Аутизм у девушки
Что будет если я буду скрывать от родных и всех что у меня может быть аутизм. Они не готовы мне поверить и я не знаю кто мне поможет...
Вопрос от: ; Возраст: 19
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Здравствуйте. На основе чего вы решили, что у вас аутизм?
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
цитата:
Что будет если я буду скрывать от родных и всех что у меня может быть аутизм.
Этого не знает никто. Будете держать в тайне - вот тогда встретитесь с реальными переживаниями и мыслями на этот счет. Сейчас что испытываете?
цитата:
у меня может быть аутизм.
Какие основания предполагать?
цитата:
Они не готовы мне поверить
Любопытно, с чего Вы взяли, что они не поверят?
цитата:
и я не знаю кто мне поможет...
Поможет в чем?
психолог онлайн
Добрый день. Как вы поняли, что у вас аутизм? Какие у вас отношения с родными, что вы хотите скрывать от них ваше состояние?
В чём будет для вас помощь?
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Здравствуйте. Аутизм это диагноз. В Украине его имеет право поставить только врач-психиатр. Вы обращались к нему?
психолог онлайн
Диагноз аутизм ставит врач. Вы были на консультации?
В чем конкретно вам нужна помощь от родных?
Дополнение от автора
Мне 19 лет, и про аутизм я много стала читать только заметила что многое сходится... Я знаю что только специалист может определить или поставить диагноз, но я боюсь что если я обращусь к нему мне могут поставить неправильный диагноз или напичкать таблетками... Родителям я не хочу розказивать ето, так как почти год назад я узнала что у меня дислексия, мне не хотели верить и поддержки не было почти, я ето трудно пережила, у меня была затяжная депрессия... Сейчас у меня нет депрессии, но часто я волнуюсь за что-то. Я могу сказать что у меня аутизм по таким симптомам:
В детстве играла в одиночку большую часть времени и у меня всегда должно было всё стоять в линейку сложено с великого до малого .
Очень любила собак и щитала их своими друзьями, понимала их .
В школе у меня не было друзей и я не могла понять почему, мальчики меня все обижали.
Потом я дружила с двумя мальчиками, мне с ними было легче общаться, девушки мне казались скучными немного и не понятными.
Ещё я не успевала за учёбой и не уловлювала суть поэтому я просто перестала учиться, интерес тоже пропал.
В старших классах я подружилась с одной девочкой, и многое копировать почала от девушек чтобы не отличаться.
Сейчас меня волнует что я часто не уловлюю контекст в разговорах, замечаю что не смотрю иногда в глаза при розговоре или слишком настойчиво смотрю, заниженная самооценка, не люблю носить всякую женскую одежду неудобную и туфли, всегда в спортивном и удобном, не знаю как правильно общаться с парнями, я не особо женственная с ними а веду себя как друг, меня часто странной называют и не такой как все, выгляжу намного младше своего возраста и веду себя как-то по-детски, не умею лгать, часто люблю одиночество, если мне что-то сильно интересно я погружаюсь полностью в ето и могу даже не есть и не спать долго, с едой у меня тоже проблемы я 1.61 и важу где-то 42, могу просто забивать про еду .
Нащот звуков и чувствительности, я не люблю когда меня трогают, слышу то что другие не слышат, когда болею очень чувствительна к шуму стаю, если шуму много могу даже плакать. Ещё я очень талантливая творчески, знаю стихи на изуст по 40 и больше стовпчиков*, хорошо фотографирую, читаю стихи хорошо, знаю много фактов по некоторым темам, и т.д.
Ещё я слушаю много раз ту музыку которая мне нравится или могу смотреть одно и тоже видео много раз, не люблю перемены внезапные, и живу по ритуалом немного, образно мыслю и фотографическая память.
Ето только некоторые факты .
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
То, что вы перечислили, не аутизм. А если ставить диагнозы по интернету, то 90% болячек можно найти у себя. Все, что вы перечислили, думаю хорошо разбирается в работе с психотерапевтом. И скорее всего, речь будет идти о сепарации от родителей, заниженной самооценке, страхах, какой вы девушкой себя ощущаете, какие-то установки и убеждения переняли от родителей и тд.
