Як розлучитися
Заговорила про розлучення. Чоловік постійно говорить що щось із собою зробить. Як бути ? Маємо сина . Живемо просто під спільним дахом , навіть не спілкуємося .
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
"...Чоловік постійно говорить що щось із собою зробить..."
Это в каком смысле?
Вчем ваш вопрос? Мало чего понятно. Опишите ситуацию детаальней.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я так розумію, що Вас стримує його заява. Це так?
Тоді питання, чи вірите Ви його попередженням? Чи берете Ви на себе відповідальність за його життя та здоров"я?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня.
Як бути щоб що? Чого хочете к зв’язку з описаною ситуацію? Що саме вас непокоїть? Яке у вас конкретно питання до психологів?
Дополнение от автора
Я хочу розлучення, але боюся що він може із собою щось зробити , і в тому тоді буде моя винна. Як почати знову розмову про розлучення , бо 3 січня вже говорили , але він сказав що зробить щось із собою і пішов з дому ,через годину повернувся ,але розмова не була продовжена .
психолог онлайн
Оксана Анатольевна Бамбура
Ольга Владимировна Головченко
В тому що робить доросла людина зі своїм життям немає жодної вашої відповідальності.
Таким чином вас можна шантажувати ціле життя. Ви готові пожертвувати цілим власним життям на не коханого чоловіка?
Вам не потрібні особливі техніки чи знання, щоб почати розмову про розлучення. Просто скажіть, що ви хочете розлучитися і яким чином бачите ваше життя після розлучення. Все, що буде робити ваш чоловік після цього - його справа і він має на це повне право.
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, какая причина развода?
Дополнение от автора
Причина : я кохаю іншу людину . І він знає про то майже з самого початку ,просто мені то не говорив . Але коли та інтрижка переросла в серйозні відносини ,то я хочу розлучення. А він шантажує.
психолог онлайн
Это манипуляции со стороны мужа и не стоит вестись на них.
Муж взрослый человек и сам отвечает за свою жизнь. Если ему жизнь не дорога - ок, его выбор.
Только дело в том, что обычно те, кто хочет реально перестать жить - так и делают, но молча. А эти угрозы, шантаж, заявления про "я что-то с собой сделаю, мне жизнь не мила без тебя" это спектакль, который разыгрывается для зрителей. Не будет зрителей, спектакль закончится. Такие люди, даже если и делают что-то, то организовывают все так, чтобы помощь вовремя подоспела и их спасли. И тогда вроде и да, показал, что готов умереть, но при этом расчет на то, что спасут обязательно. И зрители в шоке и можно и дальше играть свой спектакль и давить на чувство вины, жалость и страх.
Это все подло, гадко и отвратительно.
И вам хорошо бы разозлиться на мужа как следует за этот цирк, а не винить себя и жалеть его
Я бы вам рекомендовала поработать с психологом, если самой сложно справляться.
Потому что вы себе и ребенку причините больше вреда, если будете жить в постоянном страхе "вдруг муж что сделает с собой" и при этом насиловать себя, живя с тем, с кем не хотите жить
психолог онлайн
Добрий день. Життя вашого чоловіка-це повністю його відповідальність. Цю відповідальність йому треба повернути.
Інше питання - чому ви вирішили, що маєте відповідати за вчинки іншого?
психолог онлайн
цитата:
Але коли та інтрижка переросла в серйозні відносини ,то я хочу розлучення. А він шантажує.
Ваши переживания можно понять, но с его стороны это выглядит как манипуляция. Возможно, что Вам стоит с ним об этом поговорить еще раз, что Вы не несете ответственность за жизнь другого человека. Скажите, на сколько Вы уверенны в своих новых отношениях? Вы любили своего мужа? Почему решили рассмотреть другие отношения? Что Вас не устраивало в отношениях с мужем?
