Что делать
у меня есть парень Мы
познакомились все было здорово Перед отношениямия была не ревнива,уверена всебе, имела нормальнуюсамооценку,когда мы начали дольшевстречаться я стала очень ревнивой понималачто это не нормально но не могу сэтим ничего сделать знаю что он оченьлюбит меня не изменяет делаетдля меня всено мнехочется чтобы все вниманиебыло мне я немогу смотреть когдаон просто общается смоими подругами и неуделяет мне хоть минуту внимания мнесразу плохо ячувствую будтоя ему не интересна что он найдетлучшую Мне хочется будто эзолироватьего от мира чтобы онбыл одержим толькомной но я ему этогоне показываю держусьсдержено а потомочень страдаю отетого Мне кажется чтоэто все изза того что я выросла без отца и мне всегда хочетса мужсокого внимания или низкая самооценка но до того была нормальная Чтоменя ждалодальше у нас сложиласьситуация он поехал работать и у насотношения на расстоянии сначалая не хотела чтобы он ехал потомучто опять же внимания не будет другие девушки паника и тд сейчасуже год как встречаемся на расстоянии он живет с мужчинами и наработе его окружают мужчини и мнеэто так нравится что янехочу чтобы он приезжалпотомучто мы начнем гулять сдрузьями он не будет только сомной будет говоритьс моими подругами На растоянии я етого не вижу и както легше а еще хуже всего он начал зарабатывать деньги многое может себе позволить ия хочу всегда сним конкурировать я чувствуюсебя плохо когда он себе что-то покупает дорогое мне он тоже делает подарки но у меня занижается самооценка что он богаче чем я Чем он богаче тем больше яревную потомучто он может найтисебе лучшую Он хочет покупать машину янехочу потому что у негоподнимется самооценка он будет чувствовать себя хорошо а я нет будет ездить намашине все девушки будутсмотреть на него а он будетищо больше хвастатса перед ними Мне кажетьсячто я хуже него хотя у негоадекватное отношение ко мне он всегда дзвонитпишит делает комплименти подаркия растраеваюсь когда у него чтото получається мне кажеться что мне лучшебить одной и мне хочетьсяразойтись с ним что б больше не страдать по поводу етого мне кажеться что с ним я не смогу бить увереной и реализоватса мне кажется я смогу ето только однане в отношениях что ето может бить помогитеСейчас у меня биваетмисли разойтись чтоб не мучиться занятса наедине самооценкой и тогда можно уже встречаться с молодим человеком не могу жея бросить люблю его настроить жизнь а тогда вернутса (тоже нет)и с ним не могу поднять самооценку потому што всегда переживаю об етом всьом
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго вечора Вік!
Дуже важко читати довгий текст, у якому немає розділових знаків. Таке враження, що таким чином транслюєте якусь внутрішню нестриманість, невміння зупиняти свої емоції...
Ви пишете, що до зустрічі з хлопцем були врівноважені, неревниві та спокійні... У Вас до нього були вже близькі стосунки? Чи близькі вперше?
психолог онлайн
"имела нормальную самооценку" - и где Вы её потеряли?
"я стала очень ревнивой понималачто это не нормально но не могу сэтим ничего сделать" - почему не нормально, Вы же не свинья?
Доповнення від автора
Алла Григорівна, перепрошую за такий текст , в коментарях обмежена кількість слів, хотілося написати все повністю. Так, це мої перші близькі стосунки. Разом майже 3 роки
психолог онлайн
Дякую, за відповідь!
Я правильно Вас зрозуміла, Ви у близьких стосунках з 15 років і вже три роки разом?
Ваш хлопець Вам робив пропозицію побратися? Ви озвучували тему шлюбу, дітей?
Відредаговано автором 23-04-2023 19:34:39
психолог онлайн
Похоже, что у вас проблемы с ревностью и низкой самооценкой. Эти проблемы могут быть связаны с вашим прошлым, а также с вашими личными убеждениями и ожиданиями от отношений.
