Чим пояснити ці переживання?
Вітаю!
Можливо, моя проблема здасться вам дивною і незрозумілою, але все таки мені б хотілось почути вашу думку. Почну з того, що мені 26 і стосунків в мене ніколи не було. З моєї ініціативи. Мені складно підібрати слова, щоб правильно описати свої почуття, та я спробую.
Я хочу стосунків і, звичайно, мені подобались різні хлопці. І я теж їм подобалась. Але як тільки починається якийсь розвиток наших відносин, якісь побачення, де я бачу, що мені відповідають взаємністю, я закриваюсь і хочу це закінчити, наче чогось боюсь. Чого - не знаю. І ця історія повторюється завжди.
Ось і зараз спілкуюсь з хлопцем, він мені подобається, у нас багато спільного і я відчуваю, що подобаюсь йому теж (він сам про це майже прямо говорить). Але я неначе насолоджуюсь процесом невідомості, коли він мені не пише, не з'являється, самим процесом очікування. А коли він з'являється, я наче ступорюсь, відчуваю, що може бути якесь продовження і не хочу цього.
Я не можу зрозуміти таку свою поведінку, я не хочу відштовхнути і цей раз дійсно хорошу людину.
Чому я так люблю ось цей процес невизначеності і переживаннями, я що, мазохістка? Що зі мною не так? Може щось із психікою моєю не так?
Логічно було б, щоб я відповідала взаємністю і насолоджувалась розвитком стосунків, але є якийсь страх і я не можу пояснити, чого я боюсь. Як позбутись цього відчуття?
Дякую завчасно.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Здравствуйте, Арина!
цитата:
як тільки починається якийсь розвиток наших відносин, якісь побачення, де я бачу, що мені відповідають взаємністю, я закриваюсь і хочу це закінчити, наче чогось боюсь. Чого - не знаю. І ця історія повторюється завжди.
Для того, чтобы понять чего вы боитесь, нужно исследовать какие отношения у вас были с близкими -мамой, папой или тем, кто их заменял.Как вы себя чувствовали в этих отношениях? Были ли разлуки с близкими в детстве?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328010 для Дина Дмитриевна Каленская
З мамою все добре, і розлук ніяких не було. З татом ніколи не бачилась, в дорослому віці намагалась зв'язатись - він не хоче зі мною спілкуватись.
психолог онлайн
Что мама говорила об отношениях с вашим отцом? Были ли в детстве взрослые мужчины(брат мамы, дедушка и др.) и как они к вам относились?
психолог онлайн
цитата:
Логічно було б, щоб я відповідала взаємністю і насолоджувалась розвитком стосунків, але є якийсь страх і я не можу пояснити, чого я боюсь.
Arina, що буде, якщо ви відповісте взаємністю цьому хлопцю і дозволите собі зайти з ним в серйозні стосунки?
психолог онлайн
Вітаю, Arina.
Вам подобається стан "невизначенності" та "переживань", тому що це звичний для Вас стан. Ваша психіка звикла до таких відчуттів та знає як реагувати. Вы не звикли до близкості, ані тілесної, ані духовної, тому Вам страшно йти у близькі стосунки. Вы не маєте такого досвіду спілкування, досвіду прояву глибоких почуттів.
Якщо хлопець наближається до Вас занадто близько ( на емоційному рівні) Ви відчуваєте тривогу?
Скоріш за все, ще присутній страх бути знехтуваною близькою людиною.
Може бути ще багато чого. Треба досліджувати.
Якщо Ви звернулися сюди за допомогою, то усвідомлюєте, що маєте проблему. Але, гадаю, не повністю її масштаби. Ваши страхи не дадуть Вам побудувати серйозні стосунки. Дуже раджу звернутися на індивідуальну консультацію до фахівця, бо знати про свої страхи, та подолати їх-це різні речі.
психолог онлайн
История отношений ваших родителей закончилась грустно. Возможно, в начале отношений, пока есть неопределенность и вы наслаждаетесь процессом ожидания, есть ещё надежда, что у истории будет хорошее окончание, но когда мужчины начинают приближаться, вы отвергаете, чтобы не быть потом отвергнутой, так вы защищаетесь-это из чувственной части. Из вашей разумной части вам и самой не совсем понятно зачем вы это делаете. Это серьезная проблема, с которой стоит работать с психологом, чтобы в отношениях восстановить доверие и безопасность и перестать воспроизводить этот сценарий.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328013 для Дина Дмитриевна Каленская
Ні, і можливо це теж впливає: в дитинстві чоловіки мене не оточували взагалі. Хіба що однокласники в школі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328014 для Оксана Володимирівна Ткач
Невідомо що. Певно я боюся, що ми розстанемось, а я дуже прив*яжусь. Хоча головою розумію, що це життя - люди можуть сходитись і розходитись.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328016 для Оксана Юрьевна Селезнева
Так, дякую, я ви правильно описали про страх бути знехтуваною близькою людиною. Але звідки він? У мене був тільки один випадок, коли хлопець "знехтував", посміявся наді мною, але це було не в особистих, а скоріш в ділових стосунках. Це могло вплинути?
психолог онлайн
Страх бути знехтуваною-з дитинства. Хтось близький, значущий для Вас дорослий не проявляв до Вас тих почуттів, які були потрібні дитині, знехтував Вами. Це не обов'язково чоловік, може бути жінка(наприклад мати).
Вы не маєте досвіду спілкування з чоловіками, прикладу нормальних відносин у сімї між дружиною та чоловіком. Але маєте негативний приклад відносин вашої мами та батька. Та ще й небажання батька з Вами спіклуватися. То й не дивно, що Ви маєте труднощі у побудові стосунків.
Також, мені здалося, що Ви боїтесь чоловіків, бо не знаєте, що з ними робити та чого від них очікувати. І судячи з того, що Ви прокоментували, нічого хорошого від них очікувати не слід.
психолог онлайн
цитата:
Але як тільки починається якийсь розвиток наших відносин, якісь побачення, де я бачу, що мені відповідають взаємністю, я закриваюсь і хочу це закінчити, наче чогось боюсь.
У Вас присутствует страх близости (близких отношений).
И того что Вас могут бросить -
цитата:
ми розстанемось, а я дуже прив*яжусь
цитата:
Як позбутись цього відчуття?
Для этого надо работать с Вами в индивидуальном порядке по уменьшению страхов и развитию уверенности в себе.