Не могу найти себе места плохо мне
Здравствуйте, меня зовут Катя мне 30 лет, гражданский муж взял меня з 4 детьми, в свой дом живём уже 3 года вместе, оскорбляет меня унижает, жаден очень, и руку начал подимать..но не изменяет, но думаю хочет изменить, не доверяю ему, сколько раз уходила, просит чтобы осталась обещает больше не будет, и опять всё сначала, плохо в том что я его ище люблю или как это назавешь не знаю...на душе плохо, проблем много.. всё решаю сама что делать не знаю..
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрий день
Які відносини у ваших батьків? Чи знаєте, що чоловік чинить фізичне і емоційне насилля? Де ви навчились терпіти насилля?
Дополнение от автора
Мій батько помер 7 років тому, але він дуже бив мою маму, і вона все терпіла..мене батько любив, але був жорстокий..
психолог онлайн
Схоже, що толерантність до насилля сформувалась « мама терпіла, бо він хороший батько- і я буду терпіти»
Як би ви хотіли, щоб вирішилась ваша ситуація?
Дополнение от автора
Хочу піти від, нього але боюсь, він так мене просто не відпусте..і ще почуття трохи залишились але це байдуже
Дополнение от автора
Хотіла ще запитати, чи є який ся шанс, чоловіка змінити шоб він не піднімав руку
консультация психолога
Наталія Крилова
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
цитата:
Найчастіше ситуація погіршується.
цитата:
Мій батько помер 7 років тому, але він дуже бив мою маму, і вона все терпіла
Це нагадує вам вашу ситуацію?
цитата:
Хочу піти від, нього але боюсь, він так мене просто не відпусте
Все ж таки згадайте, що окрім стосунків ще є:
1) чинне законодавство, згідно якого утримувати когось силою - це злочин. Фізичне насилля - це також злочин, і ви можете звернутися до поліції із заявою;
2) ваші діти, які саме зараз засвоюють модель поведінки (ту саму, яку ви засвоїли із своєї власної родини - як з ким можна поводитися, що слід терпіти, і що слід називати "любов'ю"). Ви замислювалися про свою відповідальність щодо дітей?
3) ваш дорослий (30 років) вік. Зараз ви доросла, ви маєте більше сил, ніж мали у дитинстві.
Також раджу вам пошукати групу підтримки для співзалежних людей, і звернутися за психотерапією, якщо матимете таку можливість. Оскільки ви (звичайно ненавмисно, і необов'язково, але шанс є) можете повторно вступати в стосунки з людьми, які чинитимуть щодо вас насилля - я маю на увазі не лише фізичне, а і емоційне, економічне і т.д.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте, Катя!
цитата:
на душе плохо, проблем много.. всё решаю сама что делать не знаю..
Что хорошего для Вас в отношениях?
Какое бы Вы хотели видеть развитие отношений в будущем?
психолог онлайн
Ketrin, доброго времени суток!
цитата:
Только при условии, что он видит в этом проблему и хочет с ней разобраться.
цитата:
В этом Вашем ответе есть противоречие с вот этим:
цитата:
плохо в том что я его ище люблю
Где есть страх - там нет любви. И это серьёзный запрос на терапию для Вас. Если ваши отношения сейчас базируются на страхе - я Вам настойчиво рекомендую поработать с психологом и разобраться в себе. А так же, возможно, обращение в соц. органы по вопросу защиты от домашнего насилия. Вы искали такую организацию?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрий день. Дуже жаль, що ви в такій ситуації.
цитата:
Дуже малий. Або якийсь сильний стрес, або усвідомить вашу цінність. Але з того, що ви розповідаєте, вам треба починати опиратися не на його реакції, а на свої бажання.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрый день!
цитата:
гражданский муж взял меня з 4 детьми, в свой дом живём уже 3 года вместе, оскорбляет меня унижает, жаден очень, и руку начал подимать..но не изменяет, но думаю хочет изменить, не доверяю ему, сколько раз уходила, просит чтобы осталась обещает больше не будет, и опять всё сначала
Скажите, а что случилось с Вашим первым мужем? Вы так говорите, что он Вас взял, как будто бы сделал одолжение
цитата:
Возможно, что Ваш страх больше связан с тем, как Ваш отец обращался с Вашей матерью? Если мужчина может поднять на Вас руку, то это не стоит терпеть. Если он Вам угрожает, то Вы можете обратиться в полицию
цитата:
отіла ще запитати, чи є який ся шанс, чоловіка змінити шоб він не піднімав руку
Вы не можете изменить другого человека, если он этого сам не хочет
психолог онлайн
Доброго дня Катя! Я не стану повторюватися, бо колеги дали багато гарних порад. Зверну увагу на декілька моментів. Перше. У Вас четверо дітей, за яких Ви несете відповідальність. І від того, які стосунки у Вас з чоловіком, буде залежати і їх подальше життя. Якщо жінка згоджується жити у громадянському шлюбі, вона одразу і однозначно ставить себе у дуже залежне положення. А чоловік при цьому не несе ні за неї, ні за її дітей ніякої відповідальності насправді, а просто її використовує. І друге. Погано не те, що Ви його любите. а те, що неправильно себе поводите з ним "сколько раз уходила, просит чтобы осталась обещает больше не будет, и опять всё сначала". Ви погрожували, що підете, чи насправді йшли від нього, а потім поверталися?