Як пережити зраду.
Добрий день, допоможіть будь-ласка пережити цей стан. Я заміжня 11 років, з чоловіком стосунки погіршилися більше року тому. Спочатку причиною проблем було відношення його батьків до мене, я дуже ображатися, що він мене не може захистити, а для нього це не було проблемою. Він перестав зі мною говорити 4 місяці тому, всі мої спроби вирішити проблеми були марними, я ніби говорю в пустоту, в нього все добре , то я вигадую. Він уваги на мене не звертав, взагалі. І от в суботу, до мене підходить людина і розповідає, що в нього є коханка і то давненько, що їх багато було, але зараз постійна і в мене голові вся картинка склалася, хоч він і каже, що то не правда, але як тоді пояснити його поведінку. Після звинувачення став ідеальним, виявляється він весь цей час мене чув і розумів мої потреби. Доказів я не знайшла, і розумію що докази мені і не треба і так все зрозуміло, але я не можу заспокоїтися не побачивши чи не почувши підтвердження. Допоможіть якось розібратися, пережити цей стан. Я так довіряли цій людині в мені ніби дві особистості зараз я така зла, коли його немає поряд , а коли є ще й таки уважний, люблячий ну пря мрія я перестаю вірити в очевидне. Можливо тому мені і потрібні докази, щоб остаточно у все це повірити?
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
цитата:
Можливо тому мені і потрібні докази, щоб остаточно у все це повірити?
Вы уверены, что это Вам нужно?
Если Вы найдете доказательства, то будете вынуждены брать ответственность на себя и принимать решение.
Судя же по тому, что Ваш муж отрицает наличие любовницы и
цитата:
став ідеальним
следовательно, уходить из семьи он не собирается.
Чего же Вы тогда хотите добиться этими "доказательствами"?
психолог онлайн
Вы в данной ситуации чего хотите - остаться с мужем, простив измены, либо разойтись с ним, пережить предательство и жить дальше?
Моя статья про то, как пережить измену
https://upsihologa.com.ua/izmena---prostit--uyti--ostatsya----kak-12zhemchug.html
Дополнение от автора
Жити разом дуже складно стало для мене. Хочу розлучитися, якось це пережити, якось пояснити дитині. Я сама не розумію для чого мені докази, але без них дуже складно прийняти рішення.
психолог онлайн
цитата:
Хочу розлучитися
Вас не устраивают отношения с ним? Вы и раньше хотели разводиться?
Если это так, то доказательства Вам тогда никакие не нужны.
А вот если Вас все устраивало и тут
цитата:
підходить людина і розповідає
то зачем тогда принимать скоропалительные решения.
А если вообще никакой любовницы и нет, а Вы разведетесь?
Дополнение от автора
Так і до цього планувала розлучитися, я довго пробувала зберегти сім'ю, я працювала з психологом і ніяк не розуміла чому він мене не чує, чому ігнорує. Шукала причини в собі, що ж я роблю не так. А докази, я так розумію мені потрібні, щоб перекласти на нього відповідальність за зруйнований шлюб і якось виправдати себе перед дитиною. І напевно помсти хочу, незнаю, мені хочеться, щоб і йому було так само боляче. А коханка точно є, я в цьому на 99% впевнена.
психолог онлайн
цитата:
А докази, я так розумію мені потрібні, щоб перекласти на нього відповідальність за зруйнований шлюб і якось виправдати себе перед дитиною.
Вважаю це досить природнім бажанням, притаманним людям, яких зрадили. Дехто ще й помститись намагається, аби виплеснути назовні свій гнів і образу, які не вгамовуються іншим шляхом.
От тільки питання - чи допоможе цей шлях зберегти себе, не перекинути образу з винуватця на усіх інших? Чи не завадить розібратись в собі, щоби усвідомити, в чому помилялись, чому були такою довірливою і намагались зберегти те, що не варто було зберігати?..
Як вважаєте, готові Ви провести аналіз свого способу побудови стосунків з чоловіком? Побачити свою роль і свій внесок в те, що сталося? Не задля докорів собі, а для виправлення отих хибних уяв і поглядів, котрі призвели до глибокї кризи.
