як забути минуле і не жити ним роками?
На даному етапі свого диття,хотіла б позбутися «проблеми» яка тривожить мене вже 2 рік.
В свої 15 я вступила в довготривалі стосунки в яких все було чудово,тривали один рік. Закінчились через моє імпульсивне рішення,про що я зараз надзвичайно жалію. Повернути стосунки не можливо,але я щодня думаю про свою помилку, і єдине що мені залишається це любити свою любов до цієї людини…
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Аля, а что Вы имеете ввиду под "отношениями", в которые Вы вступили в 15 лет?
психолог онлайн
цитата:
як забути минуле і не жити ним роками?
Обычно к прошлому обращаются тогда, когда не устраивает жизнь в сегодняшнем дне.
Поэтому когда Вы разберетесь с тем, чего хотите и осуществите желаемое, тогда и сможете
цитата:
забути минуле і не жити ним роками
цитата:
і єдине що мені залишається це любити свою любов до цієї людини…
Зачем Вам это делать?
У Вас существуют какие-то сложности с построением отношений?
Что мешает отгоревать расставание и найти новую любовь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331312 для Тетяна Олександрівна Бородавко
відчуття симпітіі і любові до людини,вони були взаємними
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331313 для Светлана Владимировна Киселевская
Так, в мене проблеми з початком нових стосунків,я порівнюю чоловіків з якими я пробувала розпочати їх,і в кожному розчаровуюсь,адже вони не відповідають моїм потребам які сформулювались в колишніх стосунках.
психолог онлайн
цитата:
адже вони не відповідають моїм потребам які сформулювались в колишніх стосунках.
Надо перестать идеализировать прошлые отношения.
И изменить потребности
цитата:
які сформулювались в колишніх стосунках
Тогда и не будет
цитата:
проблеми з початком нових стосунків
психолог онлайн
Тут важно понять, были ли эти отношения сексуальными или Вы два года с мальчиком дружили?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331320 для Тетяна Олександрівна Бородавко
відносини були в сексуальному плані
психолог онлайн
Тогда я попрошу Вас написать об этом романе только факты. Возраст молодого человека, обстоятельства знакомства, знали ли Ваши родители, его родители об этой связи? Видели ли Вы совместное будущее с этим мужчиной? Были ли у Вас потерянные дети? Где Вы жили, если жили вместе? Как строились отношения? Были ли подарки? Он Вас как-то обеспечивал? И может что-то еще, о чем хорошо бы знать, чтобы давать рекомендации.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331327 для Тетяна Олександрівна Бородавко
йому було 18 в момент наших стосунків,знайомились в інтернеті, хоча жили в одному місті,батьки знали про стосунки і були знайомі з ним.
Так,ми часто говорили про спільне майбутнє,про плани і як назвемо дітей яких в майбутньому планували,втрачених дітей не було.
Ми не жили разом,адже мені було всього лиш 15, він доволі часто дарував мені подарунки,навіть якщо це було щось не дороге.
Стосунки були чудовими,він надзвичайно турбувався про мене,оберігав і цінував як людину,постійно показуючи свою любов до мене. Хоча з часом з‘явилась постійна не довіра,приводів для якоі не було, після цього ми часто проводи час в дома за переглядами фвльмів,зрвсім не виходячи на прогулянки і тд.,це мене засмучувало і я висловлювала своі не задоволення,адже ми обоє розуміли,що в стосунках важливо розмовляти і ділитись невдоволенностями,крім цього мене все влаштовувало.
Завершились стосунки моім імпульсивним рішенням,в той момент я заздрила людям які ходять на вечірки і веселяться коли я в той час постійно проводжу свій час дома разом з хлопцем, тому я думала що не нагулясь ще, і прийняла таке рішення, про яке я дуже шкодую.
Повернути стосунки неможливо,адже в нього вже біля року є нова дівчина.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Для начала, действия Вашего бывшего парня попадают под уголовную статью "Совращение несовершеннолетних" и не просто так за эти действия предусмотрено уголовное наказание от 3 до 5 лет (в разных странах разные сроки) за действия сексуального характера с лицом не достигшим 16-ти летнего возраста.
А все потому, что девушка такого нежного возраста - это социально незрелая личность и как лицо недееспособное не может вполне адекватно оценить намерения и поступки мужчины. Часто это касается девушек любого возраста вплоть до пенсионного. Я, опираясь на Ваше описание, сильно бы акцентировала Ваше внимание не на Ваших чувствах и воспоминаниях, а на фактах. Возможно, Вы что-то додумали, где-то желаемое приняли за действительное, что-то интерпретировали, как Вам было выгодно. Мозг умеет такие штуки вытворять. И теперь не можете это отпустить не потому, что у Вас была такая прекрасная любовь, а совсем наоборот, возможно остались агрессия, претензии, обида, грусть, не прояснённые эпизоды и противоречивые факты. Например Ваш рассказ о том, как Вы расстались. Любящий мужчина сделал бы выводы, изменил бы своё поведение, постарался сделать Вас счастливой. Он же, я так понимаю, просто ушёл? Вот это всё надо бы пообсуждать с вдумчивым понимающим профессионалом... Пока не будет полной ясности, Вы ситуацию полностью не отпустите.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Повернути стосунки не можливо,але я щодня думаю про свою помилку, і єдине що мені залишається це любити свою любов до цієї людини…
Мені цікаво, на якій підставі свій вчинок оцінюєте як помилку? Ви ж були, наскільки я зрозумів, незадоволені "домашнім способом організації стосунків", і тому мали усі підстави йти за своїми бажаннями. Хлопець Вас не почув або не хотів почути, тобто залишився при своїх.
До речі, Ви вживаєте слово "любов." Так, іноді може здаватись, що перше романтичне почуття сприймається як останнє. Воно ідеалізується, адже через брак життєвого досвіду його немає з чим порівнювати. Це цілком природньо. Натомість здебільшого почуття у тому віці, скоріше, слід вважати симпатією, закоханністю, які ще тільки мають перерости у справжнє кохання, в якому є знання людини, повага до неї, турбота про неї, допомога і підтримка і ... визнання права на свободу(!)
Вище зазначили "в мене проблеми з початком нових стосунків,я порівнюю чоловіків з якими я пробувала розпочати їх,і в кожному розчаровуюсь,адже вони не відповідають моїм потребам які сформулювались в колишніх стосунках."
Часто й густо наведені мотиви слугують маскуванням невпенності в собі, усіляких сумнівів, страху ризикувати та йти в нові стосунки. Подивіться на власну ситуацію ще й під таким кутом.