь?
Дополнение от автора
Какой у вас вообще опыт общения с девушками? Каким вы себя ощущаете рядом с привлекательными, успешными девушками? Чувствуете ли вы себя успешным, интересным? Какие у вас отношения с родителями? Какие отношения между ними? Чем наполнена ваша жизнь?
1. Досвід невеликий, мізерний навіть. Подруг як таких в мене не було, щоб було з ними спілкуватися ну як то зазвичай буває, з кимось так і пробують цілуватися наприклад, діляться секретами, досвідом можливо ну цього всього в мене не було, бо ще зі школи популярністю в дівчат я не користувався. Так було і в коледжі, університеті і по заним також . Як би не "подруга з інтирнету", тобі і досі був незайманим.
2. Поруч з дівчиною завжди почуваю себе більш впевненим.
3. Відносини з батьками нормальні адекватні, з батьками не сварюсь. Між батьками відносини теж нормальні, є сварки але то привичне в селах, між ким їх не буває.
Да життя, не таке насищенне звичайно як в більшості молоді мого віку. На діскотеки я не ходжу. То не моє.
психолог онлайн
цитата:
А при чем тут дискотеки?
Чем вы занимаетесь? Чем увлекаетесь? Как проводите время свободное?
Что значит нормальные адекватные отношения с родителями?
Слово "нормально" это вообще не информативно. Потому что, когда начинаешь расспрашивать детальнее, оказывается, чаще всего, что нормально это чуть лучше чем плохо или очень плохо.
Дополнение от автора
Нормальні тобто, Батьки поважають мене, я поважаю батьків, батьки люблять мене я люблю свої батьків, з батьками в конфлікти не вступаю.
У вільний від роботи час переважно читаю. Іноді переглядаю фільми.
психолог онлайн
У вас є проблема, яка триває все ваше свідоме життя: від школи і до тепер ваші стосунки з дівчатами не складаються. Очевидно, що справа не у грошах, бо навіть менш забезпечені ваші знайомі мають більший успіх у стосунках.
Ймовірно, причиною цьому може бути ваша певна відстороненість, частково замкнутість. А, можливо, щось зовсім інше. Це неможливо побачити без індивідуальної роботи з вами, бо ви даєте інформацію про себе так, як ви себе бачите (а ми часто бачимо себе нереалістично). А важливо побачити вас зі сторони, як, можливо, бачать вас інші. Інакше це все нагадує зіпсований телефон.
психолог онлайн
Согласна с коллегой, что нужна индивидуальная работа, чтобы понять, как другому человеку рядом с вами и как вы строите отношения.
Потому что если еще со школы проблемы, то явно не в финансах дело. О каких деньгах и корыстности можно говорить в школе?
Но если исходить пока из того, как вы пишите, то ощущения скуки и раздражения, когда теряется желание что-то спрашивать, продолжать общение и чем-то интересоваться. И хочется отойти в сторону и найти кого-то, кто более живо поддерживает беседу. Ощущение, как будто уныло и нет жизни. А это ну никак не привлекает.
Дополнение от автора
От поговорив би я з вами індивідуально, тільки ж ваш сенс буде дорого коштувати.
психолог онлайн
Я не знаю, що конкретно для вас дорого, а що - дешево.
Звісно, робота з психологом коштує грошей. Але в чому проблема? Ви молодий здоровий хлопець, на роботу з психологом в нашій країні може заробити кожна працездатна людина.
Невже ви би хотіли, щоб спеціаліст, який вчився багато років, на власну освіту потратив багато грошей, працював з вами - молодим здоровим чоловіком безкоштовно. Хіба це справедливо?
Все, що дається дешево, або взагалі безкоштовно, не ціниться дорого.
Це і називається вибір: прикласти зусилля і працювати над собою чи залишити все як є. Вам життя дає можливість, а чи будете ви нею користуватися - вирішувати вам.
психолог онлайн
Один сеанс мало что даст. По сути это больше про знакомство.
Можно работать с психологом не раз в неделю, а раз в 10-14 дней хотя бы. Польза в любом случае будет. Важна регулярность и усилия. По поводу дорого, то да, дорого, с одной стороны, с другой стороны, это вклад в себя, свое будущее.
И думаю хотя бы 2 раза в месяц ходить к психологу может ходить большинство людей.