в мене нав,язливі думки стосовно дитини
Добрий вечір. Рік назад я одного ранку прокинулася і мені чомусь хотілося плакати, стан був пригнічений, це почалося повторятися зі дня в день і я зрозуміла, що в мене депресія. Потім в мене з,явились нав,язливі думки. Я почала займалася з психологом, але результату не було. Спочатку ці думки були стосовно мене. Це думка про суіцид, мені було страшно від таких думок., але через 2 - 3 міс. ця думка стосовно мене перейшла на дитину, якій 9 років. Наприклад коли я щось ріжу ножем, або тримаю виделку, в голову вривається думка, що я можу дитину вдрити ножем або виделкою. Це також стосується і ножиць, або коли я її обіймаю, знов, мов блискавка в голову, що можу її задушити. Потім почалася війна і голова зразу почала думати зовсім інше, бо в нас була окупація. Наприкінці березня ми з дитиною виїхали за кордон. Я навість забула про всі ці думки вони зникли. Але в червні вони повернулися і стали доводити мене до відчаю. Тільки зараз вони не тільки стосовно дитини, але й стосовно мене. Знаходила в інтернеті поради психологів, як працювати з негативними думками, але нічого не допомогло. Нещодавно я прочитала книгу про такі думки, де було зазначено, що таких думок не потрібно боятися та уникати їх, а навпаки. В тій книзі дані практики,що такі думки треба визивати, думати про них сміливо, виписувати їх, малювати їх, представляти .,що все це відбувається насправді, але доводити їх до абсурду , проспівувати їх. Я вже почала займатися то тій книжці. Займаюся 5 днів. Мені здається, що стало гірше, бо я завжди з цими думками в голові. Хоча в тій книжці написано, що спочатку буде погано. А сьогодні взагалі... Дитина не хотіла вчити уроки і я так розійшлася, що в мене в голові спливла картина, як я беру ніж і бью їм дитину. Після цього я весь день сама не своя. Може я вже совсім з глузду з,їхала. Ще хочу сказати, що в мене зараз гормональний віковий збій. Я звернулася до геніколога, вона мені порадила, що раз такий тяжкий психичний стан настав, треба приймати гормон, але я боюся й тих гормонів, бо в них багато шкідливих побочек. Я вже не знаю, що мені робити. Я боюсь, а якщо я і вправду втрачу контроль. Я не знаю, чи практикувати мені далі ці прийоми з книжки ( бо все інше не допомогло) чи краще не треба. Зараз знов звернутися до психолога фінанси не дозволяють. Дякую
Питання від: ; Вік: 48

психолог онлайн
цитата:
в мене депресія
цитата:
з,явились нав,язливі думки
цитата:
думка про суіцид, мені було страшно
Вы описываете симптомы психического заболевания.
цитата:
Я вже не знаю, що мені робити.
Вам надо обратиться к врачу. Лучше всего к психиатру в ПНД (в Украине).
Если же Вы находитесь в Польше, тогда - к семейному врачу.
Вам назначат антидепрессанты и Вы сможете, на время их приема, нормализовать свое состояние.
Но чтобы решить проблему, Вам придется проходить психотерапию с психологом, чтобы после отмены препаратов, все не вернулось обратно.
психолог онлайн
Добрий день. Книжки, практики, інтернет це прекрасно, але Вам необхідна консультація психіатра і працювати індивідуально з психотерапевтом і дотримуватися рекомендації лікарів.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.. Співчуваю вам. Не можна виключити, що ваша проблема із самопочуттям може бути комплексною (ендокринологічні зміни, а також і нервова система). Я дуже раджу вам звернутися до невролога або клінічного психотерапевта - щоб покращити свій стан. Це не соромно і не зробить з вас монстра.) А навпаки може покращити настрій і відносини з близькими. Іноді, коли ми заплутались і втомились - нам потрібна допомога . Від стресу та тривоги наш світогляд може трохи змінюватися. І коли болить - ми зосереджуємося на цьому, це природньо. Тому погляд спеціаліста не завадив би. У будь якому разі - ви відслідкували, що щось не так - це означає : ви на вірному шляху. У вас є до кого звернутися хоча б за підтримкою? Лікуватися і проходити психотерапію, адаптуватися до змін - це нормально ) Бажаю вам спокою, мудрості і терпіння!
психолог онлайн
Добрий день, Ірина.
Стан, який ви описуєте може бути захворюванням, яке потребує допомоги психіатра.
цитата:
Я звернулася до геніколога, вона мені порадила, що раз такий тяжкий психичний стан настав, треба приймати гормон, але я боюся й тих гормонів, бо в них багато шкідливих побочек.
А зашкодити дитині чи собі ви не боїтеся?
цитата:
Зараз знов звернутися до психолога фінанси не дозволяють.
Так, звичайно, матеріальна можливість сплачувати послуги є не завжди. Якщо ви в Польщі, то там для українців є безкоштовна медицина. Ви туди зверталися?
психолог онлайн
Доброго ранку, Ірино!
цитата:
Що Ви скажете на те, що багато жінок, приймаючи гормони, живуть щасливим життям 80 років і більше?
цитата:
Я вже не знаю, що мені робити. Я боюсь, а якщо я і вправду втрачу контроль. Я не знаю, чи практикувати мені далі ці прийоми з книжки ( бо все інше не допомогло) чи краще не треба.
Вважаю, що з цими питаннями варто звернутись до спеціалста, як, власне, порадили колеги.
І під час терапії досліджувати, що призвело до
цитата:
Рік назад я одного ранку прокинулася і мені чомусь хотілося плакати, стан був пригнічений, це почалося повторятися зі дня в день і я зрозуміла, що в мене депресія
Як Ви жили, як будували стосунки і таке інше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328885 для Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня. Дякую за відповідь. Антидеприсанти я приймала ще в Україні, сходила з них по схемі. Але схема не допомогла, я після них була як наркоман, мені було дуже важко. І саме після цього таке почалось. Тому я боюсь знов почати приймати антидеприсанти.
психолог онлайн
цитата:
Антидеприсанти я приймала ще в Україні
Значит у Вас есть диагноз? Что говорили врачи?
цитата:
Тому я боюсь знов почати приймати антидеприсанти.
Других вариантов не существует, к сожалению.
цитата:
схема не допомогла
Новый врач подберет Вам другие препараты, так как без медикаментозного лечения Ваше состояние будет только ухудшаться.
Тем более, Вы не можете работать с психологом -
цитата:
Зараз знов звернутися до психолога фінанси не дозволяють
А какую помощь рассчитываете получить от психологов на форуме?
Если Ваш вопрос про это -
цитата:
чи практикувати мені далі ці прийоми з книжки
то как Вы считаете, можно ли самостоятельно вылечить заболевание по книгам, без обращения к специалистам?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328896 для Віта Баковська
Доброго дня. Так, я знаходжуся в Польщі. Тут є психіатрична допомога, але вона разова. А далі платно
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328903 для Светлана Владимировна Киселевская
Был диагноз тревожное расстройство. Но после приема препаратов тревога вернулась, но еще и депрессия с такими мыслями.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328889 для Виталия Юрьевна Мельник
Спасибо за ответ
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328892 для Нора Маркман
Спасибо за ответ
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328900 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Спасибо за ответ
психолог онлайн
цитата:
Тут є психіатрична допомога, але вона разова.
Так Вам на этом разовом приеме и назначат медикаментозное лечение.
Или какое Вы видите решение своей проблемы, если самопомощь по книгам можно исключить?