Надоедливые ревность
Здравствуйте. Перейду к сути. Я в последнее часто стала до ужаса ревновать парня. Дело в том что мы с ним уже год не видимся в живую из-за пандемии, живем в разных странах, а сейчас он в армии, соответсвенно редко общаемся. Но в последнее время у меня появилось предчувствие, что он может скрывать от меня, что общается с другими девушками, например когда мы общаемся в Телеграм он отвечает и сразу выходит и уже сиди онлайн Вконтакте, раньше за ним такое вроде не замечала, такое ощущение что общается там с кем то, я говорила с ним по этому поводу и спрашивала так это или нет, он говорит что нет, просто накручиваю себя. Он сам просто ревнивый и часто так же реагировал, но сейчас он ее не проявляет, с одной стороны надо радоваться, но а вдруг это звонок, что что то не так.
Я сама уже устала терзать себя этими мыслями и доставать его, и прекрасно понимаю, что только порчу этим отношения, но я не знаю как успокоиться. Боюсь навредить нам, хочу наоборот укрепить отношения. Не хочу его потерять.
Буду благодарна за Вашу помощь и внимание.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня, Tori.
цитата:
Он сам просто ревнивый и часто так же реагировал, но сейчас он ее не проявляет, с одной стороны надо радоваться, но а вдруг это звонок, что что то не так.
Можливо Ваші ревнощі почалися після того, як він припинив проявляти свої ревнощі? Він пояснював, що спонукало його змінити свою поведінку? Що для Вас означали його "ревнощі"? Що Ви почували і про що думали, коли він Вас ревнував?
Насправді, стосунки на відстані - значне випробування для пари. Можливо між вами виникали якісь значні конфлікти за цей час? Що особисто Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Які у Вас стосунки з батьками і батьків між собою як пари?
Дополнение от автора
Он сказал, что не хочет конфликта, и поэтому старается не ревновать, но из за того что он это проявлял постоянно , а сейчас нет, то мне стало не хватать
Дополнение от автора
Эти отношения дают мне любовь, я его люблю, но не хватает того внимания что было раньше, это правда можно объяснить тем что он в армии и возможности общаться мало, но имел последний месяц сне кажется что его отношение могло поменяться, хотя он говорит, что все хорошо у нас
психолог онлайн
цитата:
но из за того что он это проявлял постоянно , а сейчас нет, то мне стало не хватать
Для Вас ревнощі - це прояв визнання та підтвердження любові? Ви вже десь зустрічалися з такою моделлю поведінки (батьки, знайомі тощо)?
цитата:
но не хватает того внимания что было раньше
А яких проявів уваги Ви б хотіли від нього зараз?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Вы пишете, что ревнуете своего парня потому, что Вам не хватает внимания с его стороны, когда он находится в армии. Что Вы думаете и чувствуете в ситуациях, которые вызывают у Вас подозрения (например, когда переписываетесь с парнем - и он выходит из сети)?
цитата:
Почему Вы считаете, что отсутствие проявлений ревности у парня - звонок, что что-то не так?
И почему Вам не хватает проявлений ревности с его стороны? Признаком чего для Вас была ревность?
Дополнение от автора
Я не совсем считаю что ревность, это проявлении любви, просто считаю, что человек не хочет делить меня ни с кем, что он всегда будет рядом.
Я думаю, что я ему надоела.
психолог онлайн
цитата:
просто считаю, что человек не хочет делить меня ни с кем, что он всегда будет рядом.
Тобто для Вас ревнощі - це гарантія того, що людина Вас не покине? Але зараз він не поряд з Вами, можливо, таким чином, Ви несвідомо намагаєтеся забезпечити гарантію стосунків (взявши цю роль на себе)? У Вашому житті були випадки, коли Вас покидали (батьки, попередні стосунки і т. д.)? На жаль, на перший погяд, може здатися, що ревнощі є топливом для стосунків, але, насправді, це є способом уникненя психологічної близькості, під яким лежить страх самотності та неприйняття. Тому ревнощі - це не "клей", а скоріше небезпечна легкозаймиста речовина, що призводить до краху стосунків.
