Відносини... Відрядження.... Тривога....Смуток....
Чоловік поїхав у відрядження... Як знайти у собі сили.....?
Чому я так важко переживаю це... ( Вдома зараз з 2ма діточками. Чоловік військовий.
Поїхав сьогодні, ніяк не можу прийти до себе, хочеться плакати і плакати. Якось все не то і не так без нього. Коли він поруч мені так добре та спокійно... Як бути... Просто сил немає... Відчуваю, що мені вже в голові паморочиться, я не маю права зараз бути слабкою, поруч діти..... Але звідки взяти сили......... Важко.....
Дякую за рекомендації.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Мария, добрый вечер!
Скажите, а как раньше Вы справлялась с его отьездами? Вы поддерживаете с ним связь по телефону?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Чоловік військовий
Есть ли угроза для жизни мужа в связи с командировкой?
Как Вы раньше справлялись?
Сколько лет Вашим детям?
Есть ли кто-то кто может Вас поддержать сейчас? Помочь с детьми?
Дополнение от автора
Чоловік раніше їздив один раз, але не на таке тривале відрядження,і тоді ми ще жили з батьками, а зараз самі. донечці 6р, а синочкові 1 рік.
Дополнение от автора
Так, розмовляємо по телефону... (
психолог онлайн
Добрий вечір! Як раніше справлялись? Хто може Вас підтримати?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день.
А в чому проблема переїхати до батьків на час відрядження. Двоє маленьких діток і одна, тут по неволі завиєш.
психолог онлайн
Николай Анатольевич Виноградов
Вы говорите, что первый раз так надолго. Возможно, что Вы себя сейчас чувствуете как в детстве, когда папа или мама уезжали?
Дополнение от автора
Поїхати до батьків не можемо, дитина до школи ходить.
Дополнение от автора
Так, тато часто їздив на заробітки та впринципі і досі, а я завжди плакала, коли він їхав
Дополнение от автора
Після цього відрядження, очікується місяць відпустки, а далі аж на рік він знову поїде миротвоцем дуже далеко.... ( коли про це думаю, то аж не по собі робиться... Я не знаю як бути.... Чому інші(деяких знаю жінок, якось легше то все переносять, а для мене це просто.... (((((((
психолог онлайн
Вы говорите, что папа раньше часто уезжал на заработки и Вы плакали. Когда у женщины есть маленькие дети, то она может чувствовать себя тоже ребёнком в какие-то моменты и переживать свои детские эмоции. Это происходит не всегда осознаваемо
Дополнение от автора
Цікаво... А що можна зробити, щоб не так боляче і важко було?
Дополнение от автора
І чому так взагалі відбувається?
психолог онлайн
Это бессознательные вещи, которые мы не всегда можем осознавать, но они с нами происходят. Такие вопросы обычно выносятся на индивидуальную терапию, потому что связаны с нашими детскими переживаниями. Страх потери родителей или страх потери любви родителей. Когда женщина рожает детей, то ее психика настраивается на их психику и у нее невольно могут всплывать ее детские переживания и страхи, то, что с Вами сейчас происходит
психолог онлайн
Доброго дня Маріє! Я Вас дуже добре розумію як жінка. Завжди дуже важко на довгий час розлучатися, особливо коли чоловік військовий. Знаєте, раніше гворили, що жінка - берегиня свого роду. І у цьому є звісний сенс, бо діти та чоловіки психологічно залежні від емоцій та почуттів саме жінки - дружини та матері. У цьому Ви можете впевнитися, якщо поспостерігаєте, як залежить настрій Ваших дітей від Вашого емоційного стану. Отже, сила жінки у її вмінні зберігати внутрішній спокій незалежно від складності ситуації. Насамперед, запитайте себе, Ви так хвилюєтеся саме за свого чоловіка? Чи хвилюєтеся все ж більше за себе: боїтеся залишитися сама, почуваєтеся безпорадною, незахищеною і т.д? Спробуйте дати спершу відповідь на це питання. А вже потім можна буде рухатися далі.