Я вже більше два роки не працюю на попередній роботі,про те досі боюсь попепедню керівницю
1.Чи має право керівник на роботі погрожувати звільненням,своїм підлеглим та займатись булінгом по відношенню до співробітників(якщо вони виконують свої трудові обов'язки)
2.Я вже більше два роки не працюю на попередній роботі(банківська сфера),про те досі відчуваю страх,що попередня керівниця може нашкодити мені в житті.
Я довго відновлювалась після попередньої роботи(занижена самооцінка та інші наслідки) і ніби всі образи забула,про те ,як чую ,якісь новини про попередню роботу нападає страх.
Що робити ?
Питання від: ; Вік: 35
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Співчуваю Вам, але 1 питання: "Чи має право?" - це більше до юристів, а для психологів сам факт, що таке з Вами траплялось і наслідки для Вас: страхи, занижена самооцінка, тощо.
"Що робити?" - працювати з психологом, звичайно
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
1. В мене до Вас зустрічні запитання:"А чому з вами так можливо було вчиняти? Чому Ви дозволяли так з собою поводитись?".
2. Я вважаю, Ваш страх зявився не зараз, він з минулого. Ваша керівниця його "розбудила" . Тому, як би Ви не намагались забути образи, це тимчасово, до нового тригеру.
Вам краще звернутися до психолога та в індивідуальній роботі проробити всі питання.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день.
цитата:
19-08-2022
Не має права.
цитата:
Співчуваю вам. Але, здається, що ви не до кінця відновилися.
цитата:
Що робити ?
Розбиратися із вашим цим, травматичним досвідом, у індивідуальній роботі з психотерапевтом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго вечора.
Шукати роботу - необхідне рішення для виживання, але також Ви не повинні поступатися власними особистими кордонами, коли вирішуєте, яку роботу обрати.
Не тільки керівництво тієї чи іншої компанії Вас обирає, а і Ви обираєте, на яких умовах працювати, яке ставлення терпіти, а яке - ні.
Звісно, ніхто не має права психологічно тиснути на підлеглих або буллити їх. Але і Ви маєте права піти з такого місця або не влаштовуватись на нього.
Щоб одразу відкинути для себе найбільш стресогенні варіанти, звертайте увагу, які питання ставить Вам ейчар на співбесіді. Якщо робота не в екстремальних умовах (а поліціянтом чи пожежником Ви бути не збираєтесь, як я розумію), але вакансія потребує "вміння працювати під тиском" або "стресостійкість", можливо подібні умови створюються в компанії навмисне і Вам вона не підходить.
Якщо на співбесіді Вам хамлять, то і на роботі будуть хамити, і так далі.
А стосовно Вашої психологічної проблеми. Ви не думали, чому Вас емоційно зачепила саме начальниця? Грубих людей довкола багато, але саме вона справила на Вас враження. Можливо, у Вашій родині хтось (мама, бабуся, тощо) поводився так само? І якщо так, то як Ви зазвичай захищаєте свої кордони?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Что делать?
Идти в терапию и работать на тему своих границ, самооценки (потому что не самооценка снизилась из-за работы, а наоборот, ваша низкая самооценка способствовала тому, что вы терпели подобное и не уверены даже в том, что поведение начальницы ненормально).
Все это, как правило, следствие отсутствия сепарации от родителей, когда с любым вышестоящим человеком, с тем, кто обладает властью, вы ощущаете себя бесправным ребенком, который не может дать отпор. Хотя по факту вы на работе с начальником два взрослых человека, которые просто договорились о сотрудничестве. И указания по работе даются в вежливой, адекватной форме, а иное недопустимо.
Какие у вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Звернутися на психотерапію до психолога.
Щоб зрозуміти, чому так сильно зачепила ця ситуація з керівником і хто насправді Вас лякає?
Можливо мати чи бабуся мали диктаторські та маніпулятивні схильності?
психолог онлайн
цитата:
відчуваю страх
цитата:
нападає страх.
цитата:
Що робити ?
У Вас много страхов.
Если это просто временная тревожность и/или Ваша характерологическая особенность, тогда достаточно будет индивидуальной работы с психологом по устранению страхов и развитию уверенности.
Если же у Вас есть какое-то расстройство (например, тревожное) тогда дополнительно будет требоваться медикаментозное лечение.
психолог онлайн
цитата:
І які жахливі картинки малює Ваша уява?
А тепер в реальності - чого Ви більше всього боїтеся в житті?
цитата:
Я довго відновлювалась після попередньої роботи(занижена самооцінка та інші наслідки)
"інші наслідки" - це про що?