психолог онлайн
Вам стоит поработать с психологом на тему вины перед ребёнком и тем, что вам не нужно перекладывать ответственность за развод на мужа. Ответственность у каждого из вас своя. Вы имеете права хотеть развестись с мужем даж если измены нет. И ребёнку придётся это принять. Вы ни в чем не виноваты.
Как долго вы работали с психологом?
Почему перестали?
К каким выводам/результатам пришли?
Дополнение от автора
Дуже дякую всім за відповіді.
В нас були конфлікти, і чоловік казав, що я все дуже гостро сприймала, тому і пішла до психолога, зрозуміти чи правильно я реагую, чи правильно виставляю кордони. Тому, що конфлікти були через те, що його батьки дуже лізуть в наше життя, не дотримуються особистих кордонів, принижують мене, а я весь час прошу чоловіка захистити мене від цього всього. Я попрацювала з психологом і зрозуміла, що в мене все добре з власнтми кордонами і нормальне бажання захисту. Я тільки з того стану вийшла і тут коханка. І я зрозуміла причину тих скандалів, відсутність його в житті сім'ї, я зрозуміла, що просто все мусила взяти на себе бо він не хоче брати за все відповідальність. Йому і так добре. Але дуже влинуло, те що став ну прям ідеальним, от в один момент почув і зробив все те, що я просила протягом останнього року, і я не можу зрозуміти для чого.
А докази ще потрібні, бо його мама на мене кричала(при ньому, а він сидів мовчав), що я не вдяна, він ідеальний і я маю бути всім за це вдячна.
психолог онлайн
Из того, что вы пишите, то похоже не все ок с границами и умением их защищать. Как и не все ок с вашей самооценкой и ощущением себя взрослой.
Иначе вы бы не собирали доказательства для свекрови.
Ей надо - пусть она собирает. Зачем вам что-то ей доказывать? Вы имеете право развестись даже если муж трижды будет идеальным. И имеете право никому ничего не доказывать
Дополнение от автора
Я це розумію, все розумію, але емоції беруть верх. Я приймаю те, що я винна і розумію.
Дополнение от автора
Той обман пробачити не можу, ну ж не в тому була справа, а в коханці.
психолог онлайн
А в чем вы виноваты?
психолог онлайн
Доброго, Lili!
Відповідальними за відносини завжди є обидві сторони. Тому слід розділити відповідальність - щось взяти на себе, а щось віддати чоловікові. Це один момент роботи.
Далі, слід попрацювати над образами та почуттями, які Ви не змогли проявити в тій формі, в якій хотілося. Це стосується і чоловіка, і свекрухи, і коханки.
Третім напрямком роботи я бачу чітке прийняття рішення на розлучення.
А четвертим пунктом - донесення свого рішення до дитини і формування майбутніх сімейних відносин без прямої присутності батька в родині - варто психологічно підготувати дитину до цього.
Очевидно, що без допомоги спеціаліста Вам буде важко все це виконати.
Тому, зараз робота з психологом Вам потрібна не менше, якщо не більше, ніж тоді.
психолог онлайн
цитата:
але емоції беруть верх
Да, эмоций у Вас сейчас очень много.
И они мешают Вам разобраться с тем, чего же Вы хотите на самом деле - развестись или сохранить семью.
От этого будет зависеть дальнейшая стратегия и тактика Вашего поведения.
А чувство вины, обида, жажда мести и битва за справедливость, в любом случае, будут только мешать Вам. Поэтому с этим надо что-то делать. А потом уже принимать решение.
психолог онлайн
цитата:
Я це розумію, все розумію, але емоції беруть верх.
Які саме емоції, назвати можете?
цитата:
Я приймаю те, що я винна і розумію.
А це навіщо? Якось незрозуміло, в чому полягає Ваша провина?
цитата:
Навряд чи в коханці. Це Ваш чоловік не знайшов в собі сили і бажання вирішувати проблемні питання з повагою до Вас і разом з Вами. Тобто він свідомо обрав іншу жінку.
Дополнение от автора
Дуже дякую всім за відповіді, трохи прийду в себе і почну роботу з психологом.