Страх невизначеності
Неможу справитись із постійною напругою коли потрапляю в ситуацію де щось нове, незнайоме або непередбачуване. Наприклад потрапили у велику пробку на дорозі і одразу важко дихати, в грудях тисне і сильна тривога. Почула в новинах про ситуацію карантином знову теж саме але разом із тим починає сильно боліти голова. Почалось все із панічних атак 2роки тому, коли дитина пішла до школи. Прям на 1 дзвонику була панічна атака. Зараз я пропрацювала атаки але сильна тривога всеодно залишається і постійні головні болі. Дуже прошу про допомогу.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Доброго вечора, непереносимість невизначеності це основна проблема тривожності і формується вона в дитинстві. В методі КПТ пропрацьовується експозиціями. Якщо є бажання, то можу вислати діагностичні тести , якщо напишете адресу електронної пошти в особисті повідомлення
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
цитата:
Зараз я пропрацювала атаки але сильна тривога всеодно залишається і постійні головні болі. Дуже прошу про допомогу.
Добрый вечер, Наталья.
Вы работали с психологом об этом? Сколько встреч?
Какой помощи вы бы хотели? С тревогой не получится работать через сайт.
Дополнение от автора
Дуже дякую за відповідь. Я б дуже хотіла якось знизити цю напругу. Вона просто не дає мені нормально жити. Постійні головні болі і в шиї також. І головне неможу зрозуміти чому раніше цього не було а зараз є і не проходить
психолог онлайн
У Вас постійна напруга і головні болі, чи буває час коли її немає? Ви в лікаря обстежувались?
психолог онлайн
Ксения Шалимова
цитата:
І головне неможу зрозуміти чому раніше цього не було а зараз є і не проходить
Це також треба досліджувати у роботі з психологом.
Ви виявили причину панічних атак?
Пропрацювали - це про роботу з психологом?
психолог онлайн
цитата:
Постійні головні болі і в шиї також. І головне неможу зрозуміти чому раніше цього не було а зараз є і не проходить
На фоне чего это началось? К любому состоянию есть обычно свои предпосылки. Если с паническими атаками Вы справились, значит были ещё нерешённые проблемы?
Дополнение от автора
Помітила що головні болі з’являються лише тоді коли я напружена, а напружена у більшості випадків коли щось непередбачуване. Як ситуація вирішується біль проходить, і з’являється сильна втома.З психологом на працювала. Самостійно вирішила дивлячись поради в YouTube.
Дополнение от автора
Це все почалось перед тим як син йшов до школи. Я дуже сильно переживала, намагалась підготуватись, все обдумувала, планувала. Так ніби я йшла в школу а не він))). І тоді в мере й сталась панічна атака. Памятаю як думала постійно про те чи справлюсь я з цим. Я боялась що в мене вже дитина в школі і це збільшує мою відповідальність.
психолог онлайн
У Вас по життю високі вимоги до себе, високі стандарти?
психолог онлайн
цитата:
Помітила що головні болі з’являються лише тоді коли я напружена, а напружена
Чем Вам помогает Ваше напряжение? Для чего Вам оно нужно?
Дополнение от автора
Так, вони високі але я розумію що до тих стандартів яких я б хотіла мені далеко, тому в мене вже опустились руки, і я не тягнусь більше. Не хочеться.
Дополнение от автора
Чем Вам помогает Ваше напряжение? Для чего Вам оно нужно?
---
Подробнее на «У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=49110 Страх невизначеності
Я незнаю для чого воно мені. Я така була завжди, ніколи не могла розслабитись. Постійно ніби готова до бою. Ніби хочу бути готовою до будь якоі ситуація
психолог онлайн
цитата:
Постійно ніби готова до бою. Ніби хочу бути готовою до будь якоі ситуація
Но это же не всегда реально. Оно и сказывается на Вас. Есть моменты, когда Вы расслабляетесь?
Дополнение от автора
---
Я розумію що не реально, але неможу ніяк розслабитись, і незнаю що робити для цього. Я навіть плавати не вмію бо у воді не розслабляюсь. Якщо деколи і буває норм то не довго, одразу якась ситуація приводить в напругу.
психолог онлайн
цитата:
Я Вам очень сочувствую, что совем не получается расслабиться. Но в таком напряжении жить нормально и с удовольствием, точно невозможно. Если самостоятельно справиться не получается - возможно стоит обратиться к специалисту. Вы знаете, физическое здоровье очень сильно зависит от морального. И Ваша психосоматика это подтверждает. И заботиться о себе важно не только физически.
Ваш ребенок тоже видит Ваше состояние. И учится у Вас быть все время в напряжении, и в принципе относиться так к своему здоровью в будущем.
психолог онлайн
Добрый вечер!
На рациональном уровне Явам будет сложно справиться, Явам нужна работа со специалистом и терапия. Вы говорите, что первый раз это началось, когда ребёнок пошёл в школу. Чего Явы тогда испугались? Какие у Вас отношения с мужем? Есть ли у Вас возможность обратиться индивидуально за терапией?
психолог онлайн
Здравствуйте, насчет панических атак, Вы сами решили ,что у Вас ПА или кто-то поставил такой диагноз?(паническое расстройство)
ПА это приступ сильного страха, который внезапно возникает и начинает нарастать .
Очень часто ПА сопровождается ощущением, что вот – вот должно случиться что-то плохое.
Во время ПА включается страх, что вы умрете, сойдете с ума, будете выглядеть глупо, над вами будут, смеется.
Панические атаки сопровождаются следующими симптомами:
1. Сильное или ускоренное сердцебиение
2. Дрожание, озноб
3. Сильная потливость
4. Страх задохнуться
5. Боль или дискомфорт в груди
6. Тошнота
7. Головокружение
8. Чувство, когда перехватило дыхание
9. Дереализация (Восприятие окружающего мира нереальным, искаженным, отдаленным)
10. Страх потерять контроль, сойти с ума
11. Парестезия (Мурашки по коже)
12. Приливы холода или жара
13. Страх смерти
Важно, что паническая атака сопровождается как минимум четырьмя из вышеуказанных симптомов!
Мысли, которые чаще всего приходят во время ПА:
1. У меня случится инфаркт
2. Я потеряю сознание и упаду
3. Я не могу дышать, задыхаюсь
4. Меня стошнит
5. Я потеряю контроль над своим мочевым пузырем
6. В глазах других я буду выглядеть полным дураком\дурой
7. Я сойду с ума и меня заберут в псих. Больницу.