Дружина хоче розлучитися я проти і не можу заспокоїтися не знаю що робити
Дружина певне зраджує вона з кумою почала ходити на вечірки і так далі хоче щоб ми розлучилися я хочу зберегти сім'ю, я в паніці злий і так далі. Не можу заспокоїтися. Все йде шкереберть.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Очень много сожаления к вашей ситуации. Это сложно и больно видеть как распадается то, что строилось годами.
Больше разговаривайте со своей женой, выясните почему она так себя ведёт, чего она хочет, что с ней происходит. Скажите о своих чувствах. Только не с позиции упрёков, а с желанием изменить ситуацию и сохранить семью.
психолог онлайн
Здравствуйте.
Сочувствую вам. Возможно накопилось много эмоций и нерешенных вопросов и ваши отношения переживают сложный период. Попробуйте походить вместе с ней к семейному психологу.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Доброго времени суток!
Як довго тривал ваш шлюб? На підстві чого вона хочете розлучитися?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Коли шлюб на межі розлучення - це, зазвичай, стресова подія.
Як складалися Ваші подружні стосунки останнім часом? Чому Ви вважаєте, що дружина Вам зраджує? Чому хочете зберегти родину?
психолог онлайн
Добрий ранок! Співчуваю... Які стосунки у Вас з дружиною? Чи говорили Ви з нею про те, що Вас турбує?
психолог онлайн
Добрий день.
Як проявляється ваша паніка?
Ваше бажання зберегти сім’ю дуже похвальне. Для чого ви хочете зберегти сім’ю? Що цінного для вас в сімі?
Скільки років ви разом? Чи є у вас діти? Чим живе ваша сімя? Чи говорили ви з дружиною про свій страх зради?
Як бачите, більше питань.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Дружина певне зраджує
Аби вам допомогти, потрібдно дещо з"ясувати. Чи є підстави вважати. що вона вам зраджує? Чи достатньо для зради ходити на вечірки?
цитата:
вона з кумою почала ходити на вечірки і так далі хоче щоб ми розлучилися
Погодьтесь, на рівному місці такі бажання не виникають. Мабуть, є певні підстави. То які підстави для розлучення? Можливо, зникли почуття? Може, іх взагалі не було? Чи є в обох вас задоволення від інтиму?
цитата:
я хочу зберегти сім'ю
Прекрасне бажання. Разом з тим уявіть собі: чи великі шанси зберегти сім"ю, де поміж подружжям не має теплих почуттів? Або один хоче бути в сім"і, а інший прагне розірвати шлюб?
цитата:
я в паніці злий і так далі. Не можу заспокоїтися.
Ще б пак. Хто ж буде спокійним за таких обставин?! То ж я запитаю, яким чином висловлюєте злість? Як реагує на це дружина?