Що робити в такій ситуації?
Мені 19 років. В мене ще не було серйозних стосунків, але зустріла хлопця, який пропонує зустрічатися. Мене бентежить те, що він низького росту та занадто худий, не відчуваю до нього надмірної симпатії, хоча він дуже добрий, піклується про мене та пропонує почати відносини. В мене виникає страх, адже він не чоловік моєї мрії, водночас я боюся залишитися одною. Що порадите зробити в цій ситуації. Ризикнути і почати ці стосунки чи краще чекати на іншу людину?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый вечер!
Очень важно понимать, как Вы себя чувствуете рядом с этим человеком, если Вам не хочется или неприятно, то не нужно это делать, потому что надо или у Вас не было опыта. Вы, конечно, можете попробовать и посмотреть, как Вам в отношениях, просто получить какой-то для себя опыт. Вы всегда можете прекратить эти отношения
психолог онлайн
Доброго вечора!
Ви така молода дівчина, 19 років. З яких причин ви можете боятися залишитися одною? Все життя попереду. Тут мова не про цього хлопця, але якшо у вас є страх самотності, то краще з ним працювати, бо ви ризикуєте хапатися ща першу ліпшу пропозицію щоразу: стосунків, роботи, покупки і т д.
Стосунки потрібно починати тільки з позитивних почуттів: симпатії, взаємного потягу в т д. Все що починається зі страху, на добро не вийде.
Якщо це не чоловік вашої мрії, то і не бачу сенсу вам роздумувати над стосунками.
Ви достойні бути з тим, хто вам подобається.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
В мене виникає страх, адже він не чоловік моєї мрії, водночас я боюся залишитися одною.
цитата:
Ризикнути і почати ці стосунки чи краще чекати на іншу людину?
А что для Вас "серьёзные отношения"?
Просто Вы так боитесь ошибиться, как будто уже мужа выбираете одного и на всю жизнь.
Вы ничем не рискуете ни начав отношения с этим парнем, ни оставаясь пока одной. Выбирайте себя, как Вам хорошо.
Станут ли отношения серьёзными, с самого начала неизвестно. "Мужчина вашей мечты" может разочаровать, а ничем не примечательный парень может стать любовью всей жизни. Всякое бывает