Первое, что вам следует сделать, это признать, что у вас есть эти проблемы и попытаться понять, что их вызывает. Вы можете обратиться за помощью к психологу или терапевту, чтобы разобраться с этими проблемами и найти способы их решения.
Важно помнить, что ревность может нанести вред вашим отношениям, и что ваш партнер не должен страдать из-за ваших личных проблем. Попробуйте говорить со своим партнером открыто и честно о своих чувствах, но не позволяйте своей ревности контролировать вашу жизнь.
Вы также должны работать над улучшением своей самооценки. Старайтесь находить позитивные стороны в себе и своих достижениях, а не сравниваться с другими людьми. Постарайтесь найти свое хобби или занятие, которое приносит вам удовольствие и помогает повысить уверенность в себе.
Доповнення від автора
Віталій Вікторович , до відносин коли я була одна отримувала багато уваги від чоловіків мала багато «ухажорів» самооцінка була нормальна . Коли почала зустрічатися з хлопцем він був багатший за мою сімʼю у нього було все я трохи почала соромитися що я не така як він , але потім звикла . Була ситуація коли він мені почав часто розповідати про одну дівчину з нашого міста яка стала блогером , дуже часто почав хвалити її мені . Мені було не приємно думала ,що вона його дуже зацікавила , що вона краще за мене бо вона блогер і тд . Сказала йому що мені не приємно він відписався взагалі від неї сказав що не думав що мені буде так не приємно і вибачився . Але я чомусь досі не можу забути цієї ситуації .Дуже ревную коли він спілкується з моїми подругами коли бачу що йому цікаво жартувати з ними хоча знаю що між ними нічого бути не може ,навіть уникала зустрічі з ними в компанії. Моя подруга може зробити йому комплімент що він гарно виглядає сьогодні або щось таке це дуже нервує. Було таке що він пожартував над моєю фігурою . Я знову сказала що мені не приємно він вибачився сказав більше не буде думав я зрозумію такий жарт . Він завжди вдягався в дорогих магазинах а я в звичайних і на його фоні почувалась не дуже .
На фоні отаких ситуацій самооцінка впала до нуля.Зараз він почав дуже добре заробляти інколи може похвастатися цим я тоді взагалі відчуваю себе ніким я навчаюсь в коледжі не можу ще так заробляти і мені ніби хочеться завжди бути кращою за нього і конкурентувати з ним
Доповнення від автора
Алла Григорівна,Так у близьких стосунках з 15 років . Пропозицію не робив але часто говорить що хоче щоб я була його дружиною і майбутнє бачить тільки зі мною .
психолог онлайн
Можливо і багато уваги, але не достатньо саме через те, що недоотримали її в дитинстві.
Ревнощі нормальні, якщо Ви людина. Навіть Бог у біблії називає себе ревнивцем.
Звичайно все добре в міру.
Він для Вас важливий, Ви боїтеся втратити його, тому й ревнуєте. Якби Вам було байдуже до нього - чого б Ви ревнували?
Теоретично, імовірність що в нього щось може бути з іншими дівчатами - є, стовідсоткової гарантії немає, тому не можна сказати, що Ваша ревність зовсім немає підгрунтя. Цілком природнє відчуття розумної людини.
Також зрозуміло Ваші комплекси щодо одягу - Ви хочете відповідати його рівню. Але насправді найвищою цінністю є сама людина, а не те у що вона вдягнена. Повертаючись знову до свині: як свиню не наряджай, вона все одно залишається свинею.
Вам хочеться матеріально з ним конкурувати, щоб довести що теж можете бути корисною для Ваших стосунків, а не обузою. Знову ж таки це через страх втратити його.
Але Ви сама по собі є для нього цінною, він кохає саме Вас, а не те що у Вас є, або чого немає. І це не про одяг і гроші - це про Вас. Йому потрібна Ви і Ваша любов. І в певних межах і Ваша ревність, яка свідчить про Вашу любов)
Доповнення від автора
Віталій Вікторович , дякую вам ! Гарно пояснили і допомогли , стало трохи легше!
