Починаю набирати вагу. Порадьте мотивацію
Вітаю, дорогі психологи! Ось вичитала на сайті, що коли ми нервуємо, то більше їмо. У мене останні пів року нова робота. Але нервую сильно. І справді багато чого собі дозволяю - і солодощі, і піццу. Стала на ваги - плюс 6 кг.
Порадьте якусь мотивацію як перестати їсти. Бо якщо так продовжувати, то далі буде гірше.
Раніше я вміла разувати калорії і займатись спортом і худала. Але робота займає багато часу і додому приходжу стомлена. Тому зі спортом не складається. А щодо їжі - вона зараз как єдінствєнная радость. Просто якщо не поїм чогось смачненького організм стає дратівливий.
Мені потрібна сильна мотивація.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
цитата:
А щодо їжі - вона зараз как єдінствєнная радость. Просто якщо не поїм чогось смачненького організм стає дратівливий.
Мені потрібна сильна мотивація.
Похоже вы хорошо понимаете, что вас может спасти))
Другая радость, такая же сильная, как и вкусненькое ))
Думали об этом? Есть варианты?
Что может давать такие же эмоции?
психолог онлайн
Вам нужна не мотивация, а работа с психологом, который работает с темой РПП (расстройство пищевого поведения). Скорее у вас не совсем расстройство, а нарушение пищевого поведения. Но это разбирается уже в работе.
Заедание переживаний, не способность справляться с ними, проживать это все к тем самым нарушениям. Психолог поможет с этим справляться самостоятельно.
Как вы относитесь к своему телу? Как относитесь к себе?
Что для вас означает, что вы набрали 6 кг?
психолог онлайн
цитата:
Але нервую сильно
- о чем именно нервничаете? Какие эмоции заедаете?
До новой работы, что радовало Вас?
Дополнение от автора
Ну мені до роботи їхати півтори години. І потім додому півтори. Думаю, організм вже від цього стомлюється. Сама робота мені подобається. Але колектив ну дуже складний. Ну от хочеться себе полюбити, порадувати. Ну і якось стрес знімати. В хід іде смачненьке.
Я думаю, що потрібна все-таки мотивація. Щоб воно крутилося у голові і нє жралось.
Плюс шість кг - та це трагедія.
Дополнение от автора
Може краще з їжі на коньяк переходити? 🤣 хоч алкоголь теж калорійний. Хм
психолог онлайн
Добрый день.
Вы пишите "Плюс шість кг - та це трагедія"
- какой Вы себя ощущаете, набрав 6 кг? В чём трагедия? Как Вы в целом относитесь к себе?
Мотивация в данном случае не поможет.
" вмене останні пів року нова робота. Але нервую сильно"
Похоже Вы находитесь в состоянии хронического эмоционального и психического напряжения, с которым не умеете справляться. Иногда человек реагирует на стрессовые ситуации как на голод, такое бывает когда он не умеет различать голод и тревогу и увеличивает количество потребляемой пищи. Иными словами Вам нужна не мотивация, а индивидуальная работа с психологим, в ходе которой он поможет Вам разобраться с нарушением пищевого поведения и научиться стрессотолерантности, то есть устойчивости к стрессовым факторам. И это есть решение Вашей проблемы.
Дополнение от автора
Стрессотолерантность - интересное слово.
Якою я себе почуваю при плюс шість? Ну я не була повною. Тому все не є так страшно. Але якщо далі так продовжувати, то буде страшно.
У мене хороший чоловік, прекрасні друзі. Єдине, що колеги на роботі якось не сприймають новеньких. Не спілкуються. Щось наговорюють за очі. Або відверто в очі ображають. Плюс я не дуже задоволена зарплатою. Але мені потрібно хоча б рік тут попрацювати, щоб потім шукати роботу, де платитимуть більше.
психолог онлайн
Какие отношения с едой у вас были ранее?
Чем ещё можете порадовать себя, кроме еды?
психолог онлайн
"У мене хороший чоловік, прекрасні друзі." - делитесь с ними своими переживаниями о работе и коллективе? Стресс только в еде проявляется или еще в чем-то?
