Бісять знайомі закордоном
Добрий день! Останнім часом все частіше помічаю своє раздратування на знайомих, що виїхали за кордон. В принципі, я нічого проти них не маю, виїхати це було їх рішення, мене скоріше дратують їх пости про те, як їм там класно живеться і фотки біля моря в купальниках, наче вони не біжали від війни, а приїхали на якийсь курорт відпочивати. Іноді є відчуття, що ще трохи і вони додадуть до своїх фото підпис: " Не хвилюйтеся, в нас прибій звучить гучніше від ваших сирен в Україні " Мені здається не доречним робити таки пости під час війни, хоч і розумію, що це їх право. Сама я за кордоном не збираюся, бо хочеться бути разом із чоловіком. Ми живемо у Вінниці, і порівняно з Харковом чи Маріуполем, у нас відносно безпечне місто, та нещодавно сталася жахлива трагедія. Після цього трохи моторошно засинати, і кожна сирена лякає. Насправді, думаю якийсь частині мене теж хотілося би бути за кордоном та у безпеці, як ці знайомі, та я зробила інший вибір. Таких знайомих в мене настільки багато, що такі пости бачу щодня, по декілька раз на день. Як навчитися спокійніше реагувати на таких знайомих і не дратуватися?
Питання від: ; Вік: 29
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Многие, кто выехал заграницу, не только у моря позволяют себе отдыхать, но и сталкиваются с массой проблем - адаптация это всегда тяжело (чужая культура, язык, менталитет, особенности той же медицины и тп). А уж тем более адаптация не по своей воле это нааамного сложнее.
Возможно то море или что-то подобное это единственное, что людей как-то поддерживает на плаву.
А кроме того, замечайте и то, что вы свой выбор делаете и платите за него свою цену, как и те люди, сделав выбор уехать, платят свою цену - не только сложности адаптации, но и расставание с близкими.
Признавайте свое чувство зависти, оно нормально. И каждый раз напоминайте себе, что это ваш выбор и ваша воля. Вы всегда можете поменять его и уехать.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрый день!
"Насправді, думаю якийсь частині мене теж хотілося би бути за кордоном та у безпеці, як ці знайомі, та я зробила інший вибір. Таких знайомих в мене настільки багато, що такі пости бачу щодня, по декілька раз на день. Як навчитися спокійніше реагувати на таких знайомих і не дратуватися ?"
Чувство раздражения может говорить о неудовлетворенной потребности, например в безопасности, или в отдыхе и расслаблении.
Может вы пока не позволяете себе дать право на отдых и запрещаете показывать свои фото?
Здесь может быть конфликт между хочу и запретом на это хочу.
Как только вы договоритесь с собой и разрешите свои хочу, реакция станет спокойнее.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день!
Щоб спокійніше реагувати на таких знайомих і не дратуватися треба насамперед навчитися приймати інший вибір у людей та взагалі інших людей як таких.
Можливо в Вашій родині було заведено правило, за яким "тільки ми (або я) живемо правильно, а інші - ні" і було прийнятним засуджувати та критикувати інших. Це і може бути причиною Ваших реакцій.
Є сенс з цим попрацювати. Бажано з психологом на терапії.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Як навчитися спокійніше реагувати на таких знайомих і не дратуватися?
Особливо безбашенних можна в бан. Чому не користаєтесь такою можливістю?
А насправді, погоджуюсь з Павлом Леонідовичем - спершу потрібно із собою розібратись. З'ясувати, звідки походить та особливість не сприймати спосіб життя інших, начебто вони не мають права діяти так, як діють.
Зізнаюся перед Вами, що подібно до Вас сприймаю веселощі втікачів за кордон, виставлені у ФБ. Думаю, ну добре - знайшли можливість відволіктись, опинились у безпеці, перебуваєте у гарному місці з чудовим краєвидом, то навіщо цим вихвалятись надміру щодня?!
А потім міркую собі - еге ж, чоловіче, в тебе є справи вижливіше. Займись краще ними. І мене відпускає. Чесно кажучи, вже давно відпустило. Сам підняв значущість тих випадків, сам і опустив.
А як у Вас - чи є бажання направляти свою увагу і разом з нею енергію на корисні справи?