психолог онлайн
Будь ласочка, хай щастить!)
психолог онлайн
Я не просто так задала своє питання. Пишете, що говорить про Вас, як про дружину, тоді чому не робить пропозицію одружитися. Чого чекає? І чого чекаєте Ви?
Адже, стосунки або переходять у шлюб, або... Як на мене, ревнощі мають під собою, таки підгрунтя, бо Ви не відчуваєте себе захищеною і перебуваєте у стані очікування... Три роки - це, як на мене забагато про просто зустрічатися.
Певне, йому і так добре, не потрібно ні за що нести відповідальність, а тільки отримувати насолоду від коханої дівчини...
А як ставляться до Вас його батьки? Він з ними Вас познайомив?
Відредаговано автором 24-04-2023 09:19:37
психолог онлайн
Доброе утро!
цитата:
не могу поднять самооценку потому што всегда переживаю об етом всьом
Откуда вы знаете, если не пробовали? Ваши представления об опыте точно не являются опытом, который, на самом деле и приводит к изменениям.
Разговорами о проблеме проблема не решается(!)
А уверенность в себе проявляется во вполне конкретных действиях. Например, озвучивании своих желаний, потребностей и просьб. В умении отстаивать свои инетерсы и мнение. И так далее.
Кроме того, у меня есть сомнения насчет
цитата:
Перед отношениямия была не ревнива,уверена всебе, имела нормальнуюсамооценку
Скорее всего, на тот период не было ситуации, котоорая бы подсветила сидящие внутри склонности. Они как правило закладываются в детстве на основе отношений с родителями.
Что можете сказать о своем детстве? Как относились к вам отдельно папа и мама? Что слышали от них в свой адрес? Какие отношения были между родителями?
Доповнення від автора
Алла Григорівна, з батьками познайомив мене і я з своїми теж познайомила його. Так як у нас зараз відносини на відстані часто передає мені подарунки через свою маму . Часто говорить що хоче майбутнє зі мною але я незнаю чому не робить пропозицію . Була така розмова ,він сказав ,що для початку він купить машину тоді спільне житло а тоді вже можна робити пропозицію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340156 для Владимир Анатольевич Тарасенко
В дитинстві батьки часто сварилися потім взагалі почали жити окремо я тяжко це переживала . Батько мало приділяв уваги а мені дуже хотілося її від нього . Ніколи на серйозні теми з ним не розмовляла . 3 місяці тому тато помер від хвороби .Мама все дитинство приділяла багато уваги навіть дуже багато вона розуміла що я не отримувала її від батька і робила все можливе аби я не відчувала цього . Мені здається мама засильно приділяє мені увагу тому що мені це вже навіть не подобається останні паро років мені взагалі хочеться віддалитися від неї я люблю її але не можу терпіти коли вона відноситься до мене як до дитини або задавлює своєю увагою . Не памʼятаю навіть коли підходила сама і обіймала її просто так для мене це важко . Плюс у мене ОКР яке тягнулося довгі роки але зараз я знайшла хороше лікування для себе і кожного дня мені краще тільки от з відносинами ніяк не складається .
психолог онлайн
Гм, купить машину... А потім можуть з'явитися інші бажання: новий будинок, бізнес, подорож... Впринципі знайти причину не проблема...
На мою думку, найбільше питання, це Ваша внутрішня залежність від нього, ознака якої ревність. Чоловіки дуже відчувають, коли жінка "залипла" і, певне, поспішати одружуватися не стануть... А для чого, якщо і так все має від Вас...
Єдиний вихід, це стати самодостатньою (не плутати з самостійною). Тобто, у дівчини не буде оцього мандражу, і вона зможе жити і далі щасливо, навіть, якщо з якоїсь причини стосунки не складуться... Та і, загалом, існують жіночі маленькі таємниці...
І все разом - це саме те, що змусить хлопця поспішити із шлюбом...щоб не втратити дівчину...
Бо далі...