Какие у вас отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
С кем сейчас вы живете?
Чем занимаетесь?
Есть ли друзья?
Чем наполнена ваша жизнь?
Дополнение от автора
Буду на українській писати. Чому ви вирішили що це не аутизм?
Саме так схоже поводять себе дівчата з аутизмом, це я не говорила детально, я вже півроку вивчаю цю тему і можу впевнено сказати що я відношусь до аутистичного спектору. З батьками відносини добрі але я не довіряю їм таке і не відчуваю привязаності. Батьки між собою спілкуються, тільки немає близькіх відносин, але і не конфліктів серйозних немає, мене це не зачіпає.
Живу з батьками і братами ,сестрами, з ними добре лажу.
Я працюю няньою але рідко вихожу на роботу, в церкві відповідаю за медіа служіння на підлітковому, співаю в хорі.
Друзів багато, спілкуюсь близько з
двома людьми.
Зараз я місяць не працюю по деяким причинам, ніде не навчаюсь, день вдома, ввечері часто зустріч з друзями чи служіння.
Да страхи у мене є , після депресії осадки лишились, а ще боюсь бути собою, бо я відлічаюсь від інших поведінкою та нестандартним образом мислення, люди це помічають, і боюсь показатись тупою* наприклад в математиці, табличку множення до цього часу не знаю( Дискалькулія) , також дислексія, дисграфія .
психолог онлайн
Зачем вам нужен диагноз аутизм?
Что он вам даст?
Дополнение от автора
Я б не хотіла щоб мені ставили діагноз лише тому щоб до мене було нормальне відношення, так як до цього в Україні відносяться не дуже добре, і не мають розуміння що це, та і я читала що це рахується як дитячий розлад.
Найперше я б хотіла щоб хтось мене зрозумів в моїх проблемах і допоміг мені з ними боротися, або розібратися. Я можу ігнорувати цей факт, але якщо стається якась ситуація схожа я знову страждаю, і закриваюсь тримаю в собі. Можливо якби мені б сказали що так в мене є аутизм, мене б більше розуміли і я б могла відповісти чому я так себе веду бо в мене аутизм, а не лінива, відставша чи страна. Для мене важливо щоб мене розуміли бо я дуже вразлива.
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Вам стоит обратиться к психотерапевту, чтобы разобраться в тех вопросах, которые вас беспокоят. На сайте это невозможно сделать.
Но диагноз все же ставит врач-психиатр
Дополнение от автора
Дякую що вислухали і дали пораду!
Всього вам найкращого!❤
психолог онлайн
Доброго вечора, Нана!
цитата:
Родителям я не хочу розказивать ето, так как почти год назад я узнала что у меня дислексия, мне не хотели верить и поддержки не было почти, я ето трудно пережила, у меня была затяжная депрессия... Сейчас у меня нет депрессии,
Діагноз "дипресія" дуже серйозний. Цей діагноз може встановити лише лікар - психіатр чи психотерапевт. Які ви бачили в себе симптоми? Чому Ви вирішили, що у Вас саме депресія? Батьки бачили Ваш стан? Як на нього реагували? Які у Вас відносини з батьками?
Нана, а тепер я попрошу Вас звернути увагу, на Ваші власні цитати:
цитата:
Живу з батьками і братами ,сестрами, з ними добре лажу.
цитата:
Я працюю няньою але рідко вихожу на роботу
цитата:
в церкві відповідаю за медіа служіння на підлітковому, співаю в хорі.
цитата:
Друзів багато, спілкуюсь близько з
двома людьми.
цитата:
ввечері часто зустріч з друзями чи служіння.
цитата:
Потом я дружила с двумя мальчиками,
цитата:
В старших классах я подружилась с одной девочкой
Зазвичай, людині з аутистичним спектром розвитку не потрібно особливо спілкуватися з іншими людьми. Друзі ій не потрібні. У Вас майже на протязі всього Вашого життя є спілкування і друзі. Більш того, Ви відповідаєте за медіа служіння і т.д.
Можливо, Ви просто інтроверт, у якого час від часу з'являється потреба побути наодинці з собо?
Так, у Вас є деякі проблеми:
цитата:
наприклад в математиці, табличку множення до цього часу не знаю( Дискалькулія) , також дислексія, дисграфія .
