Розійшлася з злопцем
Недавно розійшлися з хлопцем. Розійшлись дуже мирно. Але я чомусь дуже тяжко це переношу. Не можу з'являтися у місцях які про нього нагадують, чомусь накриває та починаю мимоволі ревіти. Порадьте що з цим робити, як це пропрацювати. Обставини роботи та навчання змушують нас і надалі пересікатися на одній території, у одному закладі. Хочеться далі нормально жити, а не страждати.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тому що Ви жива людина, розрив стосунків це непросто, особливо якщо вони були для Вас важливими. Потрібен час, щоб це прожити, перестраждати, усвідомити і прийняти. І проплакати обов'язково, не треба себе стримувати
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Добрий день. Проживання цього горя має кілька етапів. Перший – найважливіший і найскладніший, він займає дуже багато часу. Це етап прийняття того, що сталося – це сталося, і так, як раніше, уже не буде. Тому що дуже часто ми уникаємо саме цього періоду, продовжуючи сподіватися, чекати, вірити, тримати образ коханої людини в голові. І це найдовший і ґрунтовний момент.
Щоб упоратися з болем, потрібно його прожити та спробувати зрозуміти, за чим конкретно ви сумуєте, тобто які потреби та людина задовольняла: дбала про вас, захоплювалася. Можна брати по одній потребі та розбирати. І далі шукати, де та як цю потребу ви можете задовольняти.
У проживанні емоцій не варто стримувати себе! Хочеться плакати - дозволяйте собі, не капсулюйте ці емоції. Це теж досвід який має бути.
психолог онлайн
Доброго дня, Kristina!
цитата:
Але я чомусь дуже тяжко це переношу.
Розрив стосунків майже завжди переживається з болем. А як інакше, адже не виправдались очікування, зруйновані плани та, головно, розірвані емоційні прив'язки.
цитата:
Не можу з'являтися у місцях які про нього нагадують, чомусь накриває та починаю мимоволі ревіти.
Найважливіше - дозволити собі прожити усі наявні емоції і почуття. Нахлинають сльози - плачте. Накриває сум - сумуйте.
цитата:
Порадьте що з цим робити, як це пропрацювати.
Потрібно повернути собі свої почуття, які віддавали хлопцю - увагу, зацікавленість, турботу... Так, саме так - поверути собі. І доторкнутись до власної цінності як дівчини і як особистості.
цитата:
Хочеться далі нормально жити, а не страждати.
Якщо пройдете цей шлях, то обов'язково повернетесь до спокійного життя. Дайте собі час. Не пришвидшуйте його, бо в кожного з нас своя унікальна спроможність "перетравлювати" небажані події.
За можливості візьміть кілька консультацій психолога. У спілкуванні з ним цей шлях долати значно легше.
консультация психолога
Доброго дня, Крістіно! А скільки часу пройшло після розриву стосунків ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335958 для Анна Андреевна Воробьева
Два дні
психолог онлайн
Кристино, доброго дня!
Хто був ініціатором розриву? На скільки близькими були стосунки? Ви могли "мирно розійтися" зовні, але, насправді, внутрішній зв'язок з хлопцем у Вас залишився. І одним лише бажанням "розірвати", такі речі не вирішуються. Тим паче, що ви працюєте разом і бачитеся кожного дня...
Відредаговано автором 04-03-2023 19:38:53
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335978 для Алла Григорівна Веленко
Доброго дня. Ніхто не був ініціатором, це було спільне рішення. Разом були півроку, все було чудово. Але потім зрозуміли, що маємо різні точки зору на одне важливе питання. Він починав проявляти свої почуття більш відвертими дотиками, а для мене це було досить рано ( такі суворі маю особисті кордони, зумовлені вихованням, віросповіданням і т.д.) Причому ми проговорили, що для мене в жодному випадку неможливий секс до весілля і він це прийняв та погодився. При цьому для нього були важливі хоча б інтимні дотики, як демонстрація своїх почуттів, а для мене була важлива повага до моїх кордонів. Ніхто не хотів поступатися, тому ми зрозуміли, що просто не можемо бути разом, у цьому випадку хтось один буде страждати. Жодних образ не має, все було чудово, лише ця проблема з якою ми нічого не могли зробити
психолог онлайн
Дякую Вам за щирість! І все ж...
Хтось мав першим запропонувати розійтися... Не може бути "жодних образ"... Думаю, Ви нещирі сама з собою... Він Вам робив пропозицію одружитися?
