Как разрешить себе достигать поставленых целей?
С детства очень люблю рисовать, писать сочинения и стихи. После 9 класса поступила в педагогический коледж на учителя изобразительного искусства. Во время обучения решила, что учитель это не моё, что просто трачу своё время и делаю что - то не то. Постоянное ощущения, что делала что - то не своё. После 2 курса поступила в университет на дизайнера. Заканчивается первый семестр обучения и я всё равно чувствую будто делаю что - то не то и упускаю что - то очень важное в своей жизни. Хочу издавать свои книги, рисовать картины, работать психоаналитиком. Но не могу постепенно йти к своей цели. Могу составить план, но через несколько дней все как - будто смывает дождём и я уже не знаю куда идти. Увлекаюсь психологией, у меня есть списки желаний, идей для рисунков, сочинений. Очень хочу записывать стихи на камеру( но как только приходит время зделать первый шаг, я будто не чувствую рук ). Кажеться, что то, что я делаю никому не нужно. Психологически очень устаю от общения в университете. Хочется перейти на заочную форму обучения и в одиночестве заниматься творчеством. Боюсь критики со стороны родных, которые меня совсем не понимают.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый вечер!
Очень важно, чтобы это были Ваши истинные цели и желания. Что Вам мешает их достигать? Возможно, что стоит начинать с маленьких шагов. Есть ли близкие, кто бы мог Вас поддержать в этом?
Дополнение от автора
Есть парень, который всегда поддерживает мои идеи. Понимаю, что желания то у меня есть, но когда приходит время делать что - то, чтобы их достичь, я то ищу уютное местечко, чтобы было комфортно рисовать, то говорю себе, что времени нет, нужно сессию здать( хотя ёе я здаю в полнейшем стрессе, постоянно не успеваю и понимаю, что это только моя вина). И чувствую постоянное чувство вины, что ничего не делаю и время куда - то уплывает. Выходит, что сама себе мешаю достигать своих же целей...
психолог онлайн
А зачем Вам нужно чувство вины?
Дополнение от автора
Ось думаю і відповідь знайти не можу...прийшла думка, що моє почуття провини родом з тих ситуацій, коли мені казали: "Як це ти будеш робити те, що тобі хочеться?, а якщо і я так почну робити? Так не можна! Я чомусь думала, що ти розумніша..."
Але розумію, що звинувачувати рідних в тому, що в мене щось там не виходить абсурдно...
психолог онлайн
Добрый вечер.
цитата:
Кажеться, что то, что я делаю никому не нужно.
Это кому не нужно? Есть адресаты?
цитата:
Тоді ви починаєте звинувачувати себе??
Хто казав вам ті речі у дитинстві? Які почуття окрім провини ви ще відчували?
Дополнение от автора
Добрий вечір. Так, схоже тоді я починаю звинувачувати себе... Ці речі казали бабуся і тітка, які, по суті, мене виховували. Розумію, що вони це казали тому, що ніколи не дозволяли жити собі так, як хочуть саме вони. І завжди жили і живуть так, як "треба", а кому треба....і мене у цьому досі переконують. Ще відчувала сором. Сором і провину за свої дії і бажання. Дякую вам!)
психолог онлайн
А ви знаєте, що таке почуття провини? Це злість завернута на себе. От якби ви вам казали: "Як це ти будеш робити те, що тобі хочеться?, а якщо і я так почну робити? Так не можна! Я чомусь думала, що ти розумніша..."
А якщо б ви замість провини сказали, щось на кшталт, шановні мама і тітка Я розумна, і вірю, що те, що я роблю це круто. З такою енергією, ви б вибудовували свої кордони, і впевненість в собі відповідно.
Можете пробувати захищати свої кордони, і вірити в те, що робите?
І прям казати, що ви починаєте сердитись, коли чуєте таке про себе...
Дополнение от автора
Коли починаю казати, що все, що я роблю в своєму житті це мій досвід і моя відповідальність, і я цілком маю на це право, все закінчується конфліктом і моєю агресією. Тому зараз намагаюсь мінімально обговорювати з рідними свої особисті питання, і спілкуватись на якісь загальні теми. Вірю, що як тільки стану повністю від них незалежною( з'їду кудись і сама зароблятиму), спілкування обмежу до " мінімального мінімуму", це ж нормально? Але суть я зрозуміла, працюватиму над вірою в те, що я роблю, а сором і провина це про нелюбов до себе. А я вчитимусь цінувати свої особисті кордони і бажання. Дякую вам!)
психолог онлайн
Прошу!)
психолог онлайн
Я думаю, что за этим стоит страх не оправдать чьи-то ожидания и потерять любовь близких, поэтому Вы начинаете и бросаете и это не даёт вам возможности достигать целей. Как Вы думаете?
Дополнение от автора
Можливо...проте я не сильно прагну отримати любов близьких. Для мене зараз дуже важливо реалізуватись як особистість. Дуже важливо. Знаю, що я не долюблена дитина.( Мама і тато мене не виховували) Відповідальність і "дорослість в дитинстві" кажуть мені зараз, що заповнити порожнечу, де мала бути батьківська любов можна способом будування свого цікавого життя, своїми захопленнями, творчістю... Дуже важливо не лишитись ніким. Думаю, присутній страх "облажатись " перед собою( що означає не отримати любов) плюс провина і сором за те, що розриваю привиті з дитинства переконання, що робити те, що хочу, не маю права.
психолог онлайн
То есть у Вас есть страх ошибки и, чтобы этого не произошло Вы начинаете и не доводите до конца?