Дополнение от автора
Ділитись з друзями. Я тае трохи їм щось натякала, але вони не розуміють. Це дуже кркта компанія, де я працюю. І вони думають нічого що лайно в колективі. Зате ЯКЕ лайно. По-моєму чим вище ти піднімаєшся - тим все складніше. Ну у мене таке враження, що хто не в системі, не зрозуміє.
Чоловік каже яка різниця, який колектив. Зате статус.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Какие эмоции Вы испытываете в рабочем коллективе когда слышите или думаете: "І вони думають нічого що лайно в колективі. Зате ЯКЕ лайно." ?
"Чоловік каже яка різниця, який колектив. Зате статус. " он обесценивает (не понимая этого) Ваши переживания. Скажите что Вам поддержка нужна, возможность поговорить о своих переживаниях и сложностях адаптации в коллективе, быть услышанной!
Я правильно понимаю, что коллектив о котором Ви говорите - это Ваши подчиненные?
психолог онлайн
Похоже, что окружение у вас из людей, которые обесценивают ваши переживания и которым статус дороже чувств и душевного комфорта.
Скажите, а другого способа получить опыт нет?
За год пребывания в коллективе, где очень плохо, вы помимо опыта, получите достаточно болезненный и травматичный опыт отношений. И неизвестно еще, как это скажется на вас и вашем здоровье, на отношениях с людьми.
По сути вы выбираете как и говорят вам муж и друзья - плевать на переживания, статус дороже.
Дополнение от автора
Ну вони кажуть, що на кожній роботі буде куча стресу. Що потрібно вчитись виживати у будь-якому лайні. Типу не звнртати уваги на колектив. Тому що сьогодні колектив один, завтра інший. А саму роботу я знаю, вмію її виконувати. І треба йти вперед, а не назад.
Ось так. Ну і я вчуся плавати у лайні. Ахах. А тішу себе чимось смачненьким.
Дополнение от автора
Ні. Колектив не є моїми підлеглими. Швидше у мене куча начхальства. І вони до підлеглих ставляться дуже зверхньо. Плюс зарплата не мотивує. Люди і так незадоволені. Плюс тікусть кадрів просто жесть. Місяць, два і людина йде. Або її звільняють. В основному, як б сказала, що над новенькими просто знущаються. Я працюю сьомий місяць. З колективу, який був на початку, залишилось п'ятеро. Решта змінились. Навіть по два раза мінялась людина на місці.
психолог онлайн
Ощущение, как будто вы не сталкивались никогда и нет даже представления, что есть хорошие коллективы, где уважительное отношение к людям, где нет текучек и хорошая атмосфера.
Вы сама в это верите, что так бывает?
Сознательно учиться плавать в г...не, не пытаясь даже найти лучший вариант. Возник вопрос, а в других сферах жизни вы тоже терпите плохо, потому что даже не стоит искать лучшее, ведь везде одинаково плохо?
Дополнение от автора
Що можу сказати? Це - моя четверта робота. Дві перші були в невеликому місті. Не скажу, що прям все ідеально. Але тікучок не було. І до того ж, з тими колегами я й досі спілкуюсь. Тепер ми друзі.
Потім я переїхала до столиці. І вже поочала пошуки роботи тут. На третій роботі було непогано. Але там всі були за 70 років. І мені було скучно.
Четверта робота дісталась мені нелегко. Взгалі пторапити сюди - ще треба змогти. Але тут нема з ким просто поговорити. Так, ніби ти не людина. Понти. Зверхність. Підколи. Тобто, сама робота подобається. Колектив - ні.
А де тут у столиці та робота, де класний колектив. Тобто, чого варто надалі прагнути - я поки не знаю.
психолог онлайн
Интересно, говорите, что работа нравится, а коллектив нет, и при этом он почти весь поменялся, только 5 человек стареньких? Именно эти 5 чел. Вам не нравятся или дело в другом?
И Вы вот на этот вопрос не ответили "Какие эмоции Вы испытываете в рабочем коллективе когда слышите или думаете: "І вони думають нічого що лайно в колективі. Зате ЯКЕ лайно." ?