Ревність. Самооцінка.
Доброго дня. Ревную свого чоловіка до усіх осіб жіночого полу. Головою розумію,що так не можна,це не нормальні стосунки,але серце відчуває інше. Питання полягає в тому,як це змінити,як відпустити ці відчуття? Стараюсь їх не показувати,бо розумію,що це не нормально.
Я знаю,які мають бути стосунки,щоб вони були міцні,але коли наприклад в компанії нашій нові дівчата ,то я відчуваю ревність, невпевненість в собі, і одразу не веду себе як зазвичай, закриваюсь в собі. Чоловік не робить ніяких дій для моєї ревності, стандартні розмови можуть бути з його сторони до дівчат з компанії,але мене це напрягає. Одразу порівнюю себе з тою дівчиною і не хочу щоб вони спілкувалися.
Питання: як відпустити ці відчуття,як їх змінити? Стосунки з батьками нормальні. Можливо трохи більше б хотіла уваги від тата,але він працював. З старшим братом теж добрі стосунки.
Дякую за відповіді.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
Работать над своей самооценкой.
Как у вас обстоят дела с ней?
Знаете ли вы свои сильные стороны, достоинства?
Какая вы женщина?
Какая вы жена?
Что ценного вы даете в отношениях?
Что у тех девушек есть лучше, чем у вас?
Что случится, если вы с мужем разойдетесь? Какой будет ваша жизнь?
психолог онлайн
Погоджуюсь з колегою, потрібно працювати над своєю самооцінкою. Які у вас відносини з чоловіком і чи говорили ви про свої почуття йому?
психолог онлайн
Доброго дня Маша! Як на мене, Ви виявляєте не аби яку мудрість, коли намагаєтеся не показувати свої ревнощі... Але біда в тому, що наші реакції та наші емоції керуються не нашою свідомістю, а нашою підсвідомістю. Яка, у свою чергу, формується саме в дитинстві. Ревнощі - це загалом ставлення до людини як до своєї власності. По факту, іде надзвичайно потужне "злипання" з близькою людиною, що дуже небезпечно і Ви це відчуваєте... Причин такої реакції може бути декілька. Одна з них - це батьківська недолюбленість "Стосунки з батьками нормальні. Можливо трохи більше б хотіла уваги від тата,але він працював." У такому випадку іде несвідомий "перенос" з батька на чоловіка... Друга. Дитина завжди ідеалізує своїх батьків, тому їй важко побачити те, що насправді відбувалося між близькими людьми. Коли у батьків надміру близькі стосунки, у дітей вони вже можуть перетворитися на проблемне "залипання"... Але над цими всіма причинами може стояти ще одна - абсолютно неправильно сформований внутрішній світогляд, який дає викривлену картинку стосунків з чоловіком, а отже - ревнощі... Тобто, неправильно виставлений основний сенс життя..
Дополнение от автора
Работать над своей самооценкой. Как у вас обстоят дела с ней? Знаете ли вы свои сильные стороны, достоинства? Какая вы женщина? Какая вы жена? Что ценного вы даете в отношениях? Что у тех девушек есть лучше, чем у вас? Что случится, если вы с мужем разойдетесь? Какой будет ваша жизнь?
Напевно серед усіх цих запитань я бачу проблему у 3х останніх. У тих дівчат може бути навіть якась дрібниця краща ніж у мене (наприклад волосся, робота, будь що) .чоловік для мене усе, і друг ( але подруг я маю) і чоловік ,і підтримка. Якщо раптом розвелись би,то моє життя змінилося би кардинально і все треба було б починати з початку. Але таке життя мені частково подобається (що є я і він у мене ,а я у нього),хоча теж знаю,що так не можна,що я повинна мати ще своє життя(наприклад хобі якого я не маю,хоча не впевнена що хобі допоможе мені перестати ревнувати) і не залежати (морально) аж так від чоловіка.
Дополнение от автора
Відносини з чоловіком хороші, знає,що ревнива,але не догадується на скільки.
Дополнение от автора
Дитина завжди ідеалізує своїх батьків, тому їй важко побачити те, що насправді відбувалося між близькими людьми. Коли у батьків надміру близькі стосунки, у дітей вони вже можуть перетворитися на проблемне "залипання"... Але над цими всіма причинами може стояти ще одна - абсолютно неправильно сформований внутрішній світогляд, який дає викривлену картинку стосунків з чоловіком, а отже - ревнощі... Тобто, неправильно виставлений основний сенс життя..
По перше,мої батьки не мали і не мають ідеального життя. Це я знала з дитинства.
