У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Заплуталась

Я заплуталась,в мене є хлопець, ми разом майже рік,але в глибині душі я впевнена що ми розійдемся, і також в середині бореться відчуття що це ж моя рідна людина.Він мені не підходить тому що ,з ним я відчуваю себе жінкою ,яка все рішає, а він більшість речей питається в мене, він мені задає так багато питань ніби я його мамка,любознательний, як мала дитина,іноді дитячий.Я в розпачі я знаю шо ми не будемо разом, але в одночас така прив‘язана до нього, це вже звичка, я не назву це коханням.Я не уявляю яким може бути життя без нього але точно знаю шо мої погляди на життя не збігаються з його.Я хочу подорожувати, купити будиночок на колесах і так кататись по світу, він же повна протилежність творчої людини, дуже багато усміхається, радується але це більш як дурачок ніж мужчина.Я картаю себе шо не сприймаю його як мужика, багато працювала над собою з цього приводу, але ніяк і все…хоч я також не ідеальна(Питання: Я знаю шо ми не будемо разом, але на даний момент хотіла б ше трошки з ним побути, це як…відтягнути час розставання…але з іншого боку потім ми будемо жити разом і тоді розставання буде ше болючіший для нас…Я так ніби його люблю, але розумію шо цим самим заганяю себе в його рамки, бо я хочу зовсім іншого і він так само, це дуже робить боляче, і на компроміс тут не підеш бо я поки молода вижиматиму максимум, вибачте звичайно ж але в таких речах компроміс буде поганою порадою))
Питання від: ; Вік: 20

Знайдіть психолога в Україні: психолог Київ, психолог Дніпро, психолог Одеса, психолог Харків, психолог Львів та інші регіони України або онлайн.


психолог онлайн
Добрий день. В чому вбачаєте допомогу від психологів сайту?

👍 радити психолога:

10-08-2022 01:28:23Доповнення від автора
Я почуваюсь скверно, ситуація заплутана, іноді так важко описати свої емоції…я так,ніби в підвішеному стані, чи варто слухати серце, я не вірю в себе, думаю шо без нього нічого не получиться, моя самооцінка низька як рівень дна в океані, але водночас парадокс з ним вона дуже висока,та така шо я розказую йому шо робити.Запрост такий…Моя душа кричить мені про те, шо я хочу бути одна, купити машину і поїхати в одиноку подорож в якісь далекі країни, шоб мене нічого не прив‘язувало тут ,вдома, і я вірю в те шо в цій моїй дорозі я отримаю те шо мені дуже потрібно і аж тоді зумію будувати стабільні і урівноважені стосунки, тільки тоді, коли здійсню свою мрію, а зараз я не можу будувати такі стосунки з ним… чи є в моїх словах шось логічне з психологічної точки зору?)


психолог онлайн
цитата:

чи є в моїх словах шось логічне з психологічної точки зору?)

Я не знаю, яку ви шукаєте логіку у ваших словах, із того, що ви пишете, зрозуміло, що у вас є мрія подорожувати наодинці, не готові до стосунків, здається вас це обмежує.
Можете ще раз уточнити, в чому саме ви зарлуталися, та яку допомогу очікуєте від психологів сайту?

👍 радити психолога:

Виберіть психолога для консультування з приводу перепадів настрою, збудливості чи роздратованості, гніву, провини тощо

10-08-2022 01:38:54Доповнення від автора
Так вірно, мене стосунки обмежують, як бути в такому випадку?
Коли ти прив‘язана до людини, тебе це обмежує, але також і не можеш розійтися, бо звикла і здається любиш, і так само хочеш не того життя, яке він тобі дає а іншого Як бути?


психолог онлайн
цитата:

Як бути?

Можливо тут проблема вашого вибору.
СКІЛЬКИ ви в стосунках з хлопцем? Чи є можливість говорити з ним про ваші переживання? Як ви розумієте, що хлопець вас любить, і заради чого ви маєте з ним залишатися?

