Првернути кохану
Доброго дня!
Проблема ось в чому. Я посварився з нареченою (ми вже заручені), посварився сильно. На той момент вона була у батьків, тому вони побачили її стан. І заборонили наше спілкування.
Результат: її не пускають до мене, мене до неї. В неї важкий психологічний стан, в мене теж. Ми помирились і сильно кохаємо одне одного, причому це наша перша сварка. Но батьки не ідуть на контакт.
Часу в принципі пройшло мало, 5 днів.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів?
Чи розмовляли ви особисто з батьками нареченої?
Дополнение от автора
З батьками не розмовляв.
Питання до психологів: Як заспокоїти кохану і себе.
І як їй повпливати на батьків?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
По какой причине вы поссорились?
И по какой причине в 31 год вам нужно разрешение родителей, чтобы жениться, общаться с девушкой?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Мария Валериевна Радченко
А в чем причина конфликта? Говорила ли она об этом конфликте с родителями? Готова ли она продолжать с вами отношения? Сколько ей лет?
Дополнение от автора
Ну батьки її. Сваритись з ними не хочу, та і пообіцяв їй що не буду влаштовувати розборки.
Причина сварки банальне недорозуміння.
З батьками вона говорила, вони її з дому навіть не випускають щоб до мене не втікла.
Не ї депресія.
Їй 26 років.
Вона готова продовжувати відносини.
Но поки ми мало спілкуємось, хочу щоб вона охолонула і заспокоєлась.
психолог онлайн
Мене ваш запит дещо дивує, і дуже недостатньо інформації щодо причини конфлікту. І як раніше ви справлялися з конфліктами, як часто вони траплялися.
І як ви собі уявляєте рекомендацію психологів Вплинути дівчині на своїх батьків через ваш запит???))
Якщо ви доводите дівчину до важкого психічного стану, можливо батьки праві, що не дозволяють їй з вами зустрічатися?
Дополнение от автора
Це перша сварка.
Причина я не зрозумів правильно те що вона сказала, і нагрубив їй.
Ми помирились. А важкий стан через нашу розлуку і тиск на неї з боку батьків.
Дополнение от автора
Ладно, дякую за виділений час.
психолог онлайн
Спробуйте говорити з батьками особисто. Ситуація неоднозначна як на мене.
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Мария Валериевна Радченко
Возможно это не банальное недоразумение, а что-то значимое для вас, если вызвало такие сильные чувства. Вероятно вам также сложно разговаривать с родителями девушки о вашей агрессии также как и здесь на сайте говорить об этом.
психолог онлайн
Доброго дня.
Психологи не можуть допомогти Вам повернути кохану, але можуть допомогти розібратися в тому, що Ви відчуваєте і чого хочете зараз.
цитата:
Не ї депресія.
Їй 26 років.
Вона готова продовжувати відносини.
Через що відбувся конфлікт?
Ваші з дівчиною стосунки - це ваші з дівчиною стосунки, і лише Ви та вона можете розібратися в них. Нема способу вплинути на батьків дівчини, щоб ситуація склалася за бажаним Вами сценарієм, тому що Ви, а не дівчина і не її батьки звернулись по консультацію. Питання в тому, який вихід з ситуації Ви бачите?
психолог онлайн
Вы не ответили по какой причине ваши родители за вас решают, что вам делать и с кем общаться?
Девушка тоже взрослая и вольна сама решать, как жить
Как вы планируете жениться, если родители руководят вашей жизнью?