Тривога від думки про мої відносини, дівчину і наше майбутнє
Мені 19 років. 4 місяці тому зав'язалися мої перші відносини(одразу почали жити разом). Останній місяць я почав дуже часто тривожитись від них. Хоча все ніби то нормально. Все мене повністю влаштовує, але тривожні думки всеодно виникають і дуже сильно крутять мій мозок. Думки по типу *а що якщо я її не люблю* хоча розумію що люблю і у відносинах все добре. Думки по типу *це ж все може колись закінчитися (* Думки по типу *чому мені хочеться після роботи побути повністю одному в своїй кімнаті, а не обіймати і цілувати свою дівчину* В голову лізе думка *Розійтися* але лише від цієї думки мені стає страшно ! Мені добре у відносинах! Я відчуваю турботу і любов до себе, але мені дуже тяжко буває від тривоги і я не знаю що з цим робити. Бувають моменти коли дівчина хоче мене поцілувати, а я цього не хочу через внутрішнє навантаження і мені боляче від цього. Невже я дійсно її не люблю !?
Питання від: ; Вік: 19
Доповнення від автора
Доповнюю.
Коли тривога відступає то я відчуваю себе найщасливішою людиною і дуже щасливий від цих відносин

психолог онлайн
цитата:
Невже я дійсно її не люблю !?
За Вашим сомнением скрываются страхи, которые и являются причиной Ваших навязчивых мыслей -
цитата:
*а що якщо я її не люблю*
цитата:
*це ж все може колись закінчитися (*
цитата:
*чому мені хочеться після роботи побути повністю одному в своїй кімнаті, а не обіймати і цілувати свою дівчину*
цитата:
*Розійтися*
цитата:
Невже я дійсно її не люблю !?
Вас интересует ответ на этот вопрос?
Или какую помощь Вы хотите получить?
психолог онлайн
Анастасія Владимирівна Тарадай
Добрий вечір. Чия була ініціатива жити разом одразу?
психолог онлайн
Доброго дня.
Ви коли-небудь жили один?
психолог онлайн
Светлана Владимировна Киселевская
Здравствуйте!
Вы пишите, что сразу начали жить вместе с девушкой, для Вас такое мгновенное сближение внутри вызвало тревогу, т.к. Вам могут быть еще незнакомы такие близкие отношения, и то ,что свое пространство необходимо с кем-то делить. Вам с ней хорошо, тут же мысли вдруг все закончиться, "вдруг не люблю" разного рода сомнения, может ли это быть для Вас страхом "хорошо всегда быть не может" и ожиданием что Вы можете этого лишиться?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335792 для Светлана Владимировна Киселевская
Мене цікавить як ці думки видалити з голови ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335794 для Віталія Юріївна Мельник
Наша спільна, але навіть більше моя
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335832 для Анастасія Владимирівна Тарадай
Добрий день, напевно щоб повністю один то ні...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335844 для Юлия Витальевна Якименко
Частично так. В мене була думка що завжди добре бути не може... А про те що такі швидкі відносини й викликали тривогу - це наврядче. Сьогодні звернув увагу що першопричиною тривоги в мене стає страх свого майбутнього. Після думок про майбутнє починається тривога якій потрібно просто вхопитися хоч за щось і ця тривога починає мучити мене
Доповнення від автора
Як їх видалити і чому вони взагалі з'являються?
психолог онлайн
цитата:
Наша спільна, але навіть більше моя
Загалом жити одразу разом, це зазвичай опромєтчиво. Візьміть декілька індивідуальних консультацій з психотерапевтом.
психолог онлайн
цитата:
чому вони взагалі з'являються?
Причиной появления Ваших страхов являются детско-родительские отношения, потому что у тревожных (контролирующих) родителей чаще всего бывают тревожные дети.
Поэтому тревожность может быть как Вашей характерологической чертой, так и акцентуацией и/или симптомом психического заболевания (в частности, в следствие перенесенных психотравм).
цитата:
Як їх видалити
Для этого нужна индивидуальная психотерапия.
Работа будет происходить по уменьшению страхов и развитию уверенности в себе.
И только после того, как Ваши страхи будут проработаны, тогда уйдут
цитата:
з голови
цитата:
ці думки
По времени это займет 3 месяца (12 консультаций).
психолог онлайн
цитата:
Невже я дійсно її не люблю !?
Не заставляйте себе любити людину поряд
Просто БУДЬТЕ Собою
І побути на самоті, це також нормально!
Давайте і собі і партнеру право ПОБУТИ на самоті!
Це дозволяє зберігати баланс в стосунках і єнергетично врівноважуватися
Поспілкуйтеся з психологом,врешті решт
Питання пороясняться!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335887 для Галлий Порфирьевич Кравчук
Мені нажаль тяжко бути собою коли в голові мільйон тривожних думок (
психолог онлайн
цитата:
Вы и не сможете быть собой, потому что Ваши страхи просто не дадут возможности Вам это сделать, пока Вы не уберете их.