Панічні атаки
Переслідують думки про те, що мене вирве. Призводить до підвищення тривоги і панічних атак. В транспорті їздити стало справжнім випробуванням. Була у невропатолога, психіатра, психотерапевта, зверталася до психолога. Працювала з КПТ. Навчилася в якихось моментах себе заспокоювати, проте страх продовжує заважати жити повноцінним життям, не можу працювати на роботі, ходити довго по магазинам, їздити кудись далеко. В період коли все почалося - почала закриватися від людей, менше довіряла іншим, але зараз цієї проблеми немає і всеодно живу з тривогою і ПА. Можливо є якісь думки, чому саме цей страх, з чим може бути пов‘язаний? І куди мені ще звернутися за допомогою, бо чим далі, тим більше втрачаю віру.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Можливо є якісь думки, чому саме цей страх, з чим може бути пов‘язаний?
Це питання до вас! Бо ви знаєте як і чим ви живете? Я крім цих речень, наприклад, що ви написали, більше про вас нічого не знаю. І не бачила вас. Тож яка причина вашого страху і панічних атак.
Скільки працювали з психотерапевтом разів? Про що працювали?
психолог онлайн
Чи є діагноз і медикаметозне призначення від психіатру?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Співчуваю Вам. КПТ може дати деяке полегшення у короткостроковій перспективі, але не працює з першопричинами, які призводять до панічних атак і фобій
психолог онлайн
цитата:
Була у невропатолога, психіатра
Вы проходили медикаментозное лечение и принимаете ли лекарства сейчас?
цитата:
зверталася до психолога. Працювала з КПТ
КПТ работает на уровне поведения, а Вам необходимо устранять внутриличностный конфликт.
цитата:
І куди мені ще звернутися за допомого
Вам надо обращаться к психиатру и подбирать правильное лечение. И начинать психотерапию.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Потрібна більш глибока психотерапія ніж КПТ. Бо КПТ не працює з причинами, а тільки прибирає наслідки.
ПА - це сигнал, не більше. Причина появи ПА в тому, що людина робить щось кардинально НЕ ТЕ в своєму житті, а ПА ніби то про це попереджає. А ось що саме "НЕ ТЕ" робите Ви, можна буде з'ясувати на сеансах психотерапії.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий день!
цитата:
Звісно, є. Ось дивіться, що відбувається. Вас переслідують
цитата:
Переслідують думки про те, що мене вирве.
Чим вони породжуються, Ви не знаєте. Натомість можете уважніше придивитись до своїх стосунків. До кого є відраза, яка довгий час Вами подавляється? Що в собі пригнічуєте, аби зберегти те, що можливо, зберігати згубно?
До роздумів Вам (не для лікування) відео "ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
Відредаговано автором 10-02-2023 13:28:21
психолог онлайн
Доброго дня
ПА не лежать у сфері компетенції невропатолога, це до психіатра в психотерапевта. Чи поставив вам психіатр діагноз і чи призначав лікування?
Згідна з колегами, що КПТ терапія є швидкою, але досить поверхневою, тому ви не доцшли до причин і не розібрали їх. Вам потрібна більш глибока робота з психотерапевтом, щоб пропрацювати корені проблеми. Виберіть спеціаліста з яким вам буде комфортно і працюйте.
Як думаєте, чому вам страшно саме, що вас вирве? Таке колись з вами траплялося чи на ваших очах таке було?