Сексуальна близькість швидко приїдається, а ревність дуже швидко надокучає...Ви повинні бути для нього цікавою... І трохи, недосяжною... Але ревність навряд чи залишить Вам на це сили...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340192 для Алла Григорівна Веленко
Знаєте ,я помічаю , що він мене взагалі не ревнує раніше могла я часто сходити з подругами до клубу або на різні вечірки і він легко відпускав мене нічого не казав ,коли розповідала як до мене залицяються хлопці він теж нормально Реагував посміявся сказав щось в жарт та й забувся . Мені хотілося ще більше йому щось таке розповідати , щоб він якось приревнував але він взагалі ніяк не реагував . Я запитала якось чи йому всеодно що інші хлопці фліртують зі мною і я йому про це розповідаю він сказав насправді я дуже ревную тебе і все ,але реакції ніякої він не показував це прозвучало ніби для того щоб я заспокоїлась . Взагалі я гарно виглядаю , доглядаю за собою , не даю поводитися з собою погано . Він знає , якщо зробить мені боляче я зможу легко піти від нього . Була сварка де був винен він я сказала що не буду цього терпіти і йду від тебе ( я завжди думаю так якщо буде добиватися далі то вибачу а як ні то так і буде я робити нічого не буду ) паро днів я його ігнорувала він скрізь мене знаходив , плакав , просив вибачення . Я вибачила і знаєте , тепер кожну сварку мені хочеться щоб він бігав за мною і вибачався і практично кожного разу так і є . Він побачив що я легко можу піти просто ігнорувати його і все і боїться цього тому кожної сварки бігає за мною і мені деколи хочеться спеціально посваритися для цього.Інколи я й роблю спеціально на незначні сварки реагую як на якусь зраду ( хочу щоб він бігав за мною)Взагалі Для мене зрада це вже все кінець . Я точно знаю для себе що ніколи не буду з людиною яка мені зрадила як би я не кохала він знає теж це . І я дуже сильно боюсь кожного разу що , щось таке станеться і я буду вимушена втратити його .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340192 для Алла Григорівна Веленко
Я теж думаю що варто стати самодостатньою . В мене багато років було ОКР я була в депресії взагалі нічим не займалась могла цілими днями просто лежати в ліжку. Зараз я його лікую і мені ніби ліпше багато чим хочеться займатися хочу вивчати іноземні мови , займатися собою більше , готувати . Думала придбати книгу для підвищення самооцінки і рухатися в перед можливо це допоможе? але частенько почала обдумувала ось це все і заплуталась в відносинах ревність мене погубила …
психолог онлайн
Знаєте, проблема ще глибша, аніж навіть ревність...
Є вже якась взаємна залежність, що схоже на взаємозалежні стосунки, де люди страждають і змушують страждати іншого... Як Ви розумієте, щастям та гармонією в таких відносинах навіть і "не пахне"...
Ви писали "В дитинстві батьки часто сварилися потім взагалі почали жити окремо я тяжко це переживала . Батько мало приділяв уваги а мені дуже хотілося її від нього".
Як на мене, іде, такий собі перенос незавершених стосунків з батьком на хлопця. Адже ж не просто так Вам чомусь хочеться "Я вибачила і знаєте , тепер кожну сварку мені хочеться щоб він бігав за мною і вибачався і практично кожного разу так і є...". Образи на батька проектуються от у такий, м'яко кажучи, незвичний спосіб спілкування з коханою людиною...
Та і самі стосунки батьків, які переймаються дитиною у вигляді поведінкових моделей та установок...
З великого досвіду роботи, навряд чи Вам допоможуть книжки про самооцінку. Як мінімум потрібний перезапис моделей поведінки та знання про правила гармонічного спілкування у парі...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340200 для Алла Григорівна Веленко
Зрозуміла, дякую вам . То для початку потрібний перезапис моделей поведінки та навчання правил гармонійного спілкування у парі? А що робити з самооцінкою?
психолог онлайн
Самооцінка якраз і залежить від наших внутрішніх установок та поведінкових моделей... Тобто, якщо вони гармонізуються, то самооцінка вирівняється сама собою.