Чому не має бажання спілкуватися?
Протягом декількох років ( більше 10 років) немає бажання спілкуватися, спілкуюся виключно з батьками. Якщо виникає ситуація - знайомство, і розмова переходить в дружню, зразу обриваю її. Навіть з рідними братами/сестрами вже не спілкуюся роками. Але якщо всі рідні присутні на святі/ дні народженні у батьків і я звісно теж присутня, то ЄДИНЕ бажання це усамітнитися та ні з ким не спілкуватися. Чому немає бажання спілкуватися? В чому може бути причина?
Питання від: ; Вік: 23
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Hohis.
цитата:
Протягом декількох років ( більше 10 років) немає бажання спілкуватися
Тобто це все почалося, коли вам було десь років 13?
Батьки знають, що з вами відбувається?
Чи зверталися ви до психолога або психіатра?
цитата:
Чому немає бажання спілкуватися? В чому може бути причина?
Щось сталося 10 років назад? З чим ви самі пов'язуєте початок небажання спілкуватися?

психолог онлайн
цитата:
В чому може бути причина?
Причины могут быть разными.
Начиная с характерологических особенностей и/или Вашего нежелания общаться и заканчивая страхом близких отношений и/или наличием психического расстройства (например, депрессии).
Чтобы Вы смогли получить ответы на свои вопросы, нужно провести индивидуальную консультацию с Вами.
психолог онлайн
Віта Баковська
цитата:
Чому немає бажання спілкуватися?
Назовні, можна подумати - тому, що усі свої потреби у спілкуванні Ви задопляєте за рахунок спілкування з батьками. Якщо так, то, вочевидь, репертуар Ваших потреб вельми обмежений. Також можуть впливати страхи через контакти з іншими людьми.
Поясніть, будь ласка, чи беспечно Вам в родині? Які емоції переживаєте, знаходчись в середині системи сім'я.
А які емоції у зовнішньому колі?
цитата:
Якщо виникає ситуація - знайомство, і розмова переходить в дружню, зразу обриваю її.
Навіщо обриваєте?
От, припустимо, розмова продовжиться, то які картини намалює Ваша уява?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Заводити нові дружні зв'язки чи ні - Ваша особиста справа. Ви можете не хотіти мати друзів і якщо Вам дійсно так комфортно, то це окей.
цитата:
Але якщо всі рідні присутні на святі/ дні народженні у батьків і я звісно теж присутня, то ЄДИНЕ бажання це усамітнитися та ні з ким не спілкуватися.
Вас хтось змушує спілкуватися із ними? І що буде, якщо Ви підтримаєте розмову "про все та ні про що" і навпаки якщо усамітнитеся?
цитата:
Чому немає бажання спілкуватися? В чому може бути причина?
Причин щодо відсутності Вашого бажання уникнути спілкування може бути багато. Можливо, Ви просто яскраво виражений інтроверт і не хочете тратити час на всілякі балачки, а може бути, що Ви пережили якусь травму у дружніх стосунках і через це уникаєте їх.