Зрада дружини
Вітаю. 12 років прожив в шлюбі. В вересні дружина поїхала до Канади. Після війни я мав до неї приєднатися. Але там вона зустріла чоловіка й зрадила мені.
Я знаходжуся в емоційній ямі. Погано сплю, майже не їм, все, що мене раніше радувало ( н-д, читання книжок) не приносить жодних емоцій, апатія, розгубленість...
Мені вже не вистачає внутрішніх сил боротися. 14 років не палив. Почав. Мав бурхливу молодість: наркотична й алкогольна залежність. Дуже страшно.
Хочу почати виходити з цього стану, але не знаю як...
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Сочувствую, что вы столкнулись спредательством. Это очень больно и нужно время и поддержка, чтобы пережить это и снова обрести радость жизни. Это возможно, хоть сейчас кажется и по другому.
С учетом вашей склонности к зависимостям вам обязательно стоит обратиться к психотерапевту, чтобы была поддержка и опора в такой ситуации. Это не только поможет быстрее и легче пройти этот этап, но и не вернуться к зависимостям.
Проживание любой утраты требует времени и прохождения определенных стадий (можно почитать в интернете про это). Если все пройти, прожить, не пытаясь избежать переживаний, даже болезненных, то вы вполне сможете радоваться жизни и дальше, строить отношения с другими женщинами.
В целом, работа с психотерапевтом даст вам не только поддержку, но и понимание, какой была ваша семейная жизнь, как вы строите отношения, что и как можно изменить.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Що саме Ви відчуваєте після зради дружини? Будь-які емоції є нормальними, особливо в такій стресовій ситуації. Який шлях Ви обрали: розлученні або збереження родини? Чим наповнене Ваше життя, окрім цих стосунків?
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Мені вже не вистачає внутрішніх сил боротися. 14 років не палив. Почав. Мав бурхливу молодість: наркотична й алкогольна залежність. Дуже страшно.
Хочу почати виходити з цього стану, але не знаю як..."
Співчуваю вам. Зраду переживати дуже складно. Добре, що знайшли сили написати на сайті.Чи є хтось у вашому житті, хто може вас підтримати? У стані стресу, який ви переживаєте може виникнути прихована тяга до вживання психоактивних речовин. Відслідковуйте та помічаєте свій стан, можна писати щоденники, дозвольте собі виражати всі емоції будь-яким прийнятним способом.
Раджу вам звернутися на індивідуальну терапію, з психологом набагато легше пережити зраду.
психолог онлайн
Вітаю.. Я дуже співчуваю, що так сталося.. Але як би це не прозвучало цинічно - чи не нагадує ваш стан зараз залежність, до якої ви були схильні? Що без когось або чогось - вас ніби не існує? Чи є у вас можливість звернутися по допомогу до спеціаліста, щоб хочаб трішки зняти ці прояви стресу? Сил вам і мужньості.
психолог онлайн
цитата:
Хочу почати виходити з цього стану, але не знаю як.
Чтобы понимать, как выйти из этого состояния, надо знать в каком направлении двигаться.
Для этого необходимо принять решение о том, чего Вы хотите - простить измену и сохранить семью или расстаться с женой?
психолог онлайн
Звідкіля взнали про зраду? Сама дружина Вам розповіла?
Скоріш за все проблеми між вами почалися ще раніше і зрада стала їх закономірним результатом.
Як і коли вони почалися, розумієте?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
цитата:
Я знаходжуся в емоційній ямі.
Співчуваю. Так, зрада ніби збиває з ніг і знесилює.
цитата:
Мені вже не вистачає внутрішніх сил боротися.
Вам і не потрібно самому з цим справлятися. Зверніться до психолога. Разом з ним зможете пройти цей складний етап життя, не зриваючись в залежність.
Мій колега задав вам слушне питання.
Звідки ви дізналися про зраду?
цитата:
Мав бурхливу молодість: наркотична й алкогольна залежність.
Це було в минулому. І тільки від вас залежить повернетеся ви туди, чи будете шукати інші шляхи виходу.
З ваших слів звучить так, ніби хтось повинен вас зупинити. Але це тільки у ваших особистих силах. Ви маєте вже такий досвід. Можете на нього спиратись.
цитата:
Дуже страшно.
Що саме страшно? Чого ви боїтеся?
Можете дати відповідь сам собі і сюди не писати, якщо не хочете.
цитата:
Хочу почати виходити з цього стану, але не знаю як...
Індивідуальна робота з психологом вам допоможе розібратися як. І куди саме ви хочете рухатися: зберігати шлюб, чи розлучатися. Зрада рідко виникає на пустому місці. Можливо вже якийсь час у ваших відносинах щось відбувалося, чому ви не придавали значення. Разом з психологом зможете розібратися і знайти вихід.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Мабуть, для Вас така реакція абсолютно природня, як між іншим і для багатьох людей, опинившихся перед фактом зради. Так, що, по-перше, своЇ емоціїї варто прийняти і не дорікати собі, мовляв, якісь вони не такі. Могли бути іншими й таке подібне.
Що означає прийняти? Поясню, адже чимало людей плутаються, бо вважають, ніби потрібно включити розум і подивитись на те, що трапилось, лише раціонально. Я особисто цього не заперечую, але не одразу (що, взагалі, неможливо), а згодом - коли зможете прожити усі почуття - і шок, і образу, і супротив та інші. А їх, до речі, зазвичай багато.
По-друге. От Ви написали, ніби книжки раніше давали радість, а тепер не дають. Та звідки вона візьметься та радість?! Адже Ви втратили рівновагу, переживаючи високу (ледь не цунамі) хвилю почуттів. Тому поки що відкиньте ідею про джерела радості, тимчасово, не на завжди. Шукайте те, що дає ПІДТРИМКУ і ОПОРУ - в людях, заняттях, справах... І давайте хід для плину емоцій, ідентифікуючи їх, називаючи за ім'ям кожну.
При цьому робіть те, що маєте робити в буденному житті - догляд за собою, житлом, домашнім улюбленцем, якщо маєте і тому подібне.
Звісно, варто знайти психолога і звернутись до нього індивідуально. Вам конче потрібен діалог, розуміння з боку чуйної людини, увага і повага.