консультация психолога
2 дні - це дуже, дуже мало. Ви ще можете бути в стані шоку, заперечення, тобто не вірити до кінця, що це відбувається. І весь час думати про розрив, переживати зараз -це нормально. Але звичайно, це дуже важко і боляче. Гострий період втрати , коли людина плаче, сумує, злиться, і, нажаль, страждає, це мінімум місяць. Психіка так працює, не можна перескочити цей важкий час. Але потім буде легше. Але якщо ви вирішили розійтися, то були причини. В чому вони полягають ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335998 для Алла Григорівна Веленко
Ні пропозиції одружитися, ми були разом лише 6 місяців
психолог онлайн
Дякую за відповідь... І все ж, хто анонсував першим, щоб ви розійшлися?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335999 для Анна Андреевна Воробьева
Дякую за відповідь. Причина була така, що ми зрозуміли, що маємо різні точки зору, щодо одного питання. Він почав проявляти свої почуття більш відвертими дотиками, для мене це було ще зарано. Мабуть маю досить суворе виховання, віросповіданням та т.д. Причому ми проговорили, що для мене секс до весілля неможливий і він це зрозумів, прийняв та погодився. Проте він не розумів чому він не може проявляти почуття відвертими дотиками, а я не розуміла чому він не поважає мої кордони. Ніхто не хотів поступатися, тому ми зрозуміли , що просто не вийде бути разом
психолог онлайн
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336001 для Алла Григорівна Веленко
Не знаю... Ми довго та спокійно говорили про цю ситуацію, та способи її вирішення, та зрозуміли, що єдиний компроміс який тут може бути є розійтись, та кожен залишиться зі своєю думкою. Інакше це будуть просто страждання, хоча зараз вони теж є...
психолог онлайн
цитата:
такі суворі маю особисті кордони, зумовлені вихованням, віросповіданням і т.д.
Так если эти Ваши "строгие личные границы" заставляют Вас страдать, может имеет смысл изменить их?
Потому что в современных реалиях установка
цитата:
секс до весілля неможливий
является не только Вашим ограничивающим убеждением, но и высвечивает Ваши страхи (страх того, что скажут другие люди; страх сексуальных отношений; страх одиночества и так далее).
К тому же Вы рискуете все повторить и в новых отношениях.
И как долго в этом случае Вы готовы
цитата:
страждати
а не
цитата:
нормально жити
?
Поэтому имеет смысл задуматься - Вы хотите быть правой или счастливой?
цитата:
Два дні
Расставание - это потеря отношений. Проживание потери происходит по определенным 5-ти этапам (отрицание, гнев, торг, депрессия и принятие), в норме занимает 1 год и заканчивается принятием факта потери.
цитата:
Два дні
Так как расставание произошло всего лишь 2 дня назад, то Вы только входите в процесс горевания.
Вероятнее всего шока и отрицания у Вас не будет, потому что вы
цитата:
довго та спокійно говорили про цю ситуацію
А вот гнев и злость Вам надо выявить в себе и конструктивно выпустить наружу. Иначе, подавляемые отрицательные эмоции могут перейти в психосоматику.
И если Вы чувствуете, что не справляетесь самостоятельно -
цитата:
дуже тяжко це переношу
тогда имеет смысл обратиться за индивидуальной помощью к психологу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336017 для Светлана Владимировна Киселевская
Дякую за відповідь. Добро Вы пропонуєте підлаштовуватися під цей світ, міняти свою думку , щоб бути щасливою?
психолог онлайн
цитата:
Вы пропонуєте підлаштовуватися під цей світ
А Вы хотите, чтобы "мир прогнулся под Вас"?
Можно, конечно, этого ждать, только так и вся жизнь пройдет в тщетных ожиданиях.
цитата:
міняти свою думку , щоб бути щасливою?
А Вы не хотите быть счастливой?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336038 для Светлана Владимировна Киселевская
Ну таким темпом люди просто начнут использовать, а это счастьем тоже особо не назовешь
психолог онлайн
цитата:
люди просто начнут использовать
Вы боитесь, что Вас могут использовать?
консультация психолога
Якщо стосунки важливі для двох, навіть при виникненні конфліктів, можна спочатку спробувати їх вирішити. Навіть, якщо ви розійдетеся, то будете знати, що ви зробили все можливе для збереження пари. А також зможете почути альтернативну думку та погляд зі сторони. Може бути, що причини розриву зовсім не в тому, що ви думаєте. В таких випадках корисно хоча б один раз сходити до сімейного психолога, що працює з парами.