По друге, а який взагалі має бути правильний сенс життя? І на вашу думку, який у мене сенс життя?
психолог онлайн
Маша, доброго времени суток!
цитата:
Питання полягає в тому,як це змінити,як відпустити ці відчуття?
Ревность производная эмоция. Как правило она базируется на страхе или стыде - вот над поиском первопричин либо там либо там и надо поработать с психологом в индивидуальной терапии. Самостоятельно не разберётесь и формат сайта этот вопрос не решит.
цитата:
серце відчуває інше.
Что именно Вы ощущаете сердцем? Что с Вами происходит, когда ревнуете?
психолог онлайн
А чего вы боитесь, когда муж общается с другими девушками?
Ну лучше у нее волосы, и?
Какой вы себя чувствуете?
Дополнение от автора
Ревность производная эмоция. Как правило она базируется на страхе или стыде - вот над поиском первопричин либо там либо там
---
Я знаю,що ідеальних людей немає, але у мене є страх його втратити,або що йому буде з кимсь цікавіше ніж зі мною.
Коли ревную,то відчуваю тривогу і закриваюсь в собі (веду себе тихіше,закритіше)
Дополнение от автора
А чего вы боитесь, когда муж общается с другими девушками? Ну лучше у нее волосы, и? Какой вы себя чувствуете?
---
Просто відчуваю тртвогу,що хтось стане цікавіший для нього,що він з кимсь іншим буде хотіти більше проводити часу ніж зі мною,що хтось зможе замінити мене
Дополнение от автора
І хочу подякувати усім,хто відгукнувся і залишив коментар.
психолог онлайн
цитата:
у мене є страх його втратити
А кого Вы уже потеряли из тех, кого любили?
цитата:
йому буде з кимсь цікавіше ніж зі мною
То есть Вы считаете, что Вас он выбрал лишь потому, что Вы были интереснее чем все другие девушки которых он знал? Это единственное Ваше достоинство и причина по которой он Вас выбрал и женился на Вас?
Дополнение от автора
quote]у мене є страх його втратити[/quote] А кого Вы уже потеряли из тех, кого любили?
цитата:
йому буде з кимсь цікавіше ніж зі мною
---
Тільки бабушка і дєдушка померли. А так нікого не втрачала.
Ні,не через це він зі мною. І це не єдиний мій плюс і причина.
психолог онлайн
Напишите пожалуйста, ответы на вопросы, которые я выше задавала, интересно
цитата:
Знаете ли вы свои сильные стороны, достоинства?
Какая вы женщина?
Какая вы жена?
Что ценного вы даете в отношениях?
Какие отношения с мужем?
Что вам нравится? Чего не хватает?
психолог онлайн
цитата:
Тогда что страшного в том, что какая-то другая женщина будет интереснее Вас?
психолог онлайн
цитата:
Питання: як відпустити ці відчуття,як їх змінити?
Добрий день.
На що змінити? Як зміниця ваше особисте життя у звязку з цими змінами?
Можливо, у ваший парі недостатньо довіри і за цим варто йти до сімейного психолога, щоб не руйнувати цим стосунки..)
Дополнение от автора
---
Нічого ніби страшного,якщо думати головою. А серцем,то У цей момент починаю ревнувати, починається страх ,що хтось може замінити йому мене навіть на трохи, навіть у розмовах, хочу мабуть теж бути для ним усім. Розумію,що це не можливо у здорових стосунках. Я багато чого розумію,як треба робити,як правильно, але відчуваю зовсім інше. І хочу це змінити. Знаю як має бути по нормальному, але як зробити так,щоб емоціїї теж такі мала, а не тільки змушувала себе вести нормально
Дополнение от автора
Добрий день. На що змінити? Як зміниця ваше особисте життя у звязку з цими змінами? Можливо, у ваший парі недостатньо довіри і за цим варто йти до сімейного психолога, щоб не руйнувати цим стосунки..)
---
Моє особисте життя можливо з цим і не зміниться,але змінюсь я. Я себе буду відчувати інакше. Не буду стресувати і ревнувати і переживати кожного разу коли в компанії буде нова дівчина.
З довірою ніби все добре. Я знаю,що він мені не зрадить,та і не про зраду річч,а просто про елементарне спілкування
Дополнение от автора
Знаете ли вы свои сильные стороны, достоинства? Какая вы женщина? Какая вы жена? Что ценного вы даете в отношениях?