Можливо, ці проблеми є тому, що у Вас більш розвинена права півкуля мозку, яка музичні здібності, просторову орїєнтацію, уявлення?
Нана, зверніть увагу, я знову цитую Вас:
цитата:
Нема нічого страшного в тому, що Ви багато разів слухаєте одну й ту ж саму музику. Це говорить лише про те, що Ви творча талановита людина. Поділюсь з Вами секретом. У мене є улюблені книги і уліблені фільми (та й музика). І в мене також час від часу виникає потреба перечитувати, передивлюватись і переслуховувати.
Що ж стосується одягу:
цитата:
не люблю носить всякую женскую одежду неудобную и туфли, всегда в спортивном и удобном,
то це взагалі дрібниця. Кожна дівчина (жінка) одягаєтьс так, як ій зручно.
Як і колега, я б радила Вам звернутися з усим, що Вас турбує, до психолога. З приводу дискалькулії, дислексії та дисграфії непогано було б проконсультуватися з дефектологом.
Дополнение от автора
Які ви бачили в себе симптоми? Чому Ви вирішили, що у Вас саме депресія? Батьки бачили Ваш стан? Як на нього реагували? Які у Вас відносини з батьками?
Пам'ятаю що були проблеми зі сном, могла цілу ніч не спати, і весь час потім бути сонною, тривога велика була, радості та інтересу до життя втратила були думкі що я не хочу жити і зробити щось погане собі ( не зробила нічого лише томущо я вірю в Бога і це мене зупиняє), апетиту не було, їла один раз в день приблизно щоб погано не стало, мені було важко щось робити, сила втрачалася, головні болі, нікуди не хотіла виходити сиділа в темноті більшість часу та весь час плакала і думала що це кінець...
В сім'ї я не одна, батьки не знали що у мене депресія, я нікому не розказувала бо боялась що мене насварять і що я себе до такого довела, із-за того що я багато чого читаю , не довіряла...
Вони тільки бачили що я слабша, без настрою і не вимагали особо ніякої допомоги, жалкували, більше нічого не помічали, і я не розказувала.
Я з ними спілкуюсь но не довіряю такі теми , мені здається вони тільки серйозно до цього віднесуться коли їм це скаже психолог чи психотерапевт, а не я.
психолог онлайн
цитата:
Як довго все це тривало? Як минулося?
цитата:
мені здається вони тільки серйозно до цього віднесуться коли їм це скаже психолог чи психотерапевт, а не я.
Ви можете показати батькам цю переписку?
Дополнение от автора
Це тривало десь 2 місяці, до цього я просто стресовала, це закінчилось потрохи тим що після трьохденого табору для дітей, мене взяли в команду для роботи з підлітками, з командою я часто зустрічалась, здружилася і стала більш веселою і відкритою, я відчувала себе більш потрібною і відволікалась від того всього, за два місяці приблизно я наладила сон майже, хоча до цього часу працюю над самооцінкою і більш відкритою бути, успіхи є в цьому...
психолог онлайн
Виходить, що, скоріш за все, у Вас не було клінічної депресії в чистому вигляді. Депресія - це психічний розлад. За звичай депресія лікується медикаментозно.
Дополнение от автора
Я не можу точно сказати, але все що я описала це правда, і я важко від цього відходила... Забула уточнити що найбільше мені допомогла довіра Богові!
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Здравствуйте, Нана.
Вы сами вправе решать, кому сообщать и не сообщать информацию о своём ментальном здоровье и нейротипе. Даже если речь о близких родственниках, ведь чувство Вашего комфорта и безопасности - прежде всего.
Можно попробовать подготовить почву для того, чтобы быть услышанной, поговорить с близкими о расстройствах аутистического спектра, покидать ссылки на адекватную информацию по теме. И по их реакции понять, стоит ли прямо сейчас открываться, или пока рановато.
З.Ы. У меня самой официально диагностирован синдром Аспергера, так что шлю лучи поддержки. )
Дополнение от автора
Клас, спасибо! Я так по чучуть и делаю😁
психолог онлайн
цитата:
Клас, спасибо!
Всегда пожалуйста. )