Дополнение от автора
Как мне тогда подавить в себе ревность? Я не хочу испортить наши отношения.
психолог онлайн
цитата:
Вам потрібно не "подавляти" ревнощі, а зрозуміти про що вони сигналізують і розбирати саму причину. Ви не відповіли на багато уточнюючих запитань, які є дуже важливими у цьому процесі: Чи Вас колись покидали; чи Ви спостерігали модель ревнощів у найближчому оточенні (батьки, дркузі тощо); Яких проявів уваги Ви б хотіли з боку хлопця зараз?
Які дії хлопця допомогли б Вам відчути зараз, що він Вас кохає?
Дополнение от автора
1.Чи Вас колись покидали; чи Ви спостерігали модель ревнощів у найближчому оточенні (батьки, дркузі тощо);
До развода родители всегда были рядом, но сейчас у каждого своя жизнь. А с друзьями сложнее, перестали общаться с лучше подругой гола 4 назад, баз всяких на то причины, видимо разные интересы.
2.Яких проявів уваги Ви б хотіли з боку хлопця зараз?
Я хотела бы больше от него внимания и нежности, знать, что нужна ему.
3. Які дії хлопця допомогли б Вам відчути зараз, що він Вас кохає?
Чтобы он был честным со мной, не скрывал правду(если он действительно ее скрывает) и был всегда рядом.
психолог онлайн
цитата:
Співчуваю Вам, адже у Вас був досвід покидання, що може зараз загострювати Ваші ревнощі у стосунках з хлопцем (страх покинутості).
цитата:
Як саме має проявлятися ця увага і ніжність?
цитата:
А як Ви зрозумієте, що хлопець не приховує від Вас правду? Якщо говорити про "бути завжди поруч", то Ви маєте розуміти, що життя не може Вам цього гарантувати, адже він буде ходити на роботу, відпочивати з друзями тощо.
Дополнение от автора
1.Як саме має проявлятися ця увага і ніжність?
В нашей ситуации хотя бы словами, так как у нас нет сейчас возможности в живую увидеться.
2. А як Ви зрозумієте, що хлопець не приховує від Вас правду?
Действиями, честно в глубине души жду, что он возможно скинет мне скриншот как доказательство, что не скрывает ничего. Но я понимаю, что это не правильно.
3. Якщо говорити про "бути завжди поруч", то Ви маєте розуміти, що життя не може Вам цього гарантувати, адже він буде ходити на роботу, відпочивати з друзями тощо.
Это я безусловно понимаю, под этими словами я имею в виду, что он будет верен мне.
психолог онлайн
цитата:
Чи можете Ви про це попросити хлопця?
цитата:
Помітно, що у Вас відсутня основа стосунків - взаємодовіра, а пов'язано це з особливостями Ваших дитячо-батьківських стосунків та негативного досвіду з подругою і це вже запит на індивідуальну психотерапію. Відстань лише "привідкрила" цю прблему і зробила її більш помітною.
Дополнение от автора
Чи можете Ви про це попросити хлопця?
К сожалению, от него тут ничего не зависит, все из за пандемии и он в армии. Мы живет в разных странах.
Я стараюсь ему говорить, о чем я думаю сейчас, об этой всей проблеме, что меня мучает, но мне кажется, что он не совсем понимает, что я хочу до нести до него, и каждый день у меня к нему много разных вопросов и я не знаю, стоит ли ему их задавать, оттолкните ли его это от меня.
психолог онлайн
цитата:
Як не залежить? Ви можете попросити у нього, щоб він по телефону говорив Вам більше ніжних слів та як він кохає Вас.
цитата:
но мне кажется, что он не совсем понимает, что я хочу до нести до него
А яка його реакція буде свідченням того, що він Вас зрозумів? Що саме Ви хочете донести?
цитата:
и каждый день у меня к нему много разных вопросов и я не знаю, стоит ли ему их задавать, оттолкните ли его это от меня.
