Моя мама критикует мою внешность
Здраствуйте, мене моя мама постійно коли я з нею розмовляю критикує за зовнішність(за прищі, за посічене волосся, за те шо я фарбую брови, за маленькі губи, за те шо форма лиця не така...) і загалом говорить мені про мої недоліки, підскажіть будь ласка як пояснити мамі так, шоб вона зрозуміла, і перестала це робити? Я їй не одноразово казала перестати це говорити і вона всеодно як ніби не бачить інших тем для розмов, якими можна ше словами їй донести ,шоб вона зрозуміла шо мені це не приємно?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
А якими словами Ви вже намагались донести?
Чи говорили про свої почуття, про те, що Вам неприємно, про те як почуватесь після таких слів від найріднішої людини?
психолог онлайн
Здравствуйте.
У вашей мамы есть потребность в критике, поскольку у нее, возможно, есть проблемы с собственной самооценкой, принятием и восприятием себя. Мне очень жаль, что ваша мама очень критично и с осуждением к вам относится. Какими своими чувствами вы реагируете на такое ее отношение?
психолог онлайн
Инга Николаевна Ковтун
Ніяк. Нажаль. Вона не почує. Ви вже задавали схоже питання, але вочевидь якісь очікування змін у поведінці мами у Вас залишаються. Краще нічого не чекати. Є як є.
І для Вас було б бажано переривати спілкування з нею в ці моменти і виходити з кімнати або квартири.
Й збільшити психологічну дистанцію між нею та собою.
психолог онлайн
Доброе утро!
Если Вы чувствуете, что Вам неприятно, то стоит маме об этом сказать и попросить, чтобы она этого не делала.. Так как Вы несовершеннолетняя, то ответственность несут за Вас Ваши родители и консультация возможна только с их разрешения по закону. Какие отношения с отцом? Как он на это реагирует? Защищает ли он Вас?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Підтримую колегу - навряд чи мати вас почує, якщо ваші численні спроби донести до неї свої почуття та прохання були марні. Ваша мати проявляє до вас токсичну поведінку, це може бути несвідомо, і пов’язане з її власними психологічними проблемами, які, на жаль, впливають й на вас таким чином. Що ви можете зробити - уникати такого спілкування. Вчитися відстоювати власні кордони, вчити поважати себе. Іноді найрідніші люди бувають токсичними та руйнівними, і від них потрібно захищатися, хоча це й складніше, адже ми не хочемо їх ображати. Проте необхідно вчитися не давати ображати себе, нікому. Подумайте, як ви можете ще себе відстоювати