Не можу забути колишнього
Доброго вечора. Розумію, що проблема поширена, але все ж хочеться виговоритися. Півроку тому розішлася з хлопцем (разом були 1,5 року) по своїй ініціативі, просто розуміла, що з цих відносин нічого не вийде, він мене взагалі не цінував, я його просто влаштовувала, як зручна дівчина.... При цьому разом ми навіть не жили, хоча я пропонувала. Він ніколи не казав, що любить, навіть у відповідь на моє. Тай в принципі було ясно, що не кохає, але я чомусь тягнула, надіялася може щось зміниться, бо просто не могла без нього, це були мої перші відносини.
І зараз я просто розбита і ображена на весь світ, чому він не припинив відносини, якщо не кохав!? Нащо було мене мучити?
Я думала з часом все мине, але стає тільки гірше. Тепер я взагалі не хочу відносин, боюся що знову буде теж саме.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
цитата:
Я думала з часом все мине, але стає тільки гірше.
Это происходит потому что Вы еще не отгоревали потерю -
цитата:
Півроку тому розішлася з хлопцем
В норме такой процесс занимает до 1 года.
Поэтому остается только ждать, что время вылечит.
цитата:
Тепер я взагалі не хочу відносин, боюся що знову буде теж саме.
Или работать с психологом, если хотите убрать страхи и построить новые отношения.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
Прийміть мої співчуття. Те, що Ви переживаєте зараз і в цілому Ваш стан після припинення стосунків природнє явище. Проте питання ставите, мов би, до бога, начебто він знає справжню відповідь. Насправді він не знає. І, напевно, той хлопець досконало не знає. І не варто себе мучити цими питаннями. Краще звернути увагу на себе.
От вище зазначили
цитата:
Півроку тому розішлася з хлопцем (разом були 1,5 року) по своїй ініціативі, просто розуміла, що з цих відносин нічого не вийде, він мене взагалі не цінував, я його просто влаштовувала, як зручна дівчина....
Тобто все прекрасно зрозуміли і прочитали - йому було просто зручно з Вами, у відносин немає майбутнього і т.ін. Значить, доросле адекватне сприймання у Вас було. Прийняли рішення самі, на користь собі. То що ж зламалось потім? Чого не вистачило?
Можливо, оповив страх, буцімто нікому тепер не потрібні? А собі потрібні?
цитата:
Я думала з часом все мине, але стає тільки гірше.
Саме по собі навряд чи мине. Потрібно повернути собі вкладені в стосунки почуття, віднайти в середині те, на що можна спиратись. Зазвичай це власні цінності і переконання, гідність, повага до себе...
То що Ви робили, аби вийти зі стану розпачу?
З ким спілкувались? Хто міг би Вас підтримати?
цитата:
А це взагалі дуже поспішний висновок. І базується він скоріше не на поганих вчинках іншої людини, підгрунття формує слабка самооцінка, відсутність такого важливого явища, як самоцінність. Вважаю, над цим треба працювати. Краще з допомгою психолога. Раджу Вам - звертайтесь онлайн. Це єфективно.
психолог онлайн
Добрий день! Співчуваю!!!!! Що Вас приваблює у тих стосунках? За чим сумуєте?
психолог онлайн
Добрий день, nik5d3.
Дуже Вам співчуваю, помітно, що Ви емоційно не перерожили криву втрати, тому Вам важко відпустити ці стосунки.
цитата:
Що особисто Вам дасть відповідь на це запитання? Тут скоріше питання в наступному - чому Ви ішли у стосунки, де Вас не кохають, не цінують і намагалися заслужити любов, там де її Вам не хотіли давати? Це вже запит на індивідуальну психотерапію.
цитата:
Я думала з часом все мине, але стає тільки гірше.
На жаль, зцілює не час, а контакт і розділення переживань з іншими.
цитата:
Так, зараз Ви відчуваєте, що не хочете, адже Ви не відгорювали попередні стосунки і це нормально. Водночас, якась частина Вас хоче вже це відпустити, тому звернулася сюди. Щодо страху, що це може повторитися, то тут також важлива індивідуальна робота - це не повториться, якщо Ви не дозволятимете до себе таке ставлення, цінуватимете себе і не йтимете в стосунки, які не маютть взаємності.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
В таких ситуаціях варто відокремити свої висновки, які базуються на аналізі реального стану речей, від ілюзій, які виникають.
В реальності хлопець Вас не поважав, не цінував ваші стосунки. І навіть якщо він і сам цього не розумів, такі стосунки дійсно не могли мати гарного продовження.
І ваш мудрий та сильний вчинок щодо розірвання цих стосунків, заслуговує поваги.
А от що стосується ілюзій- тут варто було б розібратися, на чому вони базуються.
Ваш страх бути непотрібною може мати в основі невпевненість в собі.
Тут можна проаналізувати як ваше ставлення до себе (яке формувалося завдяки ставлення батьків до Вас), так і ваші стосунки- має сенс віднайти ті моменти, в яких Вы погоджувалися на те, на що не хотіли, знайти причини цього, і пошукати інші шляхи, а як можна було б вчинити.
Бо якщо Ви залишитись зі своїми звичними способами взаємодії, та з таким же ставленням до себе, то і в наступних стосунках можете мати подібний результат.
А от якщо "зробити висновки " , змінити ставлення до Себе та зрозуміти як Ви готові інакше діяти в ситуаціях, в яких не мали рішень, то й стосунки вже будуть геть іншими.
психолог онлайн
Проживание любой утраты требует не только времени, но и прохождения определенных стадий проживания чувств. Вы, скорее всего, не прошли эти стадии, не прожили чувства, потому и не удается жить дальше, строить отношения и отпустить прошлое.
Я бы рекомендовала вам поработать с психологом на эту тему, чтобы иметь ресурс и желание двигаться дальше.
На терапии вы сможете прожить переживания, разобраться в том, как и почему происходили именно такие отношения, такой мужчина, сделать вывода на будущее, чтобы не наступать на те же грабли снова.
Тогда сможете и прошлое отпустить, и будущее начать строить