Які саме це питання?
Дополнение от автора
1.А яка його реакція буде свідченням того, що він Вас зрозумів?
Когда он чаще начнет говорить о своей любви ко мне.
2.Що саме Ви хочете донести?
Что мне не хватает его внимания, мне не хватает того его поведения, чтобы было раньше, не хватает той его заинтересованности.
3.Які саме це питання?
Что он чувствует ко мне? Все ли хорошо у нас в отношениях? Все ли его устраивает? Нет ли у него другой девушки на стороне? Есть ли планы на наше с ним будущее? Поменялось у него отношение ко мне? Любит ли он меня как раньше? Хочет ли он продолжать наши отношения? Почему он стал менее заинтересован в нашем общении, почему стал чаще сидеть в других социальных сетях, пока мы с ним общаемся?
психолог онлайн
цитата:
Когда он чаще начнет говорить о своей любви ко мне.
Попросіть його про це.
цитата:
Як саме проявлялася його зацікавленість тоді?
цитата:
Цілком нормальні запитання. Що саме, на Вашу думку, тут може відштовхнути? Якщо хлопець і відштовхне Вас, то Ви запитаєте, що саме його так стурбувало і це буде свідчення про якісь дефіцити у ваших стосунках.
Дополнение от автора
Як саме проявлялася його зацікавленість тоді?
Он был общительнее, сам проявлял инициативу в самом общении, а сейчас просто отделывается маленькими ответами и фразами
Що саме, на Вашу думку, тут може відштовхнути?
Я думаю из за того, что много вопросов и это модет надоесть ему, так как я часто спрашиваю что то подобное, но чаще всего его ответ все равно остается неудовлетворительным для меня
психолог онлайн
цитата:
Ви казали про це хлопцю? Чи могли б Ви його попросити, щоб він проявляв більшу ініціативу та був більш включеним у розмову, відповідаючи більш розгорнуто?
цитата:
А яку відповідь Ви хотіли б почути? Ви казали хлопцю, якої відповіді очікуєте?
Дополнение от автора
-Ви казали про це хлопцю? Чи могли б Ви його попросити, щоб він проявляв більшу ініціативу та був більш включеним у розмову, відповідаючи більш розгорнуто?
Нет, стесняюсь ему об этом говорить.
-А яку відповідь Ви хотіли б почути? Ви казали хлопцю, якої відповіді очікуєте?
Хочу услышать, что все у нас хорошо, что любит как раньше и ничего не поменялось, и ждет нашей встречи.
Но я не говорила, что жду этого ответа, стесняюсь.
психолог онлайн
цитата:
Нет, стесняюсь ему об этом говорить.
цитата:
Но я не говорила, что жду этого ответа, стесняюсь.
Що найгірше трапиться, якщо Ви скажете йому про це? А що, якщо не скажете?
Дополнение от автора
Що найгірше трапиться, якщо Ви скажете йому про це?
А що, якщо не скажете?
Это то, что продолжится общение в такой форме и ничего не изменится, и я продолжу и себя и его изводить.
психолог онлайн
цитата:
Тоді чим Ви ризикуєте, попросивши його про ці речі? Більша ймовірність, що Ви "виводитемете" себе, якщо нічого не скажете хлопцю і він не розумітиме в чому проблема.
Дополнение от автора
Наверное боюсь его реакции, подумает, что слишком требовательная и навязчивая
психолог онлайн
цитата:
Нав'язливість - це коли Вам говорять "ні", а Ви продовжуєте це робити. У Вашому випадку це основа психологічної близькості - говорити про свої переживання, бажання і потреби.
Дополнение от автора
Спасибо Вам, Оксана, за помощь!
Дополнение от автора
Только он все равно продолжает меня игнорировать.
психолог онлайн
цитата:
Только он все равно продолжает меня игнорировать.
Ви вже казали йому про це? В чому проявляється "ігнорування"? Чи запитували у нього, чому він ігнорує? Якщо хлопець і далі буде ігнорувати, Ви будете продовжувати ці стосунки?
