Занадто хороший хлопець
Мій хлопець занадто хороший.Якось тут я писала про хлопця тирана, який був реально поганим варіантом,я кинула його, але довго ще відходила від цих стосунків.Несподівано, кілька тижнів після розставання, Влад який довго писав мені,ще коли я була в стосунках, добивався мене, ну от я подумала чому б не спробувати, він виглядає як повна протилежність хлопця тирана, і здавався хорошим варіантом.Я впевнено заявляю шо в ньому я не шукала людину ,яка допоможе забути Сашу(хлопця тирана)я не бачу втішення в інших людях,тільки в собі і в батьках, але так вийшло шо мені ставало з ним краще і краще, і зараз мене повністю відпустило, бажання жити, займатись улюбленою справою і появилось надхнення,я щаслива.Причина моєї тривоги на рахунок Влада: він дуже стабільний, хороший, боготворить мене, купляє все, говорить багато приємних слів і постійні компліменти, говорить як я його надихаю, одразу пішов на курси татуювань (він давно хотів) і як це м’якше сказати…Трошки душить любовью, я не маю можливості проявитись, сказати шось приємне у відповідь, бо якось немає бажання, відчуття ніби я нічо толком не роблю для стосунків, а він захоплюється від цього все більше і більше.Я попросила його збавити обороти, сприйняв без образ і істерик, я це ціную, і постійно нагадую собі його хороші якості ,шоб цінувати ше більше, бо знаю шо таких хороших хлопців мало.Просто сумую за екстремальними емоціями, за страхом, деколи хвилюванням, мені це потрібно.мені не хочеться його цілувати, сексуальний інтерес також відсутній, просто відчуття поваги і не хочу втрачати це, хоч ми з ним разом лиш три тижні.але спілкувались місяці 4 до цього всього, як виправити це?Як зробити так шоб між нами була іскра а не тільки повага і стабільність, я думаю шо іскра це нормально хочаб на перших етапах стосунків
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрый день.
цитата:
Просто сумую за екстремальними емоціями, за страхом, деколи хвилюванням, мені це потрібно
Если вы привыкли испытывать сильные эмоции, то вас постоянно будет к ним тянуть. Поэтому, вам стоит найти себе такое занятие, при котором будет большой выброс этих эмоций. Подойдёт что-то связанное с соревнованиями, или экстремальные виды спорта- прыжки с парашюта, например. То есть, учитесь получать сильные эмоции не в отношениях, так как это чревато негативными последствиями, а в каком-нибудь виде деятельности. Можно попытаться совместить профессию с такой деятельностью. Можете пройти несколько тестов на профориентацию (на этом сайте есть электронные варианты) и выбрать что-нибудь подходящее. Удачи вам!
психолог онлайн
Добрый день, Юлия! Искра в отношениях - это интерес к человеку. Обычно он появляется сам. В отношения Вы зашли " от обратного", т.е. у Вас изначально не было особого интереса к нему, как к мужчине.
цитата:
ну от я подумала чому б не спробувати, він виглядає як повна протилежність хлопця тирана, і здавався хорошим варіантом
И сейчас у Вас отношения похожи на детско - родительские
цитата:
він дуже стабільний, хороший, боготворить мене, купляє все, говорить багато приємних слів і постійні компліменти, говорить як я його надихаю, одразу пішов на курси татуювань (він давно хотів) і як це м’якше сказати…Трошки душить любовью, я не маю можливості проявитись, сказати шось приємне у відповідь, бо якось немає бажання, відчуття ніби я нічо толком не роблю для стосунків, а він захоплюється від цього все більше і більше
И в таких отношениях обычно нет искры и сексуального влечения.
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Доброго дня!
Я би рекомендувала Вам йти на індивідуальну консультацію і там розбиратись.
В переписці мало що можна вирішити.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Юлія!
цитата:
Просто сумую за екстремальними емоціями, за страхом, деколи хвилюванням, мені це потрібно.мені не хочеться його цілувати, сексуальний інтерес також відсутній, просто відчуття поваги і не хочу втрачати це, хоч ми з ним разом лиш три тижні.але спілкувались місяці 4 до цього всього
Можливо, Вас приваблюють люди певного типу. Навіть, якщо примусите себе спілкуватися з іншими, Ви не відчуваєте задоволення. Причина не в іших. Варто розібратися в собі з психологом.
Які були відносини з батьками у дитинстві? Які відносини у батьків між собою?
психолог онлайн
цитата:
Я попросила його збавити обороти
Це гарна ідея. Після цього вам як стало?
Іскра, якнамене, це те, що виникає із спонтанності, із драйву, із вільної сексуальної енергії.
Мені здається ви можете спробувати зажечь з розмови про це з хлопцем, з деяких експериментів, в яких ви будете справжніми.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Юлія
«Просто сумую за екстремальними емоціями, за страхом, деколи хвилюванням, мені це потрібно.» - таке іноді буває, коли людина зростає в стресових умовах, має адреналінове дитинство: коли дитина очікує, що щось страшне станеться, тривожитися за завтрашній день. Так формується залежність від сильних емоцій і коли їх немає, виникає відчуття ніби життя проходить мимо, бо вам занадто спокійно і навіть трішечки скучно.
Я в роботі іноді зустрічаюся з такими випадками і дінки часто говорять: я розумом розумію, що з стабільним люблячим чоловіком я буду щасливою, але що я зроблю, що нема іскри, що я його не люблю до тремтіння в колінах.
Якщо це схоже, до вашої історії і вам би хотілося це змінити, то вам на індивідуальну роботу до психотерапевта.
Підтримую також ідею колег про екстримальні види спорту, особливо якщо разом з хлопцем. Це буде допомагати вам разом переживати ці емоції, якщо, звичайно, вашому хлопцеві це подобається. Але це на поведінковому рівні, а більш глибша робота потребує психотерапії.
психолог онлайн
Здравствуйте, Юлия.
В названии темы, которую вы создали, содержится ответ на ваш вопрос. ::smile::