Потрібна допомога
Добрий вечір. Стала дуже замкнута в собі, скрита від усіх, тяжко виражати емоції. Замкнутість стала перепоною в спілкуванні з людьми. Потрібна допомога, адже сама не справляюсь з цим
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Здравствуйте, Nata!
цитата:
Потрібна допомога
Вы не написали, какая Вам нужна помощь.
Хотите найти психолога для индивидуальной работы или рассчитываете самостоятельно справляться со своей проблемой с помощью рекомендаций на форуме?
Доповнення від автора
Для індивідуальної роботи
психолог онлайн
цитата:
Для індивідуальної роботи
В чем заключается сложность?
цитата:
Стала дуже замкнута в собі
За замкнутостью скрываются страхи. Надо проработать их и вернуть уверенность.
Тогда и не будет проблем в общении с людьми.
Это довольно распространенный запрос для работы.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго, Nata!
Після чого це почалося?
Що відбулося до такого перетворення?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329384 для Павел Леонидович Басанский
Після відносин з чоловіком. Він морально і психологічно подавив мене. Спочатку думала шо справлюсь з тим без допомоги, але нажаль стало ще гірше
психолог онлайн
Nata, доброго часу доби!
цитата:
Стала дуже замкнута в собі, скрита від усіх, тяжко виражати емоції
Через що? Чогось боїтеся?
чи може чогось соромитесь?
Що є стримуючим важелем самовираження?
цитата:
Він морально і психологічно подавив мене.
Яким чином?
психолог онлайн
цитата:
Зрозуміло. Тобто травматичні відносини наклали свій відбиток на Ваше сприйняття людей взагалі? Почали підозрювати всіх? Про всяк випадок.
Є сенс пропрацювати цей досвід болісних відносин з психологом на психотерапії. Тоді відпустить.
А також навчитеся психологічно захищати себе та утримуватись від впадання в позицію жертви.
психолог онлайн
У вас запрос на индивидуальную терапию.
Поскольку вы пишите, что такое состояние началось после отношений с мужчиной, то нужно разобрать тех отношения, прожить все, что с ними связано. А еще разобраться в том, как вы попали в те отношения, возможно причины более глубокие и отношения с мужчиной лишь усилило давние проблемы.
психолог онлайн
Доброго дня! Як давно це почалося?
психолог онлайн
цитата:
Спочатку думала шо справлюсь з тим без допомоги, але нажаль стало ще гірше
Какую помощь Вы ожидаете получить от психологов на форуме?