Депресія
Почуваю себе недобре. Все розпочалося від початку війни. Переживання, стрес. Стан став такий, що постійна втома, стан постійного недосипання, незалежно від того, скільки годин сплю. Подавлений стан, не можу і виплеснути емоції, навпаки мовчання. Нічого не хочеться, ніщо не радує, ні з ким не хочеться спілкуватися, я віддалилася від людей, в тому числі і на роботі . Багато часу проводжу сама. Знаю, що це погано, що я сама віддалилася від людей, я не хочу так, але так в мене виходить. Може вони думають, що я не хочу з ними спілкуватися, чи стала високомірною, але це не так. Причина- подавлений стан. Коли я в компанії людей, я трішки посиджу і я одразу втомлююся з ними, починаю зівати. Мене нічого не радує, ні моя робота, ні гроші, ні любов. Живу по течії. І хлопець в мене є, але і любов не приносить мені радощів. Мені з ним непогано, але.. Він як емоційна розрядка.
Дорогі мої психологи, скажіть, будь ласка, що зі мною і як мені вийти з цього стану?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Ольга Владимировна Паничева
Наталія Крилова
Добрый день!
Скажите, есть ли у Вас возможность получить сейчас консультацию у врача психиатра и, возможно, медикаментозную поддержку? Депрессия -это серьезное психическое заболевание и диагноз может поставить только врач психиатр. Возможно, что сейчас у Вас тяжелое эмоциональное состояние, связанное с войной. Скажите, как Вы себя чувствовали до войны? Ваши близкие знают о Вашем состоянии? Вы можете получит у них сейчас поддержку? Я бы Вам также рекомендовала помимо консультации у врача психиатра также пройти терапию у специалиста. Вы можете также обратиться в какой-то волонтерский центр у Вас в городе и получить психологическую помощь, если нет возможности работать индивидуально
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ольга Владимировна Головченко
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
Бывало ли у Вас что-то похожее до войны?
Какие у Вас были способы справляться со стрессом до войны?
Как устроен Ваш день? Вы работаете? Есть ли у Вас физическая активность?
Пожалуйста, обратитесь за консультацией к врачу-психиатру, ваше состояние похоже на депрессию, но точно Вам сможет сказать только врач.
консультация психолога
Наталия Павловна Венглинская
Ольга Владимировна Головченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня ! Можливо, у вас депресія чи посттравматичний розлад. Ці стани потребують професійної допомоги. Звертайтеся до психолога/психотерапевта на індивідуальну консультацію. Якщо ж потрібна медикаментозна підтримка, то також не завадить консультація лікаря-психіатра.
Доповнення від автора
Мені би хотілося вийти з цього стану самій, без медикаментозної терапії, слідуючи вашим настановам.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталія Крилова
Иногда бывает так, что без медикаментозной поддержки сложно. Вам лучше проконсультироваться с врачом психиатром и он сможет оценить реально Ваше состояние. Вы можете озвучить ему все свои опасения и он назначит Вам какие-то успокоительные препараты. Не всегда в остром состоянии человек может реально оценить свое самочувствие. Это хорошо, что Вы осознаете это и пытаетесь помочь себе
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
"Мені би хотілося вийти з цього стану самій, без медикаментозної терапії, слідуючи вашим настановам."
Ваш стан не можна змінити за допомогою настанов на форумі.
По перше треба виключити психічний розлад або захворювання, для цього необхідно відвідати лікаря.
Потім вибрати собі психолога і починати індивідуальну терапію.