Відносини, кохання
Можливо я не туди звертаюсь, я заплутався. Потрібно допомога. Можливо краще було б звернутись особисто до психолога, на приватну консультацію чи як це правильно називається, не приходилося звертатися до психологів.
Ситуація така, що є дві дівчини які мені подобаються, і впринципі вони схильні до мене. Досвіду у відносинах в мене немає, тим паче досвіду в плані вибору між і між. Як правильно вчинити в такій ситуації. Я розумію, що маю зробити це серцем. Але так чомусь не виходить. На два фронти я бути не можу, можна було б , але це не етично з моєї сторони.
Якщо я все-таки зроблю вибір, я всеодно зроблю моїй (ізбранниці) боляче, бо своєрідні плани на життя, це піти до армії, після армії відразу їхати закордон працювати. Такі перспективи дівчатам не дуже подобаються. Перший раз коли я поїхав закордон дівчина пішла до іншого. Тому тепер я навіть незнаю чи давати комусь надію , чи може взагалі не заводити відносини з такими перспективами. Дівчата хочуть щоб їх хлопець був біля них, а не далеко десь. В мене поки так не виходить. А бути так і далі самому, морально важко. Хочеться відносин, тепла жіночого, цієї всієї ідилії.... но якщо я зроблю вибір, я все-таки зроблю боляче і тій і тій. Бо піду до армії, і що я є, що мене не має як би одне і теж.
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Alex, якщо я вірно розумію, з обома дівчинами ви мало знайомі і як такого не було побачення і розмов про відносини ні з тією ні з іншою?
Чи знають ваші обраниці про плани на майбутнє які Ви будуєте? - бо боляче Ви можете зробити якщо почнете будувати серйозні відносини, приховуючи такі вагомі аспекти вашого майбутнього. Якщо Ви відкриті в обговоренні цієї теми, то дівчина самостійно та усвідомлено робить вибір про подальше спілкування з Вами.
«Дівчата хочуть щоб їх хлопець був біля них, а не далеко десь.»
– це Ваш висновок чи фраза дівчини яка Вас цікавить?
психолог онлайн
– це Ваш висновок чи фраза дівчини яка Вас цікавить?
психолог онлайн
Добрий вечір. Як я чую, що у вас вибір не тільки між дівчатами, а і між тим, що вам
цитата:
Хочеться відносин, тепла жіночого, цієї всієї ідилії...
І що у вас є
цитата:
своєрідні плани на життя, це піти до армії, після армії відразу їхати закордон працювати.
Можливо вам, справді, є сенс взяти індивідуальну сесію з психологом. Адже в вашій історії є декілька конфліктів, які б треба було розібрати до істинних ваших потреб і намірів.
Дополнение от автора
Знайомий я зними обома добре. Вони між собою не знайомі. Так вони знають про мої плани. Про те що дівчата хочуть щоб їх хлопець був поруч , не вони мені сказали. Це моє твердження, моє спостереження, коли хлопець довго відсутній, це погано закінчується, скоріше всього вона може зрадити, або просто пройде любов.
психолог онлайн
Рішення про побудову відносин, це завжди рішення двох людей тому не вирішуйте за дівчину чи хоче вона таких відносин з Вами.
Чи не зарано для тривоги щодо відносин на відстані коли немає ще ніяких?
Але я бачу, що у вас є тривожність за майбутнє взагалі.
Спробуйте звернутися за індивідуальною консультацією психолога. Це питання варто розглянути поглиблено.
Дополнение от автора
Якщо питання розглядати поглибленно, скільки це буде коштувати?)
психолог онлайн
Ціни у кожного спеціаліста індивідуальні. В базі сайту Ви можете знайти всю необхідну інформацію, обрати психолога та зв'язатися з ним особисто
психолог онлайн
Добрий вечір.
Натискайте на імя психолога, що вас цікавить, вам відкриється його анкета. В кожного спеціаліста вказана приблизна вартість консультації.
психолог онлайн
У анкеті психолога зазначена вартість консультації.
психолог онлайн
В данной ситуации вы конкретно игнорируйте свою потребность на которой строится непосрлетсвеныный вопрос. Желание завести отношения - это разумная вещь. Но желание завести отношения без опыта "отношений" - это глупая вещь.
Здесь вам нужно выбрать из нескольких вариантов.
Вы можете более детальнее озвучить обеим девушкам свои планы на жизнь, и посмотреть чья реакция вам будет ближе до душе.
Либо же научится разбираться в своих чувствах буквально на практике, так как у вас нет большого опыта, то в данной ситуации нужно обрести его, сосредоточиться на ваших желаниях, пытайтесь понять с какой из девушек хорошо именно "Вам". И мысли о том что кому-то их них придётся сделать больно, забудьте о них, Вы никого не заставляли любить себя, а раз уж вы понравились обеим, то явно за то кто вы есть. А не за то, что вы боитесь причинить боль другим.