Дополнение от автора
Да, я ему сказала про это. Но он все отрицает, сказал, что развожу драму только.
Проявляется это так: я ему пишу, и потом очень долго сижу жду ответа от него, а он просто общается с другими.
Если будет продолжать игнорировать, даже не знаю, моего терпения надолго не хватит
психолог онлайн
цитата:
Но он все отрицает, сказал, что развожу драму только.
Ви казали хлопцю, що це важливо для Вас, а коли він називає це "драмою", то Вам боляче, сумно і Ви гніваєтеся?
цитата:
а он просто общается с другими.
По перше, звідки Ви знаєте, що він спілкується з іншими? По друге, що означає для Вас "спілкування з іншими"? Що Ви почуваєте і про що думаєте в цей момент?
цитата:
Ви чітко визначили, що такий формат Вас не влаштовує, якщо хлопець не змінить своєї поведінки. На жаль, наш максимум - це заявляти про свої переживання, бажання, а вже іншій людині вирішувати, що з цим робити. Крім цього, раніше ж таких ревнощів і невпевненості, на скільки я зрозуміла, не було у стосунках з Вашого боку.
Дополнение от автора
1.Ви казали хлопцю, що це важливо для Вас, а коли він називає це "драмою", то Вам боляче, сумно і Ви гніваєтеся?
Нет, это не говорила.
2.По перше, звідки Ви знаєте, що він спілкується з іншими?
Он сам перечислил людей с кем общается.
3.По друге, що означає для Вас "спілкування з іншими"? Що Ви почуваєте і про що думаєте в цей момент?
Уделяет тем людям больше времени, думаю ему интереснее с ними общаться.
Чувствую обиду и может немного предательство. Исходя из такого его поведения, думаю я стала ему неитересна и не нужна, по-другому я не знаю как объяснить все это. Мы в отношениях 3 года и такого у нас не было.
психолог онлайн
цитата:
Нет, это не говорила.
Дуже важливо про це сказати.
цитата:
Насправді, це нормально, що партнер не може бути з Вами 24/7 і має власний простір. А Ви маєте з ким спілкуватися окрім партнера (друзі і т. д.)? Що у Вашому житті є окрім цих стосунків? Ви казали про свою гіпотезу хлопцю?
цитата:
Чувствую обиду и может немного предательство.
Чомусь зараз у мене таке відчуття, що це також емоції привнесені з минулого. Наприклад, як зрадили Вас батьки, розлучившись.
Дополнение от автора
А Ви маєте з ким спілкуватися окрім партнера (друзі і т. д.)?
Как такого нет, только одна подруга, но мы редко видимся и общаемся.
Що у Вашому житті є окрім цих стосунків?
Только дом.
Ви казали про свою гіпотезу хлопцю?
Да, сказал, что я наговорила много резких слов и "Думай, что хочешь".
Наприклад, як зрадили Вас батьки, розлучившись.
У каждого есть теперь личная жизнь, бывает, я их вижу редко
психолог онлайн
цитата:
Только дом.
Важливо, щоб Ви розширювали своє соціальне коло, інтереси і т. д., адже, таким чином, Ви можете компенсувати всі сфери Вашого життя стосунками, а це виснажує і Вас і партнера + потреби не задовільняються. Звідси і ще одна можлива причина ревнощів - страх, що втрата стосунків це як втрата всього, що Ви маєте.
цитата:
Яких саме "різких слів"?
цитата:
У каждого есть теперь личная жизнь, бывает, я их вижу редко
Помітно, що у Вас немає моделі, де люди знаходяться разом і, водночас, легко віддаляються один від одного тому, що батьки були "завжди разом", а тепер "у них своє життя + бачу їх окремо". Ця проблема вже запит на психотерапію.
Дополнение от автора
Яких саме "різких слів"?
То что я не нужна ему, что потерял интерес ко мне и к общению, что есть те, с кем ему интересно . И что без меня ему будет лучше