Відносини з хлопцем
Разом зустрічаємось 1,7 року,раніше було все добре,він турбувався про мене,я думала він мене любить,а зараз я побачила переписку і там я побачила що на протязі того часу він пише весь час сам своїй подрузі,називає її лагідно,навіть одного разу надіслав смайликом 😘,і сказав що в неї гарна жопа,я коли побачила подумала чому він їй пише якщо я є і засумнівалась в тому що він мене любить,я запитала у Нього про це,але він каже спочатку я не пам’ятаю певно я був п’яний так як би такого не сказав бо вона страшна,сказав що спілкувався щоб попросити в неї щось по роботі ,або спитати ,з нею він більше не спілкується ,але мене це не заспокоює після цього я дуже стала нервовою,дуже довго не можу заснути,постійно говорю про це з ним,він також сердиться,каже мені що вона мені ніхто,не цікава,страшна,а також ображає.Як заспокоїтись??
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
Я не вірю в його слова,постійно думаю про те що було колись,навіщо він переписувався з нею,коли я є,навіщо писав їй таке

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Разом зустрічаємось 1,7 року,раніше було все добре,він турбувався про мене,я думала він мене любить,а зараз я побачила переписку і там я побачила що на протязі того часу він пише весь час сам своїй подрузі,називає її лагідно,навіть одного разу надіслав смайликом 😘,і
Что означает для вас такое поведение парня?
Что вы чувствуете, когда обнаруживаете его переписку?
Что хотите сделать по отношению к нему?
Чем ценны для вас отношения с ним?
Дополнение от автора
Доброго ранку ,означає те що дівчина йому симпатична,а коли ти любиш хтось ще не може подобатись і так себе вести не будеш.
Образу,розчарування,відчуваю.це все дає мене нервує.Я хотіла б щоб він такого не робив тоді ,адже він казав що любить мене,а зараз коли я йому не довіряю він ображається ,каже я тебе не обманював ні разу,пообіцяв не писати,але я просила заблокувати її ,не захотів ,так як каже це нічого не дасть,швидко можна розблокувати.А також він каже що далі такого не буде ,а він не розуміє шо мене засмутило те що було тоді.Чим цінні стосунки,люблю його .
психолог онлайн
«А також він каже що далі такого не буде ,а він не розуміє шо мене засмутило те що було тоді.Чим цінні стосунки,люблю його .»
Верите ему, что такого не будет?
И что будете предпринимать, если повторится?
Как у вас с самооценкой?
Что вы знаете про себя?
Какая вы?
Дополнение от автора
Чесно я сумніваюсь що він такого робити не буде,навіть не знаю що буду робити.Я гарна,наполеглива,чесна,самостійна,щедра
Дополнение от автора
Я не розумію навіщо він так зробив,це значить він мене не любить
Дополнение от автора
Навіщо він мене обманює,каже що любить
психолог онлайн
цитата:
И вот такая как вы есть, готовы вы или нет подстраиваться к тому, что ваш парень другой?
"Я не розумію навіщо він так зробив,це значить він мене не любить"
Я не знаю, любит он вас или нет?
Это надо у него спрашивать.
Хорошо бы понимать, что для каждого из вас есть любовь.
Дополнение от автора
Він каже що любить,я найгарніша ,йому зі мною добре,він мені помагає ,турбується,називає лагідно.Підлаштовуватись,не готова,але він сказав що не буде більше їй писати і він 2 місяці не писав
Дополнение от автора
готовы вы или нет подстраиваться к тому, что ваш парень другой-що це значить?
психолог онлайн
"Підлаштовуватись,не готова,але він сказав що не буде більше їй писати і він 2 місяці не писав"
Какой молодец, целых два месяца держится.
Можно поверить ему и жить дальше, как ни в чем не бывало.
Но главное условие теперь телефон и почту не проверять, чтобы не найти компромата.
Дополнение от автора
Ви так думаєте що можна вірити?Але оці точніше не 2 ,а 3 місяці він сам їй не писав,я не просила,але дивно чому він не заблокировав її в інстаграмі,а тільки номер видалив
психолог онлайн
Я не могу за вас думать, скорее, я могу только задавать уточняющие вопросы, а думать и принимать решения придётся вам, жизнь ваша, и никто не может ее за вас прожить.