не знаю, хто я
доброго дня!! почну з суті: не знаю, хто я в суспільстві. у мене зовсім немає друзів у школі, я така собі сіра миша, яка нікого не чіпає, але яку можуть зачіпити чи з якою можуть посміятися однокласники, але то таке не часто, і я знаю, що нормальні люди отаким би й не займалися. отже, я напевно підсвідомо позіціоную себе в житті, як в школі. ніким.
проте, коли я проходжу додому, я знімаю цю маску(?) і веду себе так, як подобається мені. більше скажу, я думаю, я досить цікава людина, просто боюся осуду з боку.
деколи люди мені кажуть, типу "уявити не можу, що ти можеш кричати на когось" не приємно таке чути, бо я знаю що це не так.
як почати бути собою? перестати боятися? батьки тільки й кажуть "просто не бійся" але це важко для мене
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Инна Васильевна Сагер
Добрый день, Кристина!
А чего Вы боитесь, что Вас останавливает проявляться? Вы пишите, что осуждение, что это? Например, что самое страшное может случиться, если Вы проявитесь?
психолог онлайн
Доброго дня, Христя.
цитата:
атьки тільки й кажуть "просто не бійся" але це важко для мене
Дуже сумно, що батьки несвідомо знецінюють Ваші переживання, співчуваю Вам. Ви б могли попросити у них, щоб вони давали вам інший різновид підтримки - наприклад, співчуття?
цитата:
у мене зовсім немає друзів у школі, я така собі сіра миша, яка нікого не чіпає, але яку можуть зачіпити чи з якою можуть посміятися однокласники, але то таке не часто, і я знаю, що нормальні люди отаким би й не займалися. отже, я напевно підсвідомо позіціоную себе в житті, як в школі.
Таке відчуття, що оце позиціонування себе "ніким" є захистом від можливої небезпеки, якої можуть завдати Вам інші. У Вас був негативний досвід булінгу?
психолог онлайн
Доброго дня, Христя. Частково розумію Вашу ситуація з власного досвіду. Співчуваю, що батьки не зовсім розуміють, на скільки Вам складно. Ви пишете, що вдома Ви зовсім інша. Чи замислювались, що заважає проявляти себе такою в суспільстві? Чи відчуваєте Ви себе в такій самій безпеці там, як вдома?
цитата:
Чого саме боїтеся, що може статися, коли проявите себе? - Коли ми даємо так би мовити обличчя своєму страхові - він може не так сильно нас лякати. Чи були у Вашому житті випадки, коли Вас "наказували", не приймали такою, яка Ви є на справді, такою, якою Ви себе бачите вдома?
психолог онлайн
Инна Васильевна Сагер
Добрий день, Христя!
Ваша розповідь показує, що Ви дійсно цікава людина, і добре вмієте висловлювати свої думки.
Шкода, що однокласники ставляться до Вас таким чином. На жаль, соціум часто навішує на людину "ярлики", тому і сприймає людину певним чином (так, як звикли). І коли людина починає поводити себе по-іншому (більш розкуто, емоційно, тощо), соціум може чинити супротив, бо людина не "вкладається" у стереотипні уявлення про неї.
Важливо пам'ятати, що Ви - це не те, як бачать Вас однкласники. І Ви маєте право бути такою, якою хочете.
Що Вас найбільше лякає в осуді з боку людей? І чи були у Вашому житті випадки, коли Ви не боялися осуду або діяли, не зважаючи на страх?
психолог онлайн
Дуже добре в подібних ситуація, як показує досвід, допомагає зміна колективу. Там ви, небовби, з читого аркушу зможете поексперементувати із своїми ролями. Яле до цього потрібно підготуватися. краще попрцювати з психологом індивідуально або в групі. Ви отримете гарний досвід, зрозумієте причини своеї поведінки.
психолог онлайн
Доброго, Христя!
Ви знаєте, хто Ви, Ви - сіра миша. Але Вас це не влаштовує. Ви умовно хочете бути іншою твариною - якою до речі? І Вам хочеться себе проявляти, але Ви боїтеся осуду зі сторони. Питання: де Ви і в кого Ви могли цьому навчитися? Боятися осуду.
Дополнение от автора
я боюся, що з мене будуть сміятися.
мене булили діти в дворі, не знаю чи можна це назвати булінгом, але коли я виходила на вулицю в дитинстві, чи йшли додому з магазину, вони сміялися, і кричали в слід, що обріжуть мої довгі косички і здадуть їх на гроші. був момент, коли я каталися на велосипеді і у нього різко злетів ланцюг, з мене тоді також посміялися. і багато подібних моментів. можливо, зараз це смішно звучить, але тоді мені було страшно.
проте, до тих всіх подій, вони зі мною дружили і ми гуляли цілими днями, але одного дня, завдяки своїй подружці, я отримала струс мозку. після того до мене почало доходити, що вони мною просто користувалися. виманювали в мене іграшки і цукерки. я ж була найменша у їхній компанії. тай я перестала виходити на вулицю до них. та й зараз перед тим як вийти в двір мені робиться лячно і руки починають труситися, типу не дай Боже зустріти там когось д них, хоча зараз вони мені нічого не кажуть
в той час у мене в школі були друзі і це було не так важко. але потім моя шкільна подруга, якій я робила проєкти і яка просто користувалася мною, але те я зрозуміла тільки недавно, просто так перестала зі мною спілкуватися. я питала, чому, але вона просто ігнорувала, тому я вирішила, що проблема в мені. я не достатньо гарна чи худа щоб зі мною дружили. трішки дивно, мій 12ти річний мозок видавав деколи таку дурню
тай я закрилася і у мене до сих пір вагон комплексів. а про спілкування з ровесниками і мови немає, бо руки починають труситися, серце б'ється дуже сильно, а мозок тільки і видає "він думає, яка ти страшна і тупа" отаке)
вибачте, що так багато тексту. я люблю поговорити)
психолог онлайн
Очень сочувствую Вам, у Вас было много негативного опыта в отношениях сверстниками, есть ли возможность обратиться к психологу? Чтобы психолог с Вами поработал.. возможно Вы можете обратиться к школьному психологу...
Рассказывали ли Вы родителям об этих ситуациях? Поддерживают ли Вас родители?
психолог онлайн
Добрий ранок! Чи є у Вас близька людина, яка може Вас підтримати?
психолог онлайн
Дуже Вам співчуваю. Ви пережили багато неприйняття та психологічного насилля на свій молодий вік, тому і не дивно, що Вам страшно комусь відкритися та у Вас існують проблеми із соціальним контактом.
цитата:
Це Ваша "зона розвитку". Рекомендую Вам поговорити зі своїми батьками, висловити свої переживання та попросити їх про підтримку у індивідуальному зверненні до психолога.
психолог онлайн
Христя, добре що пояснили.
На превеликий жаль звичайна переписка не дасть бажаного ефекту і якщо Ви хочете всього цього позбутися, то вельми бажано пройти курс психотерапії з психологом, на якому Ви зможете програти всі ці травмуючі ситуації, але з тим результатом, який самі забажаєте. В процесі цього Ви зможете опанувати свій страх і навіть проявити властивості, про які навіть не здогадуєтеся, розблокуєте сили й віру у себе, які допоможуть подолати складнощі у соціальній адаптації.
Тому є сенс переговорити з батьками на тему праці з психологом.