---
Можливо і я знаю, свої сильні плюси,але ніколи над ними так не задумувалася. А про себе можу сказати,що я завжди любила затишок і комфорт.завжди стараюсь це вносити в нашу сім'ю, не для того що треба, а просто мені це подобається. Я більше люблю сидіти в дома ніж іти на "гулянки" ( не маю на увазі активний відпочинок). І чоловіка увагу привернула до себе мабуть своєю милістю , ніжністю , а з другої сторони,що у романтичні моменти можу бути іншою.
Що цінного даю в стосунки..мабуть затишок в сім'ї, підтримку, це перше ,що прийшло до голови
психолог онлайн
А что ценно для мужа в отношениях вы знаете?
Если даже в разговоре нельзя никому быть интереснее для вашего мужа, то как будто переживания ребёнка, а не взрослой женщины
А что будет, если другая интереснее? Что стоит за этим не хочу, чтобы так было?
Если вы не знаете кто вы, какая и ваши достоинства, то как ощутить свою ценность?
Дополнение от автора
Какие отношения с мужем? Что вам нравится? Чего не хватает?
---
Подобається,що маємо близькі стосунки. А чого не хватає,довго думала, але якось конкретно не можу сказати,ніби старається він для мене усім.
Дополнение от автора
---
Можливо ще то, що деколи бачу у його очах іскру, більшу зацікавленість під час розмови з іншою дівчиною,(бо все таки нова особа, усі в принципі ж стараються показати себе з кращої сторони новим знайомим і показати ,що уважно їх слухають в тд) але та зацікавленість зараз менша коли слухає мене при звичайних розмовах.
психолог онлайн
цитата:
хочу мабуть теж бути для ним усім.
То есть хотите полностью его поработить и контролировать?
цитата:
але та зацікавленість зараз менша коли слухає мене при звичайних розмовах.
Может имеет смысл тогда поработать с собой и над собой, чтобы быть ему более интересной?
цитата:
Знаю як має бути по нормальному, але як зробити так,щоб емоціїї теж такі мала, а не тільки змушувала себе вести нормально
Это вопрос воспитания эмоционального интеллекта. Вас нельзя просто ВКЛ или ВЫКЛ. То, что Вы знаете - это только первый шаг. Дальше должно прийти осознание. Оно приходит, когда Вы начнёте что-то делать в соответствии со своими знаниями. И лишь со временем изменятся эмоциональные реакции - Вы научитесь реагировать осознанно.
психолог онлайн
цитата:
Я себе буду відчувати інакше.
Як Вы хочете себе відчувати, не зрозуміла? І що для цього готові зробить?
психолог онлайн
Как вы определяете, что заинтересованность мужа в разговоре с другой больше, чем с вами?
Что для вас это означает?
психолог онлайн
Доброго дня Маша! Ви пишете "По перше,мої батьки не мали і не мають ідеального життя. Це я знала з дитинства.
По друге, а який взагалі має бути правильний сенс життя? І на вашу думку, який у мене сенс життя?". Ваші слова ще більше ствердили мене на думці, що причину Вашої ревнивості потрібно "шукати" в дитинстві - швидше за все, ревнива або Ваша мама, або Ваш батько. І, як на мене, сенс Вашого життя - це Ваш чоловік. Іде так звана ідеалізація. Яка, у свою чергу, породжує суцільні очікування: щастя, радості, задоволення, втіхи від чоловіка. І тому найменша загроза втратити це, викликає отаке хворобливе почуття. По факту, ставлення до чоловіка як до власності... Але з цим всім можна впоратися. Потрібна трансформація дитячих родових установок та формування правильного світогляду, що дасть можливість зняти очікування, а отже ревнощів...
Дополнение от автора
Ваші слова ще більше ствердили мене на думці, що причину Вашої ревнивості потрібно "шукати" в дитинстві - швидше за все, ревнива або Ваша мама, або Ваш батько. І, як на мене, сенс Вашого життя - це Ваш чоловік. Іде так звана ідеалізація. Яка, у свою чергу, породжує суцільні очікування: щастя, радості, задоволення, втіхи від чоловіка. І тому найменша загроза втратити це, викликає отаке хворобливе почуття. По факту, ставлення до чоловіка як до власності... Але з цим всім можна впоратися. Потрібна трансформація дитячих родових установок та формування правильного світогляду, що дасть можливість зняти очікування, а отже ревнощів
---
Доброго дня, Алла Григорівна. Прочитавши ваш коментар,я згадала дитинство і зараз які мають стосунки мої батьки. Можу погодитися,що моя мама ревнива і старалася контролювати батька.. можливо і справді уся моя проблема пішла від цього.. раніше над цим не задумувалася так,як ж важливо правильно виховати спочатку себе,а потім дітей. Дякую за розгорнутий коментар.