Как бороться с ревностью
Как бороться с ревностью, бывший изменил, недоверие теперь ко всем, парень ходит на обед с сотрудницами, они командой ходят гулять везде, с одной из них был роман
Он знает что мне больно то что он делает
Он считает что он не делает ничего такого и продолжает
А мене убивает это прям не могу больше
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрый день!
С чем именно Вы хотите бороться? Со своими чувствами или с парнем?
Полезнее и эффективнее всего будет поработать с психологом или психотерапевтом на тему доверия.
психолог онлайн
Доброго дня! Я правильно Вас зрозуміла: зрадив не той хлопець, з яким Ви зараз зустрічаєтеся? А відчуваєте ревнощі до теперішнього? Якщо так, то Ваш стан зрозумілий, адже залишилася від попередніх стосунків непрожита психологічна травма. І тепер вже не Ви керуєте стосунками, а травма керує Вами. Це перше. І друге, як на мене, не менш важливе. Чим більше у людини схильність "прив'язуватися" до близької людини. Чим більше вона робить її "центром свого життя", тим сильнішими стають ревнощі, бо по факту ставлення до неї як до своєї власності... Як на мене, потрібно зрозуміти, що саме стало причиною зради попереднього, щоб мати можливість "прожити" правильно травмуючу подію. Без цього, теперішні стосунки можуть увійти у "русло" старої травми і певним чином спровокувати схожу ситуацію. Це запит на роботу з психологом. І ще. В родині були випадки чоловічої зради?
Дополнение от автора
Так ви праві, зрадив мені колишній хлопець, зради в сім’ї були зі сторони мами батькові, я не можу прийняти те що мій хлопець зараз спілкується наприклад з колегами по роботі, ходить обідати з ними та відпочивати
Він вважає що нічого не бачить в цьому поганого
Мені боляче від цього, тим паче в минулому з однією з колег в нього був флірт з якою він досі спілкується, бо це колега
Я розумію підсвідомо що це не правильно з моєї сторони, але нічого вдіяти з собою не можу
Через це завжди конфлікти в нас
психолог онлайн
Я дякую Вам за щирі доповнення. Отже Ваша проблема, як я і припускала, набагато глибша, ніж попередня зрада хлопця. Адже є поняття повторів родових сценаріїв, що у Вас і прослідковується. Саме тому, Ви усвідомлюєте що так не можна, але нічого сама зробити не можете. Тому що Ваші реакції рефлекторні, так реагує Ваша генетична пам'ять, Ваша підсвідомість. І те, що перший хлопець зрадив, а до другого страшенні ревнощі - це якраз і підтверджує. Якщо хочете дійсно вирішити свою проблему, а не сподіватися, що якось саме владнається (як правило, саме не влаштовується), Потрібне "перезавантаження" родового сценарію, і переосмислення своїх стосунків з чоловіками.
психолог онлайн
Добрий день
цитата:
Как бороться с ревностью, бывший изменил, недоверие теперь ко всем,
з ревністю не треба боротись- треба попрацювати з установками і минулим травматичним досвідом. Підтримую колегу. Інакше «витримувати» свої почуття прийдеться завжди. А це не можливо. Ресурсу психіки недостатньо, щоб жити в тривозі, страху, недовірі...