Дополнение от автора
Я не відповідаю за його вчинки , але мене мучить думка що , не дай бог він щось з собою зробить , мені син того не пробачить . В нових відносинах я впевнена, і плануємо жити з тією людиною разом. У відносинах з чоловіком не влаштовувала багато , просто перестали говорити, після операції в якій він мене не підтримував , в ряді трагедій які ставались в моєму житті ,він просто стояв збоку так сказати . На разі ,мені навіть його дотики противні.
психолог онлайн
але мене мучить думка що , не дай бог він щось з собою зробить , мені син того не пробачить .
________
Це ваш страх і ваша фантазія. Син також має розуміти хто за що відповідає у цьому житті. Життя вашого чоловіка - відповідальність вашого чоловіка. Як і ваше життя - відповідальність ваша. Вестися на маніпуляції, жити так як хочете, чи потопати в страхах і фантазіях _ваша відповідальність.
Якщо вам недостатньо опор, зверніться за консультацією психолога індивідуально.
психолог онлайн
Какой возраст сына?
Дополнение от автора
Синові 9 років . Він дуже любить батька , і до чоловіка ,як до батька притензій не маю .
психолог онлайн
И что, в 9 лет он в курсе того, что муж вас шантажирует?
Дополнение от автора
Дитина не в курсі , але як що він щось зробить , малому то скажуть ,що то у всьому винна мама . Я боюся того . При дитині взагалі стараємось не сваритися і не говорити нічого . Хоч і розумію що ще попереду розмова з дитиною ,пояснювати чому ми розлучаємось
психолог онлайн
цитата:
Дитина не в курсі , але як що він щось зробить , малому то скажуть ,що то у всьому винна мама . Я боюся того .
Это ваши страхи, а реальных оснований нет для них.
Если у кого-то нет мозгов и совести, то поверьте, про вас могут наговорить сыну что угодно, даже если вы не разведетесь. Неадекватным людям вы не запретите нести чушь.
Да и откуда кто знает? Ваш муж ходит и всем рассказывает про ваши отношения?
психолог онлайн
Якщо ваша дитина буде довіряти комусь, а не вам в такому стані, то це вже про ваші відносини з дитиною. Хоча мені здається, що ви на дитину проеціюєте ваші особисті страхи.
До речі, як вас підтримує коханий чоловік у данному питанні?
Дополнение от автора
Коханий чоловік підтримує повністю , зняв квартиру що б могла в любий час переїхати . Але він нажаль зараз не в Україні .
психолог онлайн
Даже, если Вы ребёнку не говорите об этом, то он это чувствует и, если Вы приняли решение уходить, то стоит с ним об этом поговорить. Ваш муж может Вами манипулировать, потому что Вы для него в роли мамы, а он Вашего ребёнка, который без вас не выживет, хотя он взрослый мужчина
психолог онлайн
---
Як на мене, то це дуже гарний момент.
Скажіть, Що ви берете собі із спілкування з психологами? яке у вас наразі запитання до психологів сайту?
Дополнение от автора
Як знайти сміливості розірвати шлюб ,а точніше зняти з себе відповідальність за життя чоловіка ,тим що він маніпулює ,що щось із собою зробить . Цей страх напевно не дає мені зробити того кроку
психолог онлайн
Важно погрузиться в свой страх, пожить в нем, рассмотреть его реальность либо нереальность, разозлиться на мужа за его манипуляции.
Кроме того, предположу, что вы не только в этом вопросе склонны рать на себя ответственность за другого.
Если вам сложно самой, стоит обратиться за помощью к психологу
психолог онлайн
Бачу, що ваш запит набув форму - став більш конкретний. Працювати із страхом, розбиратися з його основою - це робота не для переписки. Це вирішується безпосередньо у контакті з психотерапевтом.
Виберіть, будь-ласка, собі свого спеціаліста та йдіть до своєї мети з проф.підтримкою.
психолог онлайн
цитата:
К сожалению, Вы сами должны принять это решение, потому что это только Ваша жизнь. Специалист может Вам помочь разобраться только. Подталкивать и брать ответственность на себя специалист не имеет права. Нужно понимать, какой именно это страх и почему Вы его испытываете. Вы не несете ответственность за жизнь другого взрослого человека. Вы ему не мама