👍 радити психолога:

10-08-2022 01:55:38Доповнення від автора
В стосунках ми вже 8 місяців.
Я знаю як сильно я розчарую його хороших батьків якшо піду від нього.Я знаю який він ранимий, він це ледве переживе.
Мені здається шо завдяки мені він взагалі рухається вперед по житті, він захотів переїхати бо я не змогла сидіти вже дома, сам він би на це не пішов.Все робить заради мене, тобто робить все,щоб я не пішла, він дуже боїться мене втратити.
Турбується, оплачує завжди за мене рахунки в кафе, і в магазинах інколи, відвозить, привозить куди треба, розцміючий дуже,з ним можна поговорити про все.
Але був один момент, у нас були проблеми з сексом, і я сказала шо треба піти до сексолога.( в той період я не розуміла чому мені сексу не хочеться взагалі, і зараз але я вже з цим працюю) і він каже, ну Якшо нам сексолог не допоможе, то я вже не знаю, станеться тоді те чого ми обоє не хочемо


психолог онлайн
цитата:

з ним можна поговорити про все.

Прекрасно. Ви говорили з ним про те, що ви тут намагаєтеся вирішити?
цитата:

Але був один момент, у нас були проблеми з сексом

Які саме проблеми?
цитата:

він каже, ну Якшо нам сексолог не допоможе, то я вже не знаю, станеться тоді те чого ми обоє не хочемо

Чого саме ви обоє не хочете?
цитата:

знаю як сильно я розчарую його хороших батьків якшо піду від нього.Я знаю який він ранимий, він це ледве переживе.

Здається ви в залежності від прихильності хлопця і його батьків.

👍 радити психолога:

10-08-2022 02:09:16Доповнення від автора
Це дуже дивно, але насправді ні, я навіть хочу шоб він любив мене менше,а до батьків я стараюсь ходити як омога рідше.Але не заперечую шо коли він веде себе не так гарно як завжди, то я починаю в середині бунтувати.
Проблеми з сексом, то було те,що я не хотіла його взагалі, сексу з хлопцем, просто він як хлопець мене не збуджував, потім я вирішила тренувати сексуальну енергію і все проходить.

Поки що ні,не говорила з ним про це, думаю скоро поговорити.
Але я боюсь шо за всім цим приховується найгірше,те,що він просто мені не підходить, не мій тип, є багато речей,які я не можу в ньому прийняти.і ця думка мене лякає


психолог онлайн
цитата:

Проблеми з сексом, то було те,що я не хотіла його взагалі, сексу з хлопцем, просто він як хлопець мене не збуджував, потім я вирішила тренувати сексуальну енергію і все проходить

Не зовсім розумію, що значить "тренувати сексуальну енергію", але чую, що хлопець вас не збуджує. Цікаво, а як було спочатку? Чим він вас зацікавив?
цитата:

Але я боюсь шо за всім цим приховується найгірше,те,що він просто мені не підходить, не мій тип, є багато речей,які я не можу в ньому прийняти.і ця думка мене лякає

Можливо вам треба набратися сміливості і подивитися вашому страхові "у очі"?
Як мінімум ви зможете більше розуміти свої потреби.

Чи допомагає вам наша розмова розплутуватися?

👍 радити психолога:

10-08-2022 02:27:17Доповнення від автора
Достатньо допомагає, спасибі вам))
З самого початку в мене було просто бажання сексу, потім якось все так закрутилось шо ми почали зустрічатись, а потім і ось ці проблеми.
Я не можу вам сказати чи взагалі я любила його…Я з часом просто звикла до нього, старалась його поважати.
Коли я дивлюся страху в очі то розумію шо якшо ми розійдемся це буде повна катастрофа і винна в ній буду я, тому що не зробила це на самому початку, хоч знала в глибині душі шо він мені не підходить, мені так встидно визнати ,шо я так сильно помилилась, і своєю інфантильністю погублю психіку хлопця, нанесу йому рану, шо краще я буду старатись кожного дня полюбити його


психолог онлайн
цитата:

і своєю інфантильністю погублю психіку хлопця, нанесу йому рану,

Слухайте, де ви навчилися так не мати право на помилку та брати відповідальність за почуття /рішення іншої людини!?
цитата:

краще я буду старатись кожного дня полюбити його

Як гадаєте, це допоможе?
цитата:

Я не можу вам сказати чи взагалі я любила його…

Мені здається, що було б чудово, як би ви самі для себе в цьому розібралися.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
цитата:

шо краще я буду старатись кожного дня полюбити його

Вы думаете, что молодой человек оценит эту Вашу жертву?
цитата:

Коли я дивлюся страху в очі... винна в ній буду я... мені так встидно...

Проработайте с психологом свои страхи и чувство вины и живите в свое удовольствие, так как хотите.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
1
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброгоранку

"Коли ти прив‘язана до людини, тебе це обмежує, але також і не можеш розійтися, бо звикла і здається любиш, і так само хочеш не того життя, яке він тобі дає а іншого Як бути?"

Ви описуєте ознаки присутнього в вас внутрішнього конфлікту.
Це там де є конфлікт між Хочу і Можу або Повинна(Зобов'язана).
Такий конфлікт є невротичним.
Його основою є ваше почуття провини та страху, якщо ваше Хочу буде задоволене.
Як бути? Знайти на сайті психолога і починати індивідуальну терапію.

"мені так встидно визнати ,шо я так сильно помилилась, і своєю інфантильністю погублю психіку хлопця, нанесу йому рану, шо краще я буду старатись кожного дня полюбити його"

Почуття сорому говорить, що у вас табу на задоволення.Ви собі їх не можете дозволити . Ваше бажання взяти відповідальність за почуття та дії іншої людини це не про інфантильність, а про гіпервідповідальність.

"Я знаю як сильно я розчарую його хороших батьків якшо піду від нього.Я знаю який він ранимий, він це ледве переживе.
Мені здається шо завдяки мені він взагалі рухається вперед по житті, він захотів переїхати бо я не змогла сидіти вже дома, сам він би на це не пішов."

Скоріше за все ці невротичні стосунки задовольняють дуже велику вашу потребу.
Я можу пофантазувати- це потреба бути потрібною хорошою дівчинкою.



👍 радити психолога:


психолог онлайн
Доброе утро!
Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально к специалисту и разобраться с собой. Не совсем понятно, почему Вы должны быть с ним похожи. Откуда эта идея купить дом на колёсах и ездить по миру? Возможно, что у него другие планы и он Вас как-то возвращает на землю ? Возможно, что Вы говорите о своей ранимости, если разойдётесь с ним?

Ответ отредактирован автором 10-08-2022 09:19:50


👍 радити психолога:


психолог онлайн
Доброго ранку, Марино!
цитата:

Я так ніби його люблю, але розумію шо цим самим заганяю себе в його рамки, бо я хочу зовсім іншого і він так само, це дуже робить боляче, і на компроміс тут не підеш бо я поки молода вижиматиму максимум

Якби млодість знала, якби старість могла - існує таке, колись доволі популярне прислів'я. Про що, власне, воно - як думаєте?

Гадаю, що певною мірою про Вас. Саме так, бо Ви - молода людина, яка тільки набирає життєвого досвіду, ще не дуже добре знає сама себе (і це природньо), яка експериментує, перевіряючи власні погляди і уявлення з тим, що пропонує світ (в данному випадку хлопець).
Що я хочу сказати? Не тікайте від себе. Від своїх бажань. Робіть висновки. Замислюйтесь, наскількі можливо пристосовувати свої мрії та бажання до способу життя партнера і залишатись при цьому задоволенною?
Щодо помилок, то я ще на бачив живої людини, якій би вдалося їх уникнути взагалі.
цитата:

він же повна протилежність творчої людини, дуже багато усміхається, радується але це більш як дурачок ніж мужчина.

То про який секс з хлопцем, який поводить себе як дурачок, може йти мова?
цитата:

Я картаю себе шо не сприймаю його як мужика, багато працювала над собою з цього приводу, але ніяк і все…

Це ж не від Вас однієї залежить, хоч як Ви там себе не примушуєте.
До речі, картати себе навіщо? Звідки це прагнення карати себе за свій же вибір, не поважати цей вибір? І, якщо цей вибір був помилковим (що з'ясувалось згодом), то чому б не виправити помилку?
Однак Вас стримують вельми серйозні причини - страхи, почуття провини, бажання рятувати, невпенність в собі, хибні уяви про стосунки чоловіка та жінки.

Правда, добре те, що Ви звернулись із своїм питанням сюди. Теперь з'вився шанс розплутати складні вузли Ваших думок і прагнень.

👍 радити психолога:

10-08-2022 11:24:53Доповнення від автора
« Не совсем понятно, почему Вы должны быть с ним похожи.»
А як інакше?
Откуда эта идея купить дом на колёсах и ездить по миру? Возможно, что у него другие планы и он Вас как-то возвращает на Землю?»
Мабуть так, але і я вважаю шо маю право на подібну мрію, для мене це ідеал, хіба це погано?

10-08-2022 11:30:30Доповнення від автора
Доброго дня Ірино)!
«Ви описуєте ознаки присутнього в вас внутрішнього конфлікту. Це там де є конфлікт між Хочу і Можу або Повинна(Зобов'язана). Такий конфлікт є невротичним. Його основою є ваше почуття провини та страху, якщо ваше Хочу буде задоволене.»
Так ви абсолютно праві, почуття провини гризе дуже часто, так як моя мама часто в мене його викликала ,що б легше керувалось))
Але я не ображена на неї, до слова))
І про гіпервідповідальність ви також праві, і з цим я не знаю як впоратись…

10-08-2022 11:36:52Доповнення від автора
Володимир ось це от правда…про молодість і старість, буду старатись приймати свій вибір і помилки…
Але як бути з тим шо мені в ньому не подобається, душа каже розходитись, а мозок каже підлатати те що не підходить і бути разом шоб не ранити тим шо розійдемся…
Але сказати «або ти перестаєш постійно жартувати і вести себе як мала дитина і стаєш зрілим мужиком,або ми розходимся…» Так же ж тоже не можливо сказати…?
Мені не підходять деякі його риси і поведінка ,які для мене дуже важливі, і чи потрібно розходитись через це?


психолог онлайн
цитата:

Але як бути з тим шо мені в ньому не подобається, душа каже розходитись, а мозок каже підлатати те що не підходить і бути разом шоб не ранити тим шо розійдемся…

Людину, яку люблять, або сприймають такою, як вона э - зі всіма особливостями, тобто в цілому, або не сприймають взагалі. Звісно, це стосується не дрібчниочк, а принципових речей, як то - вірність, спільні погляди на життя, чесність й таке інше. Сюди ж входить статевий потяг. Його відсутність не можна нічим компенсувати, хоч би як не намагався...
цитата:

Але сказати «або ти перестаєш постійно жартувати і вести себе як мала дитина і стаєш зрілим мужиком,або ми розходимся…»

Ви навели по суті ультиматум. Він, звичайно, ображає. А ви можете йти паралельними шляхами, не обов'язково спати разом і жити разом. Кожен робить вибір - розвиватись чи ні. Чим займатись? Чого прагнути? А час покаже. Можливо, ви занадто швидко зблизились, почали "лікуватись" один від одного. Хто зна...

👍 радити психолога:

10-08-2022 11:50:40Доповнення від автора
Так, я з вами погоджуюсь, людину або приймають або ні, і виправляти її це вже психологічне насилля…
І тут ви праві ми дуже і дуже швидко зблизились і мене це мучить вже дуже довго, я не встигла взяти для себе той,такий потрібний для мене час для пізнавання його, ми так ніби почали зустрічатись не пізнали один одного і почали вже жити як пара яка довго разом…а ось це я не знаю як виправити…попросити у нього перерву?


психолог онлайн
"Так ви абсолютно праві, почуття провини гризе дуже часто, так як моя мама часто в мене його викликала ,що б легше керувалось))
Але я не ображена на неї, до слова))
І про гіпервідповідальність ви також праві, і з цим я не знаю як впоратись"

Краще всього цю проблему опрацювати в індивідуальній терапії.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
цитата:

Так ви абсолютно праві, почуття провини гризе дуже часто, так як моя мама часто в мене його викликала ,що б легше керувалось))
Але я не ображена на неї, до слова))

Расскажите про свои отношения с родителями.
цитата:

я впевнена що ми розійдемся, і також в середині бореться відчуття що це ж моя рідна людина.Він мені не підходить тому що ,з ним я відчуваю себе жінкою ,яка все рішає, а він більшість речей питається в мене, він мені задає так багато питань ніби я його мамка,любознательний, як мала дитина,іноді дитячий.

Вы пишите, что он оказывает Вам реальную помощь, но есть какое внутренне чувство неудовлетворенности.
цитата:

Я не уявляю яким може бути життя без нього але точно знаю шо мої погляди на життя не збігаються з його.Я хочу подорожувати, купити будиночок на колесах і так кататись по світу, він же повна протилежність творчої людини, дуже багато усміхається, радується але це більш як дурачок ніж мужчина.

Скажите, а Вы не воспринимаете его поступки мужскими, а свои действия и желания детскими? В чем именно Вы думаете, что Вы можете выступать для него, как мать? Можете ли Вы сами прожить без этих отношений ?
цитата:

Я так ніби його люблю, але розумію шо цим самим заганяю себе в його рамки, бо я хочу зовсім іншого і він так само, це дуже робить боляче, і на компроміс тут не підеш бо я поки молода вижиматиму максимум, вибачте звичайно ж але в таких речах компроміс буде поганою порадою))

А Вы не думали о том, что Вы его в свои тоже загоняете? Если Вы знаете, что не хотите быть в отношениях и они не к чему Вас не приведут, то почему Вы в них?

👍 радити психолога:


психолог онлайн
цитата:

попросити у нього перерву?

Вам зручніше бути в ролі прохача?
Це всі можливі вариіанти?

👍 радити психолога:

10-08-2022 19:32:14Доповнення від автора
« Вам зручніше бути в ролі прохача? Це всі можливі вариіанти?»
Ні, це все ж такий також і моє право, але є відчуття шо проблемна в нашій парі тільки я, бо в нього все добре, він міняє для мене те шо не підходить і робить багато, навіть би не задумувався про розрив або перерву у відносинах, тут Я задумуюсь про таке, тому автоматично поганою виступаю я…Але я зрозуміла ваш посил)Поважати свої бажання, емоції, я постараюсь цю справу вирішити з ним,Дякую Вам Володими))


психолог онлайн
цитата:

Я задумуюсь про таке, тому автоматично поганою виступаю я…

Ви маєте право абсолютно на все. Важливо лише усвідомлювати, на що спираєтесь роблячи вибір? На які бажання і цінності? Можливо, застарілі і не актуальні страхи впливають на цей вибір...

👍 радити психолога:

Щоб запитати або відповісти, авторизируйтесь або пройдіть реєстрацію!
Автор питання не дозволив його обговорення. Заборона стосується порад від нефахівців. Відкриті для коментарів питання - тут.

Наші психологи

Схожі онлайн консультації

Психологічний аналіз творів

Рекомендуємо

От любви до ненависти - один шаг От любви до ненависти - один шаг

Почему самые близкие и любимые нам люди в один миг стают злейшими врагами? И почему ненависть ВСЕГДА идет после любви, а не наоборот?

Душевная боль: три урока для тех, кому сейчас тяжело Душевная боль: три урока для тех, кому сейчас тяжело

Душевная боль рано или поздно приходит к каждому из нас, нужно научиться сосуществовать с ней в этот непростой период. Как унять душевную боль? В период, когда нам отчаянно тяжело жить, нужно усиленно заботиться о себе.

Чувство вины. Семь основных форм вины. Чувство вины. Семь основных форм вины.

В детстве вас приучали к чувству вины взрослые, в особенности члены вашей семьи. Лелея чувство вины, вы ускользаете от ответственности. Отбывание приговора за воображаемую вину - невротическая привычка, от которой вам следует избавиться... Вина в

Что такое стыд Что такое стыд

Чем отличается стыд от вины? Откуда берется стыд? За стыдом, как правило, стоит сильная потребность...

О сочувствии. Как правильно сопереживать расстроенному человеку О сочувствии. Как правильно сопереживать расстроенному человеку

Я, как и каждый из нас, бывает, очень расстраиваюсь по различным поводам. Иногда причина понятна. А порой просто, как говорится, накопилось. И мне в первую очередь хочется очень простой вещи...

qr