Очень сильный страх,тревога в начале отношений
2 дня назад вступила в отношения с достаточно близким для меня другом,это мои вторые отношения, но из-за переживаний не могу найти себе места.
Сон полностью нарушен, мысли о предстоящей встрече выбивают из колеи и сводят с ума. Часто ни с того ни ссего могут начаиь дрожать руки, может начаться какая-то истерика на пустом месте,почти всё стала воспринимать ближе к серцу, чувствую,что стала более требовательной к себе,даже появились некоторые переживания по поводу свое внешности,ума и так далее, при этом страхи настолько сильные, что даже сложно что-то сделать,за что вдвойне страшно.
Единственное,чувствую какое-то успокоение пока начинаю переписываться с ним,но через аремя страхи снова возвращаються. Также боюсь не отвечать на сообщения сразу,как только их вижу. Боюсь потерять доверие а также ,что его потеряют ко мне. Помогите,я очень нервничаю. Всю ночь не спала из-за этих мыслей.
Вопрос от: ; Возраст: 17
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
То есть, во всём виноват он, а до этого Вы ни за что не переживали и были абсолютно спокойной?
психолог онлайн
На первый взгляд ваши волнения понятны.
Нормальная такая себе первая любовь.
Вопрос в том что вы совершенно не можете понимать свои эмоции/чувства.
И справляться с ними.
Этому можно научиться.
С психологом или почитать нужную литературу.
Например: книга Эмоциональный интеллект. Автор: Гоулман Дэниел
Дополнение от автора
Здравствуйте,Виталий,я сама по себе человек тревожный и нервный. Особенно я боюсь чувствовать ответственность, так как она меня подавляет и не приносит уверенности. Когда я за что-то берусь ,будь то отношения илм какая-то работа, я очень боюсь сделать какую-то мелкую ошибку ,из-за чего подобные перемены в жизни меня вводят в дикий стресс
психолог онлайн
Добрый день! То есть в привязанности Вы не чувствуете безопасность, поэтому Ваша тревога усиливается. Какие отношения были в Вашей родительской семье?
психолог онлайн
Да, поэтому вот в таких вот, особо важных для Вас ситуациях, лишь особо проявляется Ваш внутренний конфликт и дело не в Вашем друге и не в дрожании рук - это всего лишь следствия, которые помогают обратить внимание на глубину Вашей внутренней проблемы и заставляют Вас позаботится о себе. Ведь именно благодаря этому Вы осознали, что не можете самостоятельно справиться и обратились за помощью к психологу
психолог онлайн
Доброго дня! За своєю природою дівчата та жінки загалом схильні до невпевненості та тривожності. Це така особливість жіночої психіки. І дівчина, особливо Вашого віку, почуває себе більш захищеною, коли має багато гарних подруг. Коли є цікаве хоббі і є можливість втілити свої почуття, свої переживання в малюнку, танці, пісні і т.д. Найгірше - це залишатися насамоті! Є можливість, ідіть в парк на прогулянку, пробіжіться, підіть поплавайте в басейн, фітнес, танці - фізичні вправи допоможуть зміцнити нервову систему та відключитися від переживань! Якщо просто намагатися себе вмовляти робити по-іншому, "правильно" - це практично нічого не дасть! Вам потрібні внутрішні сили, які Ви отримаєте або спілкуючись з дівчатами та жінками , або рухаючись довгий час на свіжому повітрі! Вам потрібно трохи відсторонитися від ситуації, не можна "залипати" на хлопцеві! Уявіть собі, що це не Ви так боїтеся втратити хлопця та "впадаєте" за ним, а він тремтить перед Вами, переживає, боїться, надзвонює Вам кожну хвилину, вмовляє весь час про зустріч, "хапає за руки", щоб тільки Вас не втратити... Як Ви будете себе почувати? Навряд чи добре... У всякому випадку, така людина не викличе поваги, хіба що жалість... За жілістю, іде як правило, почуття презирства та брезгливості... Ви хочете такого? Розсердьтеся на себе, візьміть себе в руки! Якщо він порядня людина і Ви йому потрібні, він нікуди не дінеться. Але, якщо він звик до легких перемог, ставиться до стосунків несерйозно і Ви для нього лише забаганка, то чи потрібні взагалі такі стосунки? Він просто посміється над Вами! Загалом, найкращі стосунки з хлопцями - це дружні стосунки. Коли Ви зможете придивитися один до одного, пізнати людину в різних ситуаціях і зробити висновки. Не варто поспішати вступати в сексуальний контакт. Бо секс сам по собі дуже енергозатратна "діяльність", яка надзвичайно сильно виснажує і без того ще слабку психіку. Тому, вступаючи в сексуальні стосунки, дівчина втрачає на превеликий жаль, можливість контролювати як себе, так і саму ситуацію. Вона одразу стає залежною від чоловіка і втрачає важелі впливу на нього! Не варто "педалювати" стосунки, але якщо через незнання природи стосунків чоловіка та жінки, це вже сталося, не ставайте "швидкою допомогою". Скажіть, що все було чудово, що він Вам дуже подобається, але: батьки довідалися, у Вас "критичні дні", Ви зрозуміли, що не готові ще до такого досвіду, що із задоволенням продовжите спілкування але без сексу і т.д. Шукайте тисячі причин, чому Ви не станете продовжувати ТАКІ стосунки, а продовжите дружні! І далі спостерігійте, як хлопець себе стане поводити. Якщо він може і засмутиться, але не стане силою змушувати Вас робити те, чого Вам не потрібно - він гарна людина і варта Вашої уваги! Але, якщо стане улещувати або погрожувати, що кине та піде, або буде Вас підбурювати, на кшталт, "ти що, зовсім маленька? Ха-аха ха! Мамкина донечка! і т.д." Тікайте від нього чим дужч, бо він Вас понівичить і кине! Не дозволяйте нікому себе принижувати! Сила жінки в її вмінні правильно з гідністю себе поводити. Саме таких дівчат та жінок поважають чоловіки та беруть собі в дружини. Ви